Moro !
Kadotin ohjekirjan jossa on koodi jolla saa asennettua pelin.....mikä neuvoksi ?
Kadonnut rekisteröintikoodi
21
2666
Vastaukset
- .....ellariina--
eti se vihko!!!!!!!! piä prkl huolt niistä ohjekirjoista!!!!!
- sasuve
niimpä, mutta kun muutettiin se vaan hävisi
kirjojen taivaaseen
- ..........
ja mikähän peli nyt on kyseessä?
- sasuve
palstaan liittyen SIMS ja 2
- Ulla
sasuve kirjoitti:
palstaan liittyen SIMS ja 2
Kannattaisiko niinku pitää niitä ohjekirjoja siinä pelikotelossa? Ei ainakaan vihkot katoisi. Tai sitten sen koodin voi vaikka raapustaa levyyn tai koteloon.
- sasuve
Ulla kirjoitti:
Kannattaisiko niinku pitää niitä ohjekirjoja siinä pelikotelossa? Ei ainakaan vihkot katoisi. Tai sitten sen koodin voi vaikka raapustaa levyyn tai koteloon.
tiedän tiedän, mutta ei se saarnakaan enään auta,
apuja tässä toivottaisiin - niin..
sasuve kirjoitti:
tiedän tiedän, mutta ei se saarnakaan enään auta,
apuja tässä toivottaisiin(otsikko)
- ............
sasuve kirjoitti:
palstaan liittyen SIMS ja 2
vai palstaan liittyen.. pelejä on aika monta, jokaiseen omat asennuskoodit. siksi vaan varovasti tiedustelin mistä pelistä olisi kyse. mutta aloit ärsyttämään, joten etsihän sitte itse.
- sasuve
............ kirjoitti:
vai palstaan liittyen.. pelejä on aika monta, jokaiseen omat asennuskoodit. siksi vaan varovasti tiedustelin mistä pelistä olisi kyse. mutta aloit ärsyttämään, joten etsihän sitte itse.
et silleen....
- sasuve
niin.. kirjoitti:
(otsikko)
rekistereistä löytynee, kun vaan jaksaisi kaivaa ja
ei tekis mitään peruuttamatonta.
ja voishan sitä ea:lta kysellä, mutta mitenkähän sen todistaa et on alkuperäinen sims....
ajattelin että joku helpompi tapa olisi,koska varmaan
tää jutsa on muillekkin käynyt... - Janccu
sasuve kirjoitti:
et silleen....
Aika outoo on jos on oikeesti kadonnu ohjekirja.. Aika yleinen syy (jos peli on kopio/ladattu) Mutta jos sulla on ihan ostettu jne. niin kannattaa sit varmaa laittaa googleen "Serials" tai jotain tollasta.....
Janccu kirjoitti:
Aika outoo on jos on oikeesti kadonnu ohjekirja.. Aika yleinen syy (jos peli on kopio/ladattu) Mutta jos sulla on ihan ostettu jne. niin kannattaa sit varmaa laittaa googleen "Serials" tai jotain tollasta.....
Jos waree pelin, niin kyl sen cd-keynkin lataaminen pitäisi onnistua.
Kokeile näitä:
THA2-Z3FK-OR1A-3HZ4-2WUS
374U-U5GT-1RZ9-4PDG-T5QZ
DKSS-YCA2-ZO11-SSP7-3AFH
XUT3-6LHW-ZOR1-JH7N-VV7I
DWJ2-Q92Z-R1R1-5F6R-077P- sasuve
lammas-jr kirjoitti:
Jos waree pelin, niin kyl sen cd-keynkin lataaminen pitäisi onnistua.
Kokeile näitä:
THA2-Z3FK-OR1A-3HZ4-2WUS
374U-U5GT-1RZ9-4PDG-T5QZ
DKSS-YCA2-ZO11-SSP7-3AFH
XUT3-6LHW-ZOR1-JH7N-VV7I
DWJ2-Q92Z-R1R1-5F6R-077PNiin toimiihan peli cräkeillä normaalisti 30-40 pv, mutta
kun jutun juju on se, millä ilveellä sen alkuperäisen
koodin löytää sasuve kirjoitti:
Niin toimiihan peli cräkeillä normaalisti 30-40 pv, mutta
kun jutun juju on se, millä ilveellä sen alkuperäisen
koodin löytääMulla oli "epäaito" Sims 2 joskus kauan sitten ja toimi puol vuotta. Ei joka cd:lle ole uniikkia cd-keytä.
- sasuve
NO nyt toimii,kaivelin yhen muun jutun takia atk-kama laatikoita ja KAS siellähän se kadonnut lammas olikin. en vaan prkl tiedä miten se siellä oli....
- joku vitu homo :)))
ÖÄÖÄÄ MULLE KÄVI SAMANLAIL JA SIIS SIMS 3 :(8 itken :D:DD:D:
- apuaa1
hei kertokaa mullekki sims 3 peruspelin rekisteröintikoodi! ei tullu oston mukana enkä saanu kaupasta sitä ohjekirjaa :I
- :))
ÄÄHH MULLAKII HÄVIS SIMS 2 OHJEKIRJA MITÄ TEEN????
- Sisi62
Haluutteko kuulla kuinka sims hullu mä oon siis pelasin 4 vuotiaana sims 1 ja2 sitten lopetin ja sitten halusin ostaa mulle simssin mutta silloin myytiin vain sims 3 ja äiti halus ostaa mulle sims2 koska olin tottunu siihen ja nut oon pelannu jo monta vuotta 3 ja 4 demo vähä aikaa siis ne on hyvii
- TavaratHyväänTalteen
Hmm..voiskoha sitä jotenkin sitten lunastaa uuden koodin jonkun liikkeen avulla tai vaihtaa se peli uuteen tai jtn? Vai onko idea vähän tyhmä? ://
- HereYouGo
EA:lta saat uuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483