Kadonnut rekisteröintikoodi

Nimetön

Moro !

Kadotin ohjekirjan jossa on koodi jolla saa asennettua pelin.....mikä neuvoksi ?

21

2666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....ellariina--

      eti se vihko!!!!!!!! piä prkl huolt niistä ohjekirjoista!!!!!

      • sasuve

        niimpä, mutta kun muutettiin se vaan hävisi
        kirjojen taivaaseen


    • ..........

      ja mikähän peli nyt on kyseessä?

      • sasuve

        palstaan liittyen SIMS ja 2


      • Ulla
        sasuve kirjoitti:

        palstaan liittyen SIMS ja 2

        Kannattaisiko niinku pitää niitä ohjekirjoja siinä pelikotelossa? Ei ainakaan vihkot katoisi. Tai sitten sen koodin voi vaikka raapustaa levyyn tai koteloon.


      • sasuve
        Ulla kirjoitti:

        Kannattaisiko niinku pitää niitä ohjekirjoja siinä pelikotelossa? Ei ainakaan vihkot katoisi. Tai sitten sen koodin voi vaikka raapustaa levyyn tai koteloon.

        tiedän tiedän, mutta ei se saarnakaan enään auta,
        apuja tässä toivottaisiin


      • niin..
        sasuve kirjoitti:

        tiedän tiedän, mutta ei se saarnakaan enään auta,
        apuja tässä toivottaisiin

        (otsikko)


      • ............
        sasuve kirjoitti:

        palstaan liittyen SIMS ja 2

        vai palstaan liittyen.. pelejä on aika monta, jokaiseen omat asennuskoodit. siksi vaan varovasti tiedustelin mistä pelistä olisi kyse. mutta aloit ärsyttämään, joten etsihän sitte itse.


      • sasuve
        ............ kirjoitti:

        vai palstaan liittyen.. pelejä on aika monta, jokaiseen omat asennuskoodit. siksi vaan varovasti tiedustelin mistä pelistä olisi kyse. mutta aloit ärsyttämään, joten etsihän sitte itse.

        et silleen....


      • sasuve
        niin.. kirjoitti:

        (otsikko)

        rekistereistä löytynee, kun vaan jaksaisi kaivaa ja
        ei tekis mitään peruuttamatonta.

        ja voishan sitä ea:lta kysellä, mutta mitenkähän sen todistaa et on alkuperäinen sims....

        ajattelin että joku helpompi tapa olisi,koska varmaan
        tää jutsa on muillekkin käynyt...


      • Janccu
        sasuve kirjoitti:

        et silleen....

        Aika outoo on jos on oikeesti kadonnu ohjekirja.. Aika yleinen syy (jos peli on kopio/ladattu) Mutta jos sulla on ihan ostettu jne. niin kannattaa sit varmaa laittaa googleen "Serials" tai jotain tollasta.....


      • Janccu kirjoitti:

        Aika outoo on jos on oikeesti kadonnu ohjekirja.. Aika yleinen syy (jos peli on kopio/ladattu) Mutta jos sulla on ihan ostettu jne. niin kannattaa sit varmaa laittaa googleen "Serials" tai jotain tollasta.....

        Jos waree pelin, niin kyl sen cd-keynkin lataaminen pitäisi onnistua.

        Kokeile näitä:
        THA2-Z3FK-OR1A-3HZ4-2WUS
        374U-U5GT-1RZ9-4PDG-T5QZ
        DKSS-YCA2-ZO11-SSP7-3AFH
        XUT3-6LHW-ZOR1-JH7N-VV7I
        DWJ2-Q92Z-R1R1-5F6R-077P


      • sasuve
        lammas-jr kirjoitti:

        Jos waree pelin, niin kyl sen cd-keynkin lataaminen pitäisi onnistua.

        Kokeile näitä:
        THA2-Z3FK-OR1A-3HZ4-2WUS
        374U-U5GT-1RZ9-4PDG-T5QZ
        DKSS-YCA2-ZO11-SSP7-3AFH
        XUT3-6LHW-ZOR1-JH7N-VV7I
        DWJ2-Q92Z-R1R1-5F6R-077P

        Niin toimiihan peli cräkeillä normaalisti 30-40 pv, mutta
        kun jutun juju on se, millä ilveellä sen alkuperäisen
        koodin löytää


      • sasuve kirjoitti:

        Niin toimiihan peli cräkeillä normaalisti 30-40 pv, mutta
        kun jutun juju on se, millä ilveellä sen alkuperäisen
        koodin löytää

        Mulla oli "epäaito" Sims 2 joskus kauan sitten ja toimi puol vuotta. Ei joka cd:lle ole uniikkia cd-keytä.


    • sasuve

      NO nyt toimii,kaivelin yhen muun jutun takia atk-kama laatikoita ja KAS siellähän se kadonnut lammas olikin. en vaan prkl tiedä miten se siellä oli....

    • joku vitu homo :)))

      ÖÄÖÄÄ MULLE KÄVI SAMANLAIL JA SIIS SIMS 3 :(8 itken :D:DD:D:

      • apuaa1

        hei kertokaa mullekki sims 3 peruspelin rekisteröintikoodi! ei tullu oston mukana enkä saanu kaupasta sitä ohjekirjaa :I


    • :))

      ÄÄHH MULLAKII HÄVIS SIMS 2 OHJEKIRJA MITÄ TEEN????

    • Sisi62

      Haluutteko kuulla kuinka sims hullu mä oon siis pelasin 4 vuotiaana sims 1 ja2 sitten lopetin ja sitten halusin ostaa mulle simssin mutta silloin myytiin vain sims 3 ja äiti halus ostaa mulle sims2 koska olin tottunu siihen ja nut oon pelannu jo monta vuotta 3 ja 4 demo vähä aikaa siis ne on hyvii

    • TavaratHyväänTalteen

      Hmm..voiskoha sitä jotenkin sitten lunastaa uuden koodin jonkun liikkeen avulla tai vaihtaa se peli uuteen tai jtn? Vai onko idea vähän tyhmä? ://

    • HereYouGo

      EA:lta saat uuden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe