JOS TEILLÄ ON SIMS 2 LUKEKAA TÄÄ!!

Mammo

Moi jos sulla on sims 2 :nen nii paljo se makso muistatko tai voiko niitä ladata jostain?? Vastailkaa heti jos voi ladata voitteko antaa sivuja kiitos jo etu käteen :)

10

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bogirl

      En suosittele ladata, enkä anna siihen mitään linkkejä, koska se on laitonta ja parhaillaan koko kone menee suorastaan p*skaksi.

      Omani ostin muistaakseni Citymarketista, en muista paljon maksoi mutta yleensä nuo hinnat on siinä 50-60 € paikkeilla, siis sen peruspelin. Lisäosat sitten halvempia mutta niiden pelaamiseenhan tarvitaan peruspeli. :)

      • maksoin

        40e tilasin jokin alenus


    • Peruspeli maksoi vähän päälle 50 €, ostin Anttilasta. Siihen vielä päälle kaksi lisäriä, Yliopisto ja Yöelämää. Molemmat maksoivat vähän päälle 30 €. Eli yhteensä peruspeli 2 lisäriä maksoi 116 €.

      • Moiheimoiheihemohei

        Ostin siis Tuurista ja maksoi 54e. Ei kannata ladata. Ostaminen on paljon parempi valinta.


      • _.-¨-._
        Moiheimoiheihemohei kirjoitti:

        Ostin siis Tuurista ja maksoi 54e. Ei kannata ladata. Ostaminen on paljon parempi valinta.

        Mun kaveri latas sen ja ne sai jonkunlaiset sakot siintä.LAITONTA. Eipä oo kaveri mitään enään sen jälkeen lataillu.

        Eli en suosittele lataamaanaan sitä.
        Mun sims 2 makso 59.95 yliopisto ja yöelämää =noin. 130€
        Ja nYtten ostin joulupaketin(ale 5.90€) ja kauppaauki(noin. 35€) eli mul on menny rahaa simssiin NOIN. 170€. Ja vie on 2 lisäosaa ostamatta, EIKÄ YHTÄÄN SAKKOJA!!!!!!!!!!!!!!!
        turvallista ja varmaa.


      • Janccu
        _.-¨-._ kirjoitti:

        Mun kaveri latas sen ja ne sai jonkunlaiset sakot siintä.LAITONTA. Eipä oo kaveri mitään enään sen jälkeen lataillu.

        Eli en suosittele lataamaanaan sitä.
        Mun sims 2 makso 59.95 yliopisto ja yöelämää =noin. 130€
        Ja nYtten ostin joulupaketin(ale 5.90€) ja kauppaauki(noin. 35€) eli mul on menny rahaa simssiin NOIN. 170€. Ja vie on 2 lisäosaa ostamatta, EIKÄ YHTÄÄN SAKKOJA!!!!!!!!!!!!!!!
        turvallista ja varmaa.

        Ei tosiaan kannata ladata.. Useimmin ladatuis peleis on bugeja tai jotain.. Samoin sai munki yks kaveri ihan kivat sakot, eikä oo sen jälkee paljo lataillu....


    • ...kai se jotain lähellä 50€ oli. En tiedä ku mä vaan aloin latomaan paperia tiskiin.
      Tähän mennessä peli oli ollu warena :< Hyi minä.

    • melliex

      Minulla sims2 peruosa maksoi 54 euroa mukamaste jossain alesta. :D Ja joululisäosa maksoi 19.90 euroa ja Yliopisto, Yöelämää ja Kauppa Auki ovat kaikki maksaneet jtn 34 euroa. Jep, yhteensä ovat maksaneet n. 178 euroa...

      Mutta netistä lataamisesta, se kestää todella kauan. Minun yksi ystäväni yritti ladata sims yliopistoa (lainasi minulta perusosan) ja lataus olisi kestänyt yli vuorokauden, eli konetta olisi pitänyt piettää aika kauan auki. Ja eihän kärsimätön ystäväni jaksanut odottaa kovin montaa tuntia.. :D (minä kyllä luulin aluksi, että hän itse ostaisi jonkin lisäosan...)

      Eri juttu on tietenkin netistä tilaaminen, joka voi olla halvempaa kuin kaupasta ostaminen. :)

    • ghrr

      hei ei ne niin loppujen lopuksi kalliiita ole ite sain sims 2 pelin 30 jostain konkurssi liikkeestä ja se ON laitonta ladata niitä netistä ja ne mitkä on ladatttu netistä niin niissä on paljon virheitä ja kone menee pi*lun päreiksi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe