JOS TEILLÄ ON SIMS 2 LUKEKAA TÄÄ!!

Mammo

Moi jos sulla on sims 2 :nen nii paljo se makso muistatko tai voiko niitä ladata jostain?? Vastailkaa heti jos voi ladata voitteko antaa sivuja kiitos jo etu käteen :)

10

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bogirl

En suosittele ladata, enkä anna siihen mitään linkkejä, koska se on laitonta ja parhaillaan koko kone menee suorastaan p*skaksi.

Omani ostin muistaakseni Citymarketista, en muista paljon maksoi mutta yleensä nuo hinnat on siinä 50-60 € paikkeilla, siis sen peruspelin. Lisäosat sitten halvempia mutta niiden pelaamiseenhan tarvitaan peruspeli. :)

• maksoin

40e tilasin jokin alenus

• Peruspeli maksoi vähän päälle 50 €, ostin Anttilasta. Siihen vielä päälle kaksi lisäriä, Yliopisto ja Yöelämää. Molemmat maksoivat vähän päälle 30 €. Eli yhteensä peruspeli 2 lisäriä maksoi 116 €.

• Moiheimoiheihemohei

Ostin siis Tuurista ja maksoi 54e. Ei kannata ladata. Ostaminen on paljon parempi valinta.

• _.-¨-._
        Moiheimoiheihemohei kirjoitti:

Ostin siis Tuurista ja maksoi 54e. Ei kannata ladata. Ostaminen on paljon parempi valinta.

Mun kaveri latas sen ja ne sai jonkunlaiset sakot siintä.LAITONTA. Eipä oo kaveri mitään enään sen jälkeen lataillu.

Eli en suosittele lataamaanaan sitä.
        Mun sims 2 makso 59.95 yliopisto ja yöelämää =noin. 130€
        Ja nYtten ostin joulupaketin(ale 5.90€) ja kauppaauki(noin. 35€) eli mul on menny rahaa simssiin NOIN. 170€. Ja vie on 2 lisäosaa ostamatta, EIKÄ YHTÄÄN SAKKOJA!!!!!!!!!!!!!!!
        turvallista ja varmaa.

• Janccu
        _.-¨-._ kirjoitti:

Mun kaveri latas sen ja ne sai jonkunlaiset sakot siintä.LAITONTA. Eipä oo kaveri mitään enään sen jälkeen lataillu.

Eli en suosittele lataamaanaan sitä.
        Mun sims 2 makso 59.95 yliopisto ja yöelämää =noin. 130€
        Ja nYtten ostin joulupaketin(ale 5.90€) ja kauppaauki(noin. 35€) eli mul on menny rahaa simssiin NOIN. 170€. Ja vie on 2 lisäosaa ostamatta, EIKÄ YHTÄÄN SAKKOJA!!!!!!!!!!!!!!!
        turvallista ja varmaa.

Ei tosiaan kannata ladata.. Useimmin ladatuis peleis on bugeja tai jotain.. Samoin sai munki yks kaveri ihan kivat sakot, eikä oo sen jälkee paljo lataillu....

• ...kai se jotain lähellä 50€ oli. En tiedä ku mä vaan aloin latomaan paperia tiskiin.
      Tähän mennessä peli oli ollu warena :< Hyi minä.

• melliex

Minulla sims2 peruosa maksoi 54 euroa mukamaste jossain alesta. :D Ja joululisäosa maksoi 19.90 euroa ja Yliopisto, Yöelämää ja Kauppa Auki ovat kaikki maksaneet jtn 34 euroa. Jep, yhteensä ovat maksaneet n. 178 euroa...

Mutta netistä lataamisesta, se kestää todella kauan. Minun yksi ystäväni yritti ladata sims yliopistoa (lainasi minulta perusosan) ja lataus olisi kestänyt yli vuorokauden, eli konetta olisi pitänyt piettää aika kauan auki. Ja eihän kärsimätön ystäväni jaksanut odottaa kovin montaa tuntia.. :D (minä kyllä luulin aluksi, että hän itse ostaisi jonkin lisäosan...)

Eri juttu on tietenkin netistä tilaaminen, joka voi olla halvempaa kuin kaupasta ostaminen. :)

• ghrr

hei ei ne niin loppujen lopuksi kalliiita ole ite sain sims 2 pelin 30 jostain konkurssi liikkeestä ja se ON laitonta ladata niitä netistä ja ne mitkä on ladatttu netistä niin niissä on paljon virheitä ja kone menee pi*lun päreiksi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      36
      2699
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2373
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2084
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      39
      1995
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1738
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1329
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1005
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      972
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      924
    Aihe