Moi jos sulla on sims 2 :nen nii paljo se makso muistatko tai voiko niitä ladata jostain?? Vastailkaa heti jos voi ladata voitteko antaa sivuja kiitos jo etu käteen :)
JOS TEILLÄ ON SIMS 2 LUKEKAA TÄÄ!!
10
702
Vastaukset
- bogirl
En suosittele ladata, enkä anna siihen mitään linkkejä, koska se on laitonta ja parhaillaan koko kone menee suorastaan p*skaksi.
Omani ostin muistaakseni Citymarketista, en muista paljon maksoi mutta yleensä nuo hinnat on siinä 50-60 € paikkeilla, siis sen peruspelin. Lisäosat sitten halvempia mutta niiden pelaamiseenhan tarvitaan peruspeli. :)- maksoin
40e tilasin jokin alenus
Peruspeli maksoi vähän päälle 50 €, ostin Anttilasta. Siihen vielä päälle kaksi lisäriä, Yliopisto ja Yöelämää. Molemmat maksoivat vähän päälle 30 €. Eli yhteensä peruspeli 2 lisäriä maksoi 116 €.
- Moiheimoiheihemohei
Ostin siis Tuurista ja maksoi 54e. Ei kannata ladata. Ostaminen on paljon parempi valinta.
- _.-¨-._
Moiheimoiheihemohei kirjoitti:
Ostin siis Tuurista ja maksoi 54e. Ei kannata ladata. Ostaminen on paljon parempi valinta.
Mun kaveri latas sen ja ne sai jonkunlaiset sakot siintä.LAITONTA. Eipä oo kaveri mitään enään sen jälkeen lataillu.
Eli en suosittele lataamaanaan sitä.
Mun sims 2 makso 59.95 yliopisto ja yöelämää =noin. 130€
Ja nYtten ostin joulupaketin(ale 5.90€) ja kauppaauki(noin. 35€) eli mul on menny rahaa simssiin NOIN. 170€. Ja vie on 2 lisäosaa ostamatta, EIKÄ YHTÄÄN SAKKOJA!!!!!!!!!!!!!!!
turvallista ja varmaa. - Janccu
_.-¨-._ kirjoitti:
Mun kaveri latas sen ja ne sai jonkunlaiset sakot siintä.LAITONTA. Eipä oo kaveri mitään enään sen jälkeen lataillu.
Eli en suosittele lataamaanaan sitä.
Mun sims 2 makso 59.95 yliopisto ja yöelämää =noin. 130€
Ja nYtten ostin joulupaketin(ale 5.90€) ja kauppaauki(noin. 35€) eli mul on menny rahaa simssiin NOIN. 170€. Ja vie on 2 lisäosaa ostamatta, EIKÄ YHTÄÄN SAKKOJA!!!!!!!!!!!!!!!
turvallista ja varmaa.Ei tosiaan kannata ladata.. Useimmin ladatuis peleis on bugeja tai jotain.. Samoin sai munki yks kaveri ihan kivat sakot, eikä oo sen jälkee paljo lataillu....
...kai se jotain lähellä 50€ oli. En tiedä ku mä vaan aloin latomaan paperia tiskiin.
Tähän mennessä peli oli ollu warena :< Hyi minä.- melliex
Minulla sims2 peruosa maksoi 54 euroa mukamaste jossain alesta. :D Ja joululisäosa maksoi 19.90 euroa ja Yliopisto, Yöelämää ja Kauppa Auki ovat kaikki maksaneet jtn 34 euroa. Jep, yhteensä ovat maksaneet n. 178 euroa...
Mutta netistä lataamisesta, se kestää todella kauan. Minun yksi ystäväni yritti ladata sims yliopistoa (lainasi minulta perusosan) ja lataus olisi kestänyt yli vuorokauden, eli konetta olisi pitänyt piettää aika kauan auki. Ja eihän kärsimätön ystäväni jaksanut odottaa kovin montaa tuntia.. :D (minä kyllä luulin aluksi, että hän itse ostaisi jonkin lisäosan...)
Eri juttu on tietenkin netistä tilaaminen, joka voi olla halvempaa kuin kaupasta ostaminen. :) - ghrr
hei ei ne niin loppujen lopuksi kalliiita ole ite sain sims 2 pelin 30 jostain konkurssi liikkeestä ja se ON laitonta ladata niitä netistä ja ne mitkä on ladatttu netistä niin niissä on paljon virheitä ja kone menee pi*lun päreiksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483