voi kuulostaa tyhmältä mutta mitä bensaa vm.2001 focukseen tankataan?? 95?
bensiini..
5
690
Vastaukset
Tais muuten lukea siinä bensaluukun sisäpuolella.
- no joo..
Eipä lukenut bensaluukussa mitään millään puolella. Mutta hei.. blondi mikä blondi mutta se on selvää että 95E täytyy olla.. mut entä sit kun joissakin lukee et "rikitön" joissakin ei lue mitään. Onko ne joissa ei lue mitään lyijyttömiä? ja sitä ilm. tankataan? Millaiseen autoon laitetaan rikitöntä? Joo oikeesti en tajua yhtään mitään näistä asioista ja just on eka oma auto ostettu.. Millä perusteella yleensä katsotaan/päätellään mitä bensaa mihinkin autoon laitetaan?
- focus2001
no joo.. kirjoitti:
Eipä lukenut bensaluukussa mitään millään puolella. Mutta hei.. blondi mikä blondi mutta se on selvää että 95E täytyy olla.. mut entä sit kun joissakin lukee et "rikitön" joissakin ei lue mitään. Onko ne joissa ei lue mitään lyijyttömiä? ja sitä ilm. tankataan? Millaiseen autoon laitetaan rikitöntä? Joo oikeesti en tajua yhtään mitään näistä asioista ja just on eka oma auto ostettu.. Millä perusteella yleensä katsotaan/päätellään mitä bensaa mihinkin autoon laitetaan?
Jos sinulla on bensa moottorilla, niin iske 95 bensaa huolettomasti vaan joka asemalla.
Muistaakseni dieseliä ei bensa autoihin edes saa. Olikos se pistoolin putki joka työnnetään autoon, niin sen verran paksumpi, ettei se mene bensa-auton tankkin. - no joo..
focus2001 kirjoitti:
Jos sinulla on bensa moottorilla, niin iske 95 bensaa huolettomasti vaan joka asemalla.
Muistaakseni dieseliä ei bensa autoihin edes saa. Olikos se pistoolin putki joka työnnetään autoon, niin sen verran paksumpi, ettei se mene bensa-auton tankkin.Eli sitä 95E jossa ei lue mitään muuta ylimääräistä esim. rikitön? Eli pelkkä 95E ?
- focus2001
no joo.. kirjoitti:
Eli sitä 95E jossa ei lue mitään muuta ylimääräistä esim. rikitön? Eli pelkkä 95E ?
Sinne vaan tankkaan missä lukee 95E. Sen enempiä en ole kattonut onko rikitön vai ei. Hyvin on auto kulkenut ja kaiken aina syönyt. Ongelmiakaan ei ole juuri ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894