kone käynnistyy uudelleen kesken pelin

ärghhh

hei.. voisko joku kiltti auttaa ku mua alkaa totisesti tympiiiii.. kerkeen pelata ehkä 10 minuuttia ja kone sammuu ja käynnistyy uuelleen.. oon kyl päivittäny vasta sen.. mikä ihme siinä on vikana :/

kysyin tuota samaa jossa kysyin päivittämisestä mutta kukaa ei vastannu nii aattelin nyt uuestaa kysyä paremmalla otsikolla :DD

5

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnCku89

      mullakin sammu joskus kone kesken pelin ja kun lopetin pelaamisen ja se loppu heti kun poistin kaikki netistä peliin lataamani tiedostot...joku niistä kai oli viallinen tai jtn. toinen vaihtoehto vois olla että koneessa ei ole tarpeeksi tilaa pyörittää peliä...uudelleen asennuskin on joskus minua auttanut mutta et sinä varmaan kehtaa uudelleen asentaa kun ei ole varmaa mistä se johtuu.

      • saataa johtua myös koneen tehoista etc, en nyt muista paljon se vaati muistia olisiko 512? mulla vaan kone rupesi tunnin pelaamisen jälkeen valittamaan näennäismuistista, mutta kun ostin lisää muistia, nyt on jtn 700 vähän pääl ja ennen oli 384, niin pyörii paremmin ja tallentaa nopeammin heh ihan ihme juttu, mut en muuta osaa sanoo tuohon, hyvää kesää! :)


      • Janccu
        viveca87 kirjoitti:

        saataa johtua myös koneen tehoista etc, en nyt muista paljon se vaati muistia olisiko 512? mulla vaan kone rupesi tunnin pelaamisen jälkeen valittamaan näennäismuistista, mutta kun ostin lisää muistia, nyt on jtn 700 vähän pääl ja ennen oli 384, niin pyörii paremmin ja tallentaa nopeammin heh ihan ihme juttu, mut en muuta osaa sanoo tuohon, hyvää kesää! :)

        lähtee peli pois ku oon pelannu jotai 5-10 min. en oo ladannu mitää tavaroita, oon päivittäny, peli on ostettu, koneellani on tarpeeksi tilaa ja kyse ei voi johtua ylikuumentumisesa :/ mutta en tiedä mistä sitten johtuu...


    • Meibi

      mul on kans sama vika :/ ku oon pelannu sims 2 jotai 5-10 min se lhätee ite pelistä!! Ja:

      -Peli on ostettu kaupasta.
      -Koneellani on tarpeeksi tilaa.
      -Kone ei voi olla ylikuumentunut.
      -Sims ei tehnyt tätä aikasemmin, mutta poistin sen joskus koneelta ja sitten kun asensin sen takas ja aloin pelaan nii se alko tekeen tota.
      -Olen päivitellyt.
      -En käytä pahemmin koodeja, vain rahakoodia ja joskus iänpysäytys koodia.

      MISSÄ VIKA?!
      Koneeni ei kuitenkaan sammu vaan lähtee vaan pelistä pois.
      -Pelissäni ei ole mitään ladattavia.

      • Meidi

        olen myös asentanu simsini 2 kertaa uudestaan, mutta ei auta :/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      255
      3927
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      24
      2913
    3. Toivon vain

      Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      10
      2238
    4. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      135
      1957
    5. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      53
      1929
    6. Miten sua nyt

      Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      85
      1340
    7. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

      Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      21
      1275
    8. Kuka on tämä henkilö

      jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1247
    9. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

      Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      29
      1213
    10. Minä näen sinut

      Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      32
      1139
    Aihe