kone käynnistyy uudelleen kesken pelin

ärghhh

hei.. voisko joku kiltti auttaa ku mua alkaa totisesti tympiiiii.. kerkeen pelata ehkä 10 minuuttia ja kone sammuu ja käynnistyy uuelleen.. oon kyl päivittäny vasta sen.. mikä ihme siinä on vikana :/

kysyin tuota samaa jossa kysyin päivittämisestä mutta kukaa ei vastannu nii aattelin nyt uuestaa kysyä paremmalla otsikolla :DD

5

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnCku89

      mullakin sammu joskus kone kesken pelin ja kun lopetin pelaamisen ja se loppu heti kun poistin kaikki netistä peliin lataamani tiedostot...joku niistä kai oli viallinen tai jtn. toinen vaihtoehto vois olla että koneessa ei ole tarpeeksi tilaa pyörittää peliä...uudelleen asennuskin on joskus minua auttanut mutta et sinä varmaan kehtaa uudelleen asentaa kun ei ole varmaa mistä se johtuu.

      • saataa johtua myös koneen tehoista etc, en nyt muista paljon se vaati muistia olisiko 512? mulla vaan kone rupesi tunnin pelaamisen jälkeen valittamaan näennäismuistista, mutta kun ostin lisää muistia, nyt on jtn 700 vähän pääl ja ennen oli 384, niin pyörii paremmin ja tallentaa nopeammin heh ihan ihme juttu, mut en muuta osaa sanoo tuohon, hyvää kesää! :)


      • Janccu
        viveca87 kirjoitti:

        saataa johtua myös koneen tehoista etc, en nyt muista paljon se vaati muistia olisiko 512? mulla vaan kone rupesi tunnin pelaamisen jälkeen valittamaan näennäismuistista, mutta kun ostin lisää muistia, nyt on jtn 700 vähän pääl ja ennen oli 384, niin pyörii paremmin ja tallentaa nopeammin heh ihan ihme juttu, mut en muuta osaa sanoo tuohon, hyvää kesää! :)

        lähtee peli pois ku oon pelannu jotai 5-10 min. en oo ladannu mitää tavaroita, oon päivittäny, peli on ostettu, koneellani on tarpeeksi tilaa ja kyse ei voi johtua ylikuumentumisesa :/ mutta en tiedä mistä sitten johtuu...


    • Meibi

      mul on kans sama vika :/ ku oon pelannu sims 2 jotai 5-10 min se lhätee ite pelistä!! Ja:

      -Peli on ostettu kaupasta.
      -Koneellani on tarpeeksi tilaa.
      -Kone ei voi olla ylikuumentunut.
      -Sims ei tehnyt tätä aikasemmin, mutta poistin sen joskus koneelta ja sitten kun asensin sen takas ja aloin pelaan nii se alko tekeen tota.
      -Olen päivitellyt.
      -En käytä pahemmin koodeja, vain rahakoodia ja joskus iänpysäytys koodia.

      MISSÄ VIKA?!
      Koneeni ei kuitenkaan sammu vaan lähtee vaan pelistä pois.
      -Pelissäni ei ole mitään ladattavia.

      • Meidi

        olen myös asentanu simsini 2 kertaa uudestaan, mutta ei auta :/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe