Ihmiset ovat kyllästyneitä Sonyn valheisiin ja omahyväiseen asenteeseen, ja se tulee kostautumaan Sonylle tappiollisen floppikolmosensa myynnissä.
Mahtaa olla kivaa ensin ostaa 600 euron konsoli, joka ei pärjää millään huomattavasti edullisemmalle Xbox360:lle ja sitten vielä lisäksi Sony rokottaa jopa 75 euroa jokaisesta pelistä.
Sonysta ei pidä enää kukaan
10
454
Vastaukset
- monenki budjetille..
aivan liian kallista.ja hyvä että moni tajuaa nyt jättää sonin omaan arvoonsa eikä liian myöhään.
- niin miljoonat rakastaa
sonya kuin hullu puuroa ja tämä on yhtä varmaa tietoa.itse ostin xbox360 mutta kyllähän ps3 taitaa olla pakko-ostos boxin kaveriksi kun muuten ei saa kaikkia parhaita pelejä pelattua.kummallakin on niin paljon huippu pelejä että ei yksinkertaisesti voi olla ostamatta molempia.
- sux!
Eipä taida PS3:lle olla tulossa ainuttakaan peliä joka olisi pakko-ostos.
sux! kirjoitti:
Voit noin sanoa? Jos julkasupelit ei ole pakko ostoksia niin ei se sitä tarkoita etteikö tulevaisuudessa olisi. Sillä niitä tulee varmasti riittämään.
- vai eikö ps2 löydy
sux! kirjoitti:
muka mitään sua kiinnostavaa?minä väitän että jopa wiille tulee peli mikä olisi pakko-ostos jos sen koneen ostaisin.
- neutral
XBOXille pelit maksaa 80e
- että...
ps3 tulee paljon enemmän pelejä ku xbox 360
- Mr. Walker
Määrä ei korvaa laatua, vaikka Sony hännystelijöineen niin kernaasti kuvittelevatkin.
- haluaisin korostaa..
että luulo ei ole tiedon väärti.
- grafiikat..
on kuin ilotulitusta uutenavuotena.kun taas sonin poijjaat ei saa flopistaan irti kuin heittäisit papattimaton hankeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292995- 1191225
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61007- 58951
- 66915
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26887Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu160826Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75774