Sonysta ei pidä enää kukaan

eikä ihme!

Ihmiset ovat kyllästyneitä Sonyn valheisiin ja omahyväiseen asenteeseen, ja se tulee kostautumaan Sonylle tappiollisen floppikolmosensa myynnissä.

Mahtaa olla kivaa ensin ostaa 600 euron konsoli, joka ei pärjää millään huomattavasti edullisemmalle Xbox360:lle ja sitten vielä lisäksi Sony rokottaa jopa 75 euroa jokaisesta pelistä.

10

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monenki budjetille..

      aivan liian kallista.ja hyvä että moni tajuaa nyt jättää sonin omaan arvoonsa eikä liian myöhään.

    • niin miljoonat rakastaa

      sonya kuin hullu puuroa ja tämä on yhtä varmaa tietoa.itse ostin xbox360 mutta kyllähän ps3 taitaa olla pakko-ostos boxin kaveriksi kun muuten ei saa kaikkia parhaita pelejä pelattua.kummallakin on niin paljon huippu pelejä että ei yksinkertaisesti voi olla ostamatta molempia.

      • sux!

        Eipä taida PS3:lle olla tulossa ainuttakaan peliä joka olisi pakko-ostos.


      • sux! kirjoitti:

        Eipä taida PS3:lle olla tulossa ainuttakaan peliä joka olisi pakko-ostos.

        Voit noin sanoa? Jos julkasupelit ei ole pakko ostoksia niin ei se sitä tarkoita etteikö tulevaisuudessa olisi. Sillä niitä tulee varmasti riittämään.


      • vai eikö ps2 löydy
        sux! kirjoitti:

        Eipä taida PS3:lle olla tulossa ainuttakaan peliä joka olisi pakko-ostos.

        muka mitään sua kiinnostavaa?minä väitän että jopa wiille tulee peli mikä olisi pakko-ostos jos sen koneen ostaisin.


    • neutral

      XBOXille pelit maksaa 80e

    • että...

      ps3 tulee paljon enemmän pelejä ku xbox 360

      • Mr. Walker

        Määrä ei korvaa laatua, vaikka Sony hännystelijöineen niin kernaasti kuvittelevatkin.


    • haluaisin korostaa..

      että luulo ei ole tiedon väärti.

    • grafiikat..

      on kuin ilotulitusta uutenavuotena.kun taas sonin poijjaat ei saa flopistaan irti kuin heittäisit papattimaton hankeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe