Verottaja ei ymmärrä tuning harrastusta eikä sähköistä ajopäiväkirjaa.
Yritin vähentää verotuslainsäädännön mukaisesti matkakuluja omalla autolla mutta valitusmenettelyn jälkeen käteen jäi parinsadan euron mätkyt.
Ongelma oli sekä sähköisessä ajopäiväkirjassa että GTI -mallin mittariston vaihdossa joka ei ehtinyt käydä yhdessäkään katsastuksessa.
Sähköinen ajopäiväkirja on laillinen (Veronmaksajat).
Näin Porin alueella, ainakin sieltä pois muuttaneen verotuksessa.
Eli muistakaa tehdessänne autoon muutoksia käydä verotoimistossa näyttämässä kaikki vaihtamanne osat jos autoa työmatkoihin käytätte.
Tv. Pettynyt autoileva työläinen
Matkavähennys verotuksessa
Pettynyt autoileva työläinen
2
1322
Vastaukset
- sinä sanoa
mitä nä höpötät? Täh? Mitään sähköistä ajopäiväkirjaa tarte.....
Itse olen laittanut kotipaikkakunnan, työpaikkakunnan, km määrä kuukaudessa ja km määrä vuodessa. Mitään mittarilukemia en ole koskaan laittanut ja aina on mennyt läpi. Luulen että peruste oman auton käyttöön työmatkoissa on ratkaisevinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017403
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83008- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211820