Meillä oli tiistaina punktio, ja saaliina oli 12 munasolua. Niistä 6 oli hedelmöittynyt, mutta tänään torstaina aamulla vain yksi oli jatkanut jakautumistaan. Eli loppujen kehitys oli pysähtynyt. :( No, se yksi siirrettiin, oli 2-soluinen 2. luokan alkio. Lääkäri kyllä vakuutteli, että tällaisillakin alkioilla on saatu raskauksia aikaan, joten mahdollisuuksia kuitenkin on. Ite en jaksa olla kovinkaan optimistinen raskauden suhteen, vaikka en mitään muuta niin paljon toivokaan.
Onko teitä ns. huonoilla alkioilla plussanneita? Olis kiva saada vähän positiivisiakin uutisia.. koko hoitoaika on tullut periaatteessa jatkuvasti takapakkia. Mutta elämä on. Eikös se niin mene? :/
gaiza
Plussanneita "huonoilla" alkioilla?
4
1293
Vastaukset
....nuppu lähti alkuun 2-3-soluisesta alkiosta!Pidän peukkuja sulle!!!Halit!:):):)
- kurre
Meillä plussas huonommalla ( luokkaa kolme ) Sain nauttia vauva masus kolmisen kuukautta. Sydän äänet kuului mutta sit vaan jotain tapahtui ja meni kesken. On se mahdollista =)
- tsemppiä!!!
Hei
Meille syntyi toisesta IVF stä kaksoset. Alkiot olivat kolmos-ja nelosluokan alkioita ja ainoat, jotka olivat lähteneet jakautumaan alunperin neljästätoistä hedelmöitetystä munasolusta. Olin niin pettynyt ja itkin vuolaasti koko siirron ajan ja en edes ajatellut, että kaksi alkiota siirrettiin. Ilmeisesti lääkäri ajatteli että molemmat siirrettään, koska onnistuminen oli aika epätodennäköistä. Kaksi viikkoa siirron jälkeen alkoi voimakkaat alavatsakivut, jotka olivat kuin kuukautiskivut. Ihan varma olin, että tässä sitä taas ollaan, ei onnistunut...vaan niin siinä sitten kuitenkin kävi että vuotoa ei kuulunut ja plussaahan se testi näytti.
Jälkeenpäin olen miettinyt, että stressasin ekassa IVF ssä ja pakastesiirroissa ihan järjettömästi sen takia kun kuulin,minkä luokan alkioita siirretään. Olisi ehkä parempi etteivät edes siirtovaiheessa kertoisi mitään luokituksista.
Toivotan hurjasti onnea matkaan!
- gaiza
että ois hyvä, jos jättäisivät siirtovaiheessa luokittelun kertomatta. Jos siirretään huippualkio, sitä kuvittelee ja toivoo mahdollisesti liikoja ja sit tämmösissä tapauksissa, ku esim. meillä, sitä toivoa on kovin vaikea pitää yllä edes sitä kahta viikkoa testiin asti.. :( No, kaipa he toimivat niin ku kuuluukin ja oikein on. Tää on vaan niin vaikeeta. Tänään menossa siis pp5 ja parina päivänä ollu melkosta aamupahoinvointia (ei oksuun asti, mutta pytyllä on kyykitty), alaselkäkipuilua sekä vähän huimausta. Mietin hyperiä? Toisaalta oon juonut ihan hulluna, eikä noi Lugetkaan taida ihan oireettomia olla. Tissikipua, väsymystä ja vessassa ravaamista löytyy. Huoh. Ja välillä hullua uskoa ja juttelua vatsalle, ja sitten taas seuraavassa hetkessä peruspessimisteilyä, ettei vaan pääse kovin korkealta putoamaan. No, ens viikon perjantaina se tuomio sit tulee. Eli piiiiitkälti ois viä odoteltava..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645230Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672465- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191478Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai511077Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131033- 891016
- 66947