Apua!
Eli en saa tietokoneelleni asennettua The Sims deluxe editionia. Ensin se alkoi lataamaan peliä, mutta jumittui 24 %:iin.
Sitten sain ikäänkuin "kannet" ladattua, eli valikko oli mutta peliä ei. Nyt kun yritän ladata pelin uudelleen, ei se rupea lataamaan lainkaan :(
Meillä on uusi tietokone, ja uskon että tässä on kaikki tarvittavat ominaisuudet: vika on siis todennäköisesti käyttäjässä. Kaverin koneelle onnistuimme lataamaan pelin.
Asennuksen yhteydessä oli pyydetty laittamaan virustorjunta pois päältä, mutta enhän minä raukkaparka sitäkään osaa tehdä...
Sormet jo syyhyää, että pääsisi pelaamaan :)
En saanut Simsiä asennettua
6
221
Vastaukset
- sissu
laittaa vaikka se virustorjunta poies.. Pyyä vaikka isiltä tai äitiltä apua;D
- anti-nörtti
Sehän tässä ongelma onkin: olen perheen tietokone-expertti :D
Hermot kyllä menee tällaisen vekottimen kanssa...
Toivottavasti löydän jonkun, joka ymmärtää tietokoneiden päälle :) anti-nörtti kirjoitti:
Sehän tässä ongelma onkin: olen perheen tietokone-expertti :D
Hermot kyllä menee tällaisen vekottimen kanssa...
Toivottavasti löydän jonkun, joka ymmärtää tietokoneiden päälle :)Ei sitä virustorujntaa välttämättä tarvi ottaa pois päältä, mä asensin ainakin tosta noin vaan vaik oli sovelluksiaauki yms. mut mul on sims 2, Mutta ettei levyssä sitten ole likaa tai naarmuja =/ en tiiä mikä vois olla, tai sitten meet kysymään jostain liikkeestä, mutta hyvää kesää!!
- anti-nörtti
viveca87 kirjoitti:
Ei sitä virustorujntaa välttämättä tarvi ottaa pois päältä, mä asensin ainakin tosta noin vaan vaik oli sovelluksiaauki yms. mut mul on sims 2, Mutta ettei levyssä sitten ole likaa tai naarmuja =/ en tiiä mikä vois olla, tai sitten meet kysymään jostain liikkeestä, mutta hyvää kesää!!
Ei oo levyssä vikaa, saatiin peli kaverin koneelle asennettua. No eiköhän se tästä pikkuhiljaa selviä... Täytyy vaan perehtyä tietokoneiden sielunelämään :)
Kiitos ja aurinkoista kesää sinullekin! - Weirdo16
anti-nörtti kirjoitti:
Ei oo levyssä vikaa, saatiin peli kaverin koneelle asennettua. No eiköhän se tästä pikkuhiljaa selviä... Täytyy vaan perehtyä tietokoneiden sielunelämään :)
Kiitos ja aurinkoista kesää sinullekin!minä vastaan jos osaan, olen expertti siinä sun tässä asiassa ;)
mikä virustentorjuntaohjelma sulla on?? - anti-nörtti
Weirdo16 kirjoitti:
minä vastaan jos osaan, olen expertti siinä sun tässä asiassa ;)
mikä virustentorjuntaohjelma sulla on??Sain kuin sainkin virustorjuntaohjelman suljettua asennuksen ajaksi, ei tosin auttanut :(
Poistin pelin kokonaan koneelta, ja se lataa jälleen (mutta pysähtyy 24 prosenttiin...)
Ollaan siis taas lähtöpisteessä.
Kiitti kuitenkin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2303955- 1242144
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131768Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1741588
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861486- 531334
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591238
- 1191151