Apua!
Eli en saa tietokoneelleni asennettua The Sims deluxe editionia. Ensin se alkoi lataamaan peliä, mutta jumittui 24 %:iin.
Sitten sain ikäänkuin "kannet" ladattua, eli valikko oli mutta peliä ei. Nyt kun yritän ladata pelin uudelleen, ei se rupea lataamaan lainkaan :(
Meillä on uusi tietokone, ja uskon että tässä on kaikki tarvittavat ominaisuudet: vika on siis todennäköisesti käyttäjässä. Kaverin koneelle onnistuimme lataamaan pelin.
Asennuksen yhteydessä oli pyydetty laittamaan virustorjunta pois päältä, mutta enhän minä raukkaparka sitäkään osaa tehdä...
Sormet jo syyhyää, että pääsisi pelaamaan :)
En saanut Simsiä asennettua
6
253
Vastaukset
- sissu
laittaa vaikka se virustorjunta poies.. Pyyä vaikka isiltä tai äitiltä apua;D
- anti-nörtti
Sehän tässä ongelma onkin: olen perheen tietokone-expertti :D
Hermot kyllä menee tällaisen vekottimen kanssa...
Toivottavasti löydän jonkun, joka ymmärtää tietokoneiden päälle :) anti-nörtti kirjoitti:
Sehän tässä ongelma onkin: olen perheen tietokone-expertti :D
Hermot kyllä menee tällaisen vekottimen kanssa...
Toivottavasti löydän jonkun, joka ymmärtää tietokoneiden päälle :)Ei sitä virustorujntaa välttämättä tarvi ottaa pois päältä, mä asensin ainakin tosta noin vaan vaik oli sovelluksiaauki yms. mut mul on sims 2, Mutta ettei levyssä sitten ole likaa tai naarmuja =/ en tiiä mikä vois olla, tai sitten meet kysymään jostain liikkeestä, mutta hyvää kesää!!
- anti-nörtti
viveca87 kirjoitti:
Ei sitä virustorujntaa välttämättä tarvi ottaa pois päältä, mä asensin ainakin tosta noin vaan vaik oli sovelluksiaauki yms. mut mul on sims 2, Mutta ettei levyssä sitten ole likaa tai naarmuja =/ en tiiä mikä vois olla, tai sitten meet kysymään jostain liikkeestä, mutta hyvää kesää!!
Ei oo levyssä vikaa, saatiin peli kaverin koneelle asennettua. No eiköhän se tästä pikkuhiljaa selviä... Täytyy vaan perehtyä tietokoneiden sielunelämään :)
Kiitos ja aurinkoista kesää sinullekin! - Weirdo16
anti-nörtti kirjoitti:
Ei oo levyssä vikaa, saatiin peli kaverin koneelle asennettua. No eiköhän se tästä pikkuhiljaa selviä... Täytyy vaan perehtyä tietokoneiden sielunelämään :)
Kiitos ja aurinkoista kesää sinullekin!minä vastaan jos osaan, olen expertti siinä sun tässä asiassa ;)
mikä virustentorjuntaohjelma sulla on?? - anti-nörtti
Weirdo16 kirjoitti:
minä vastaan jos osaan, olen expertti siinä sun tässä asiassa ;)
mikä virustentorjuntaohjelma sulla on??Sain kuin sainkin virustorjuntaohjelman suljettua asennuksen ajaksi, ei tosin auttanut :(
Poistin pelin kokonaan koneelta, ja se lataa jälleen (mutta pysähtyy 24 prosenttiin...)
Ollaan siis taas lähtöpisteessä.
Kiitti kuitenkin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2864510Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3182529Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1272502Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1642383Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1962257Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a4911244Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii3891159Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki121121Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38953- 92928