.... vessapaperirullasta ;-))
Sain tässä kerran ajatuksen sellaisen leikkimielisen. Nyt huomaan se olikin tosi älykäs temppu.
Nyt tuli mitta täyteen......
16
1324
Vastaukset
- että mitä
se oli?
- Catleija
No, minkä leikkimielisen ajatuksen saitkaan? Kuluvatko ne rullat liian nopeasti loppuun? Vai meneekö paperi liian usein puhki?
Vai alatko käyttää alasuihkua paperin sijasta?
Kerro meille.Oletko koskaan tutustunut moiseen En tarkoita "turkkilaista" reikää lattiassa, vaan modernia lämmitettyä suihkuistuinta. Kylmässä asunnossa lämmitys tekee istunnosta nautinnollisen ja lisäksi on kaksi lämminvesisuihkua: Naisille ja kaikille.
Hinta taitaa olla EU-maissa huimaava, mutta se olisi talvella mukava, kun vessan lämpötila on 15 astetta...- angi
vaarivaari kirjoitti:
Oletko koskaan tutustunut moiseen En tarkoita "turkkilaista" reikää lattiassa, vaan modernia lämmitettyä suihkuistuinta. Kylmässä asunnossa lämmitys tekee istunnosta nautinnollisen ja lisäksi on kaksi lämminvesisuihkua: Naisille ja kaikille.
Hinta taitaa olla EU-maissa huimaava, mutta se olisi talvella mukava, kun vessan lämpötila on 15 astetta.....kiitos kuitenkin kun vaivauduit kertomaan. Olis se tietysti jännä kokemus.
- Japsit keksii
vaarivaari kirjoitti:
Oletko koskaan tutustunut moiseen En tarkoita "turkkilaista" reikää lattiassa, vaan modernia lämmitettyä suihkuistuinta. Kylmässä asunnossa lämmitys tekee istunnosta nautinnollisen ja lisäksi on kaksi lämminvesisuihkua: Naisille ja kaikille.
Hinta taitaa olla EU-maissa huimaava, mutta se olisi talvella mukava, kun vessan lämpötila on 15 astetta...Olis tuon luullut Suomalaistenkin mämmikourien mieleen tulla, niin moni on nuoruudessaan hyyskässä palellut.
- ennen nähnyt
Tuletko ehkä Afrikasta kun moinen herättää
ahaaa elämyksiä. Olisiko käyttöohjeista ollut
apua? - Angi *
Niin otin ihkauuden rullan ja rupesin kirjoittamaan siihen kakki mitä tänne kirjoitan ja kenelle. Laitoin päivämääränkin jokaiseen aloitukseen ja hänen nimimerkkinsä jolle vastasin. Rullasin toisesta päästä sitämukaan kun tuli paperinauhaa lisää. Nyt minulla on yksi täysinäinen vessapaperirulla kirjoitettuna mitä ihmeellisintä tekstiä. Joissakin kohdin melkein epäilin että olenko ollenkaan itsekirjoittanut? No tietysti olin olihan se edelleen samaa käsialaa.
- Catleija
Kiitos kun kerroit. Eihän sitä olisi untakaan saanut miettimiseltään. Mutta eikös siihen ole vaikea kirjoittaa, kun ne paperit ovat niin hötöjä. Silkkipaperia tuskin enää mistään saa. Se oli niin vahvaa ja riittoisaa.
- Markeliina
ajanvietteet. Täytyy sanoa, että huvinsa kullakin. Eipä sillä, kerran nuorna ollessa sain rakkauskirjeen vessapaperille kirjoitettuna ja punaisella musteella.
Ei muuta paperia selityksen mukaan ollut lähellä.
Kerran sain kirjeen, joka oli koottu lehdistä leikatuista sanoista ja kirjaimista. Se oli värikäs laitos.
Ei sitä arvaa, mistä kaikesta tuon aloituksen saakaan aikaan. - angi
Markeliina kirjoitti:
ajanvietteet. Täytyy sanoa, että huvinsa kullakin. Eipä sillä, kerran nuorna ollessa sain rakkauskirjeen vessapaperille kirjoitettuna ja punaisella musteella.
Ei muuta paperia selityksen mukaan ollut lähellä.
Kerran sain kirjeen, joka oli koottu lehdistä leikatuista sanoista ja kirjaimista. Se oli värikäs laitos.
Ei sitä arvaa, mistä kaikesta tuon aloituksen saakaan aikaan...nykyaikana kun kaikkea on kirjoituspaperista lähtien talouspyyhkeisiin sekä vessapapereita. Silti täytyy ruveta hulluttelemaan. Se tässä hulluudessa oli hyvä puoli kun pysyi aina näkösällä. Vihkot sun muut aina katoaa jonkun jäljiltä. Minun sydänvessapaperini sai seistä rauhassa siinä minne jätin viimeksi.
- Kiitti vaan.
angi kirjoitti:
..nykyaikana kun kaikkea on kirjoituspaperista lähtien talouspyyhkeisiin sekä vessapapereita. Silti täytyy ruveta hulluttelemaan. Se tässä hulluudessa oli hyvä puoli kun pysyi aina näkösällä. Vihkot sun muut aina katoaa jonkun jäljiltä. Minun sydänvessapaperini sai seistä rauhassa siinä minne jätin viimeksi.
Voin alkaa tekemään Käsi-tai astiapyyhkeitä. Kankaaseen voi kirjoitella mitä vain esim. permanent-tussilla, punaisella tai vihreällä tai sinisellä tai mustalla. Siihen voi piirtää sydämiä tai ihan mitä päähän pälkähtää. Kestää vesipesun. Todella uniikit pyyhkeet!
- angi
Kiitti vaan. kirjoitti:
Voin alkaa tekemään Käsi-tai astiapyyhkeitä. Kankaaseen voi kirjoitella mitä vain esim. permanent-tussilla, punaisella tai vihreällä tai sinisellä tai mustalla. Siihen voi piirtää sydämiä tai ihan mitä päähän pälkähtää. Kestää vesipesun. Todella uniikit pyyhkeet!
sinä annoit minulle myös vinkin. Minulla on vanhoja kuluneita keittiöpyyhkeitä, voinkin mennä hankkimaan ne kynät ja alkaa taiteilemaan.
Nythän se elämä hauskaksi muuttui.. :-)
- angi
... tullut että vastailen yhteen kirjeeseen kaikille kerrallaan.
Huvittavaa muuten se, että tuo paperi sattui olemaan oikein pehmoista Lambi nimistä. Vanhemmiten olen ostanut ainoastaan tätä kaikkein pehmeintä herkkäihoiselle tarkoitettua. Sivuilla on sydämenkuva. Otin mustekynän sellaisen hyvän josta tuli muste hyvin ulos. On toi hiukan nuhruisen näköinen mutten aijo sitä enään käyttää säästän ja olen harkinnut jos aloittsaisin uuden. Se vähän harmittaa etten heti ruvennut päivämääriä kirjoittelemaan.- perseestä
Tunnen itseni loukatuksi tästä aloituksesta.
Olisko kaikki jutut niin perseestä ,että niillä
on paras pyyhkiä persettä.Vihj on suoraan perseestä. - siitä loukkaannuit?
perseestä kirjoitti:
Tunnen itseni loukatuksi tästä aloituksesta.
Olisko kaikki jutut niin perseestä ,että niillä
on paras pyyhkiä persettä.Vihj on suoraan perseestä.Omat juttunsa hän sanoi kirjoittaneensa! Enkä minä nyt tarkoita, että nekään sieltä mainitusta paikasta olisivat. Hauska juttuhan tämä oli. :))))
- Miksi?
siitä loukkaannuit? kirjoitti:
Omat juttunsa hän sanoi kirjoittaneensa! Enkä minä nyt tarkoita, että nekään sieltä mainitusta paikasta olisivat. Hauska juttuhan tämä oli. :))))
???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3287121Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714338- 2083165
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242967- 741952
- 1491800
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661577Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438