Nyt tuli mitta täyteen......

angi

.... vessapaperirullasta ;-))
Sain tässä kerran ajatuksen sellaisen leikkimielisen. Nyt huomaan se olikin tosi älykäs temppu.

16

1342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että mitä

      se oli?

    • Catleija

      No, minkä leikkimielisen ajatuksen saitkaan? Kuluvatko ne rullat liian nopeasti loppuun? Vai meneekö paperi liian usein puhki?
      Vai alatko käyttää alasuihkua paperin sijasta?
      Kerro meille.

      • Oletko koskaan tutustunut moiseen En tarkoita "turkkilaista" reikää lattiassa, vaan modernia lämmitettyä suihkuistuinta. Kylmässä asunnossa lämmitys tekee istunnosta nautinnollisen ja lisäksi on kaksi lämminvesisuihkua: Naisille ja kaikille.

        Hinta taitaa olla EU-maissa huimaava, mutta se olisi talvella mukava, kun vessan lämpötila on 15 astetta...


      • angi
        vaarivaari kirjoitti:

        Oletko koskaan tutustunut moiseen En tarkoita "turkkilaista" reikää lattiassa, vaan modernia lämmitettyä suihkuistuinta. Kylmässä asunnossa lämmitys tekee istunnosta nautinnollisen ja lisäksi on kaksi lämminvesisuihkua: Naisille ja kaikille.

        Hinta taitaa olla EU-maissa huimaava, mutta se olisi talvella mukava, kun vessan lämpötila on 15 astetta...

        ..kiitos kuitenkin kun vaivauduit kertomaan. Olis se tietysti jännä kokemus.


      • Japsit keksii
        vaarivaari kirjoitti:

        Oletko koskaan tutustunut moiseen En tarkoita "turkkilaista" reikää lattiassa, vaan modernia lämmitettyä suihkuistuinta. Kylmässä asunnossa lämmitys tekee istunnosta nautinnollisen ja lisäksi on kaksi lämminvesisuihkua: Naisille ja kaikille.

        Hinta taitaa olla EU-maissa huimaava, mutta se olisi talvella mukava, kun vessan lämpötila on 15 astetta...

        Olis tuon luullut Suomalaistenkin mämmikourien mieleen tulla, niin moni on nuoruudessaan hyyskässä palellut.


    • ennen nähnyt

      Tuletko ehkä Afrikasta kun moinen herättää
      ahaaa elämyksiä. Olisiko käyttöohjeista ollut
      apua?

    • Angi *

      Niin otin ihkauuden rullan ja rupesin kirjoittamaan siihen kakki mitä tänne kirjoitan ja kenelle. Laitoin päivämääränkin jokaiseen aloitukseen ja hänen nimimerkkinsä jolle vastasin. Rullasin toisesta päästä sitämukaan kun tuli paperinauhaa lisää. Nyt minulla on yksi täysinäinen vessapaperirulla kirjoitettuna mitä ihmeellisintä tekstiä. Joissakin kohdin melkein epäilin että olenko ollenkaan itsekirjoittanut? No tietysti olin olihan se edelleen samaa käsialaa.

      • Catleija

        Kiitos kun kerroit. Eihän sitä olisi untakaan saanut miettimiseltään. Mutta eikös siihen ole vaikea kirjoittaa, kun ne paperit ovat niin hötöjä. Silkkipaperia tuskin enää mistään saa. Se oli niin vahvaa ja riittoisaa.


      • Markeliina

        ajanvietteet. Täytyy sanoa, että huvinsa kullakin. Eipä sillä, kerran nuorna ollessa sain rakkauskirjeen vessapaperille kirjoitettuna ja punaisella musteella.
        Ei muuta paperia selityksen mukaan ollut lähellä.
        Kerran sain kirjeen, joka oli koottu lehdistä leikatuista sanoista ja kirjaimista. Se oli värikäs laitos.

        Ei sitä arvaa, mistä kaikesta tuon aloituksen saakaan aikaan.


      • angi
        Markeliina kirjoitti:

        ajanvietteet. Täytyy sanoa, että huvinsa kullakin. Eipä sillä, kerran nuorna ollessa sain rakkauskirjeen vessapaperille kirjoitettuna ja punaisella musteella.
        Ei muuta paperia selityksen mukaan ollut lähellä.
        Kerran sain kirjeen, joka oli koottu lehdistä leikatuista sanoista ja kirjaimista. Se oli värikäs laitos.

        Ei sitä arvaa, mistä kaikesta tuon aloituksen saakaan aikaan.

        ..nykyaikana kun kaikkea on kirjoituspaperista lähtien talouspyyhkeisiin sekä vessapapereita. Silti täytyy ruveta hulluttelemaan. Se tässä hulluudessa oli hyvä puoli kun pysyi aina näkösällä. Vihkot sun muut aina katoaa jonkun jäljiltä. Minun sydänvessapaperini sai seistä rauhassa siinä minne jätin viimeksi.


      • Kiitti vaan.
        angi kirjoitti:

        ..nykyaikana kun kaikkea on kirjoituspaperista lähtien talouspyyhkeisiin sekä vessapapereita. Silti täytyy ruveta hulluttelemaan. Se tässä hulluudessa oli hyvä puoli kun pysyi aina näkösällä. Vihkot sun muut aina katoaa jonkun jäljiltä. Minun sydänvessapaperini sai seistä rauhassa siinä minne jätin viimeksi.

        Voin alkaa tekemään Käsi-tai astiapyyhkeitä. Kankaaseen voi kirjoitella mitä vain esim. permanent-tussilla, punaisella tai vihreällä tai sinisellä tai mustalla. Siihen voi piirtää sydämiä tai ihan mitä päähän pälkähtää. Kestää vesipesun. Todella uniikit pyyhkeet!


      • angi
        Kiitti vaan. kirjoitti:

        Voin alkaa tekemään Käsi-tai astiapyyhkeitä. Kankaaseen voi kirjoitella mitä vain esim. permanent-tussilla, punaisella tai vihreällä tai sinisellä tai mustalla. Siihen voi piirtää sydämiä tai ihan mitä päähän pälkähtää. Kestää vesipesun. Todella uniikit pyyhkeet!

        sinä annoit minulle myös vinkin. Minulla on vanhoja kuluneita keittiöpyyhkeitä, voinkin mennä hankkimaan ne kynät ja alkaa taiteilemaan.

        Nythän se elämä hauskaksi muuttui.. :-)


    • angi

      ... tullut että vastailen yhteen kirjeeseen kaikille kerrallaan.

      Huvittavaa muuten se, että tuo paperi sattui olemaan oikein pehmoista Lambi nimistä. Vanhemmiten olen ostanut ainoastaan tätä kaikkein pehmeintä herkkäihoiselle tarkoitettua. Sivuilla on sydämenkuva. Otin mustekynän sellaisen hyvän josta tuli muste hyvin ulos. On toi hiukan nuhruisen näköinen mutten aijo sitä enään käyttää säästän ja olen harkinnut jos aloittsaisin uuden. Se vähän harmittaa etten heti ruvennut päivämääriä kirjoittelemaan.

      • perseestä

        Tunnen itseni loukatuksi tästä aloituksesta.
        Olisko kaikki jutut niin perseestä ,että niillä
        on paras pyyhkiä persettä.Vihj on suoraan perseestä.


      • siitä loukkaannuit?
        perseestä kirjoitti:

        Tunnen itseni loukatuksi tästä aloituksesta.
        Olisko kaikki jutut niin perseestä ,että niillä
        on paras pyyhkiä persettä.Vihj on suoraan perseestä.

        Omat juttunsa hän sanoi kirjoittaneensa! Enkä minä nyt tarkoita, että nekään sieltä mainitusta paikasta olisivat. Hauska juttuhan tämä oli. :))))


      • Miksi?
        siitä loukkaannuit? kirjoitti:

        Omat juttunsa hän sanoi kirjoittaneensa! Enkä minä nyt tarkoita, että nekään sieltä mainitusta paikasta olisivat. Hauska juttuhan tämä oli. :))))

        ???


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe