Miks en voi suffaa niissä surffi maissa ku enne pystyin ja kaverilla mut en omal koneel?
Oon saanu kerran vac bannit vaikuttaako se? mut en pysy muillakaa accounteil surffaa.
cs 1.6
6
776
Vastaukset
- shadow33
Oot melko varmasti saanut ip bannit kyseisille servuille, ainaki mä jaan niit jos näen jonkun leikkivän koodeil..
...mutta joku console-komento liitty jotenkin surffaamiseen. Joku airmove tai joku tommonen liikkumiseen liittyvä.
- Qppo
vac bannit on mielestäni niin että ne ei läöhe ollenkaan pois kerta oot koodannu ja jäänyt kiini
- joo o
Vac bännit saa jos jää kiinni koodeista ja se kestää tasan yhden ( 1 ) vuoden ajan.
- nikklas
joo o kirjoitti:
Vac bännit saa jos jää kiinni koodeista ja se kestää tasan yhden ( 1 ) vuoden ajan.
VAC Bannit on permanentit eli ne ei lähe millonkaan pois
nikklas kirjoitti:
VAC Bannit on permanentit eli ne ei lähe millonkaan pois
juu, kyl ne permikset on, eli ei lähe koskaan, jos ei servunjoku omistajista poista."mr. Jaatinen ei sitä tee, pistäny permikset jo yli 2300 tyypille, so dont fuck with him!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli379291"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn323841Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi812419Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1192373Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on251925Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.371899Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait151590Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.321411- 711247
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1711038