Sori, tiedän että tämä on väärä palsta mutta kun olisiko kellään tietoa jostakin sivustosta jossa olisi joku harmiton virus.Nimittäin epäilen viruksentorjuntani toimivuutta.
Kiitos kaikille vastaajille jo etu käteen. :)
Tärkeää! (ainakin minulle)
4
372
Vastaukset
Ensinnäkin, harmitonta virusta ei ole olemassakaan, ja toiseksi, pistä virusskannaus päälle että näät toimiiko, ja eiköhän siinä lue että suojattu etc jos se toimeisi...
- AnCku89
Harmittomia pilaviruksia on netissä paljon joiden tarkotus on vaan säikytellä turhan takia käyttäjiä.
- minä itse
Tarkoitin tuolla viestillä että viruksen torjuntani ei välttämättä poista tai huomaa kaikkia viruksia, mutta en ole varma siitä joten ajattelin kysyä MISTÄ saisi niitä harmittomia pikku viiruksia.
- Peluri95
AnCku89 kirjoitti:
Harmittomia pilaviruksia on netissä paljon joiden tarkotus on vaan säikytellä turhan takia käyttäjiä.
Tiedätkö muuten missä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643