ja hyviä huomenia,
et olis sanonut tätä paremmin rakas, kahvintuoksu aurinkoinentaivas sinua odottaa.
Tunnetko tuoksun jo?
Suudelma
10
622
Vastaukset
Kukaan ei kettänyt.
Kukaan ei kaverina hörppinyt.
Kukaan ei suudellut.
Sain olla ihan itseni kanssa.
Ajatusteni.
Vastaten viestiin.
"En jaksa nousta vielä".
Hullua ,näin ihana aamuna.
Ei jaksa nousta,,,nukkukoon sit.
Onnensa ohitse,,nauraa.
Ihanaa aamua sinullekin.- TheDragonLord
myöhänen siks et vastausta saanut:(
Yksin minäkin aamukahvia hörpin ja työt kutsu.
Mutta nyt olen taas täällä, joten hienoa päivää sinne jonnekkin:))
- Huomaan
Miten tuoksu on herkistänyt minunkin nenäni:))
Ihanaa työpäivää!
Auringon säteitä sydämeesi!- TheDragonLord
meni tämä työpäivä, ehkä se oli sinun toivotus joka teki sen:))
Kiitos säteitä tarvitaan aina, nyt säteet rittää ehkä talven ylikkin! - tunnetko
TheDragonLord kirjoitti:
meni tämä työpäivä, ehkä se oli sinun toivotus joka teki sen:))
Kiitos säteitä tarvitaan aina, nyt säteet rittää ehkä talven ylikkin!Tunnetko JohlaMokan tuoksun?
Ottaisitko pikkujuoksun
sulle kahvi on kaadettuna
pöytäkin valmiiksi katettuna.
Puuttuu enää tuoksusi Sun,
lähettäisitkö sen luokseni mun:))
*nuuhkii* mmm..?? CostaRocaa..????
- TheDragonLord
älä kovasti nuuski menee pääsekasin, voi muuten olla CostaRocaa!
Mutta se on salaisuus;))
- Rellu
ihanaa huomenta sinne kauas :))
Tuoksun tunnen,
sinut aistin -
aurinko jo hellii,
vain sinä olet niin
kaukana.- TheDragonLord
tietenkin purolla jo varpaitani liottelin,
tuoksun pitkänvanan jätin seuraamaan lainetta liikkuvaa...
Minulla on ihme tuoksut ne jää jopa veteen:))
Aamu oli ihana, nyt on päivä taas.
Että ihanaa iltapäivää ja iltaa;) - Rellu
TheDragonLord kirjoitti:
tietenkin purolla jo varpaitani liottelin,
tuoksun pitkänvanan jätin seuraamaan lainetta liikkuvaa...
Minulla on ihme tuoksut ne jää jopa veteen:))
Aamu oli ihana, nyt on päivä taas.
Että ihanaa iltapäivää ja iltaa;)arvasin - että se oot sinä !
Ilmankos minä siellä niin pitkään
viihdyinkin, se oli tuoksusi joka
siellä pidätteli :D
Jotta, eikun takasin sinne -
siellä se varmaan vieläkin on ...
Ihanata iltaa vaan sinnekkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519