K3G eli Ilon päiviä, surun päiviä tulee telkusta taas! Ne jotka eivät ole nähneet elokuvaa suomenkielisin tekstein, niin nyt siihen on mahdollisuus. Laadukasta Bollywood-elokuvaa! Ihanaa!
15.8 klo 21.50 Yle Teema
http://www.yle.fi/teema/elokuvat/kino_kauko/id6501.html
K3G Yle Teemalta elokuussa!
6
603
Vastaukset
- kia_
pitää vissiin siirtyä digiaikaan..!
- Rani
Kylläpäs oli mukavaa, kun K3G tuli taas telkusta ja suomalaisin tekstein! :) Katselin vain pätkiä elokuvan alkupuolesta, koska otin sen nauhalle.. Viikonloppua innokkaana odottaen! :)
Pitääpä laittaa kiitospalautetta Ylelle, jotta tajuaisivat hankkia enemmän Bollywood filmejä.. - bacchan-fani
Rani kirjoitti:
Kylläpäs oli mukavaa, kun K3G tuli taas telkusta ja suomalaisin tekstein! :) Katselin vain pätkiä elokuvan alkupuolesta, koska otin sen nauhalle.. Viikonloppua innokkaana odottaen! :)
Pitääpä laittaa kiitospalautetta Ylelle, jotta tajuaisivat hankkia enemmän Bollywood filmejä..Mikä minun digilähetyksessäni oli vikana, kun Ilon päiviä surun päiviä - elokuvassa ei ollut koko aikana suomalaista tekstitystä? En ollut muuttanut mitään säätöä. Kaikki muut filmit jne. ennen ja jälkeen ovat tulleet ulos niin kuin pitää tekstitysten kera. Otin nauhalle, mutta mikä murhe, kun olisin kovasti tahtonut tämän leffan itselleni enkä ymmärrä tarpeeksi hyvin hindiä. Kävikö muillakin näin?
- Rani
bacchan-fani kirjoitti:
Mikä minun digilähetyksessäni oli vikana, kun Ilon päiviä surun päiviä - elokuvassa ei ollut koko aikana suomalaista tekstitystä? En ollut muuttanut mitään säätöä. Kaikki muut filmit jne. ennen ja jälkeen ovat tulleet ulos niin kuin pitää tekstitysten kera. Otin nauhalle, mutta mikä murhe, kun olisin kovasti tahtonut tämän leffan itselleni enkä ymmärrä tarpeeksi hyvin hindiä. Kävikö muillakin näin?
Täytyypä pikakelata oma kopioni. On ollut töissä niin kiirettä, etten ole ehtinyt omaani vielä katsoa! Tekstitys toimi mulla ainakin Yeh Ladka Allah biisiin asti! Silloin menin nukkumaan.. Mutta tarkistan ja ilmoitan!!
- anita
plz ilmoita jos alkaa muita intialaisia elokuvia meil on kabhi khush kabhi gham elokuva mut ei suomeks tekstaten vaan englanniks ja teksti ei näy hyvi
- kajol
K3G on paras elokuva mitä mä on katonut olen nähnyt 10 kertaa ja katson edel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1581172Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637