K3G Yle Teemalta elokuussa!

Rani

6

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kia_

pitää vissiin siirtyä digiaikaan..!

• Rani

Kylläpäs oli mukavaa, kun K3G tuli taas telkusta ja suomalaisin tekstein! :) Katselin vain pätkiä elokuvan alkupuolesta, koska otin sen nauhalle.. Viikonloppua innokkaana odottaen! :)

Pitääpä laittaa kiitospalautetta Ylelle, jotta tajuaisivat hankkia enemmän Bollywood filmejä..

• bacchan-fani
        Rani kirjoitti:

Kylläpäs oli mukavaa, kun K3G tuli taas telkusta ja suomalaisin tekstein! :) Katselin vain pätkiä elokuvan alkupuolesta, koska otin sen nauhalle.. Viikonloppua innokkaana odottaen! :)

Pitääpä laittaa kiitospalautetta Ylelle, jotta tajuaisivat hankkia enemmän Bollywood filmejä..

Mikä minun digilähetyksessäni oli vikana, kun Ilon päiviä surun päiviä - elokuvassa ei ollut koko aikana suomalaista tekstitystä? En ollut muuttanut mitään säätöä. Kaikki muut filmit jne. ennen ja jälkeen ovat tulleet ulos niin kuin pitää tekstitysten kera. Otin nauhalle, mutta mikä murhe, kun olisin kovasti tahtonut tämän leffan itselleni enkä ymmärrä tarpeeksi hyvin hindiä. Kävikö muillakin näin?

• Rani
        bacchan-fani kirjoitti:

Mikä minun digilähetyksessäni oli vikana, kun Ilon päiviä surun päiviä - elokuvassa ei ollut koko aikana suomalaista tekstitystä? En ollut muuttanut mitään säätöä. Kaikki muut filmit jne. ennen ja jälkeen ovat tulleet ulos niin kuin pitää tekstitysten kera. Otin nauhalle, mutta mikä murhe, kun olisin kovasti tahtonut tämän leffan itselleni enkä ymmärrä tarpeeksi hyvin hindiä. Kävikö muillakin näin?

Täytyypä pikakelata oma kopioni. On ollut töissä niin kiirettä, etten ole ehtinyt omaani vielä katsoa! Tekstitys toimi mulla ainakin Yeh Ladka Allah biisiin asti! Silloin menin nukkumaan.. Mutta tarkistan ja ilmoitan!!

• anita

plz ilmoita jos alkaa muita intialaisia elokuvia meil on kabhi khush kabhi gham elokuva mut ei suomeks tekstaten vaan englanniks ja teksti ei näy hyvi

• kajol

K3G on paras elokuva mitä mä on katonut olen nähnyt 10 kertaa ja katson edel

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2957
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      60
      2859
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2333
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      27
      1805
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1689
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1589
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1566
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1235
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1226
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79