Taivas

Kun maaja taivas katoaa
kuulemme vain sielujen
sinfoniaa.
Tämän kaiken halusin
sinulle omistaa.

26

1284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tie...............

      Sinne vie!
      Ja hurmioko
      sen pääte lie!? (p)

    • Rellu

      on täyttymys, muuta
      ei tarvita, kiitos
      vaikkei ollutkaan
      varmasti minulle.

      Hyvää yötä :))

      • kiitos että katsoit
        olet ihana ihminen.
        Hyvää yötä ja kauniita unia.


    • Ja me vähän
      kuikitaan täällä:))
      Kiva sille kelle
      se kiva kuuluu!!:D

      • kiva kun sinäkin kävit.
        kiitos siitä.


    • Mustunut maa.
      Poltettu, poljettu.
      Kyynelillä kasteltu.
      Ei nouse oraskaan.
      Ei tuuli hennoinkaan.
      Myrskyä ulvoo sieluni.
      Salamoina kimpoili.
      Vasten kalliota.
      Jääräpäätä.
      Jäytävää, kiusaajaa.
      Huutaa,kiroaa.
      Taivas vain kattona.
      Eikä kukaan kuule.

      • Taivastelen

        eiks tantsuissa käynyt flaksi ku noin surullisena huujat?


      • Taivastelen kirjoitti:

        eiks tantsuissa käynyt flaksi ku noin surullisena huujat?

        Tanssin sen hitaan valssin.
        Jonka osaava, taitava mies vei.
        Sen valssin pyörteisiin.
        Tanssin ja tanssin kohta lisää.
        Ootappa vain.


      • Margitta kirjoitti:

        Tanssin sen hitaan valssin.
        Jonka osaava, taitava mies vei.
        Sen valssin pyörteisiin.
        Tanssin ja tanssin kohta lisää.
        Ootappa vain.

        sinun meno on hurjaa.


      • Taivastelen
        Margitta kirjoitti:

        Tanssin sen hitaan valssin.
        Jonka osaava, taitava mies vei.
        Sen valssin pyörteisiin.
        Tanssin ja tanssin kohta lisää.
        Ootappa vain.

        näemme pyörrettä valssia taasen ;)


      • Taivastelen kirjoitti:

        eiks tantsuissa käynyt flaksi ku noin surullisena huujat?

        Vai on tytöt tanseissa käyneet
        ja siellä ilman jäänneet.


      • Taivastelen
        mahoton-retku kirjoitti:

        Vai on tytöt tanseissa käyneet
        ja siellä ilman jäänneet.

        haikeeta sinfoniaa siekin tääl soittelet, ilman jäitkö retku sit siekin?


      • mahoton-retku kirjoitti:

        sinun meno on hurjaa.

        Tanssia.
        Ja sitä viimeistä valssia.
        Miehet sen osaavat.
        Vanhemmat miehet taitavat.


      • retku
        Taivastelen kirjoitti:

        haikeeta sinfoniaa siekin tääl soittelet, ilman jäitkö retku sit siekin?

        ilmanhan miekin jäin
        kun ajattelee näin
        jälkeen päin.


      • retku
        Margitta kirjoitti:

        Tanssia.
        Ja sitä viimeistä valssia.
        Miehet sen osaavat.
        Vanhemmat miehet taitavat.

        en osaa kun vain sitä
        rytky-polkkaa,


      • retku kirjoitti:

        en osaa kun vain sitä
        rytky-polkkaa,

        Joku viisas joskus sanosnut.
        "Älä usko mitä näet.
        Älä mitään mitä kuulet.
        Liian paljon läpättävät naapureiden huulet".


      • retku
        Margitta kirjoitti:

        Joku viisas joskus sanosnut.
        "Älä usko mitä näet.
        Älä mitään mitä kuulet.
        Liian paljon läpättävät naapureiden huulet".

        siinä polkassa putoavat
        muutkin kuin vain korvarenkaat
        ja sen naapurit huomaa.


      • retku kirjoitti:

        siinä polkassa putoavat
        muutkin kuin vain korvarenkaat
        ja sen naapurit huomaa.

        Mut Saksanpolkaan.
        Voi miten viekään.
        Tanssilavojen kunkku.
        Hyvää yötä........
        Nyt tanssijalkaa väsytää.
        Et jaksaa illaksi työhön taas...


      • polkattaja
        Margitta kirjoitti:

        Mut Saksanpolkaan.
        Voi miten viekään.
        Tanssilavojen kunkku.
        Hyvää yötä........
        Nyt tanssijalkaa väsytää.
        Et jaksaa illaksi työhön taas...

        saksaan asti en lähde polkkaamaan.
        Mutta nukutaan niin aamulla jaksetaan,
        hyvää yötä.


      • polkattaja kirjoitti:

        saksaan asti en lähde polkkaamaan.
        Mutta nukutaan niin aamulla jaksetaan,
        hyvää yötä.

        On pakko lähteä.
        Uimaan.
        Kuuntelemaan rannan kunkun pauhua.
        Aaltoa joka vyöryen lyö kiville.
        Vaahdoten.
        Liekö vihaansa vaiko rakkautta.
        Mut sekaan vaan.
        Niin taas jaksetaan rakastaa.
        Tehdä työtä ja kirjoittaa.


      • jäi
        retku kirjoitti:

        ilmanhan miekin jäin
        kun ajattelee näin
        jälkeen päin.

        ilman suojelijaansa!


      • jäi kirjoitti:

        ilman suojelijaansa!

        suojelen sinua aina
        etkö muista kun lupasin
        suojella sinua pahoilta.


      • Margitta kirjoitti:

        On pakko lähteä.
        Uimaan.
        Kuuntelemaan rannan kunkun pauhua.
        Aaltoa joka vyöryen lyö kiville.
        Vaahdoten.
        Liekö vihaansa vaiko rakkautta.
        Mut sekaan vaan.
        Niin taas jaksetaan rakastaa.
        Tehdä työtä ja kirjoittaa.

        katso ettei hauki puraise.


    • tinasydän

      haluaisin kanssasi jakaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe