Teen kaiken väärinpäin,en osaa kohdella sinua
niinkuin pitäisi
Olen antanut ymmärtää ettei meillä ole enää
mitään yhteistä
Kun kysyit enkö enää välitä,vastasin en ..
mutta et ymmärtänyt tai et sittenkään
halunnut sitä kuulla
Olen mielen vankilassa
Tahtoisin tehdä oikein
en halua loukata sinua
mutta en myöskään tahdo elää näin
Olen mielen vankilassa
Yhteiset vuodet,yhteiset
ilon ja surun kokemukset
Yhteinen elämä
joka ei enää ole yhdessä
vaan hengitetään samaa ilmaa
erikseen ei enää yhtäaikaa
Kuinka voisin sen sanoa
kauniimmin,kuinka osaisin
kertoa syvimmät tunteeni
Olen mielen vankilassa
En minä sinua vihaa
mutta minä en enää rakasta sinua
Mielen vankila
Runoilijatar
4
202
Vastaukset
- Rellu
mielen vankilassa tässä itse
kukin joutuu välillä
riutumaan.
Kauniisti sen lauseiksi
muodostelit -
runoksi kauniiksi kokoelit.
Kiitos ja toivotaan, että aurinko
kuitenkin paistaa sydämeesi :))
Lämmöllä ja ystävyydellä
Tuija- Runoilijatar
Kiitos sanoistasi :)
Viimeinen lause;totuus
selkee hyvä!!- Runoilijatar
Jokaisellahan se on tapansa... :) Kiitos sulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4093437Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151571En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851379- 1101377
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991338Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591296- 481199
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi811115Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa291007- 34913