hmmmm, sanoisinko että veit sanatsuustani - kiitos, ei tarvinnut itse niitä lausua. Suvi-iltaa aurinkoista :D Tuija0ÄänestäKommentoi
mitään vikaa ole, mutta saisi nyt jo olla maanantai, täälläpäin on niin hiljaista ja autioitaKiitti itselles/Lio0ÄänestäKommentoi
Terve LIO! Minä olen päättänyt tehdä tänä viikonl. tekemättömiä töitä.Nyt luen muutamaa kirjaa pois jonosta, samalla kuikin runoja! Kiitos runostasi!0ÄänestäKommentoi
niin minäkin olen ja on monta keskeneräistä juttua, män olen nyt niin saamaton ettei mistään tuu valmista!Kiitos vastauksestasi Murukulta!0ÄänestäKommentoi
ei mulla ollut tarkoitus ketään masentaa, on vain niin tylsää, ja kyllä saat luvan rakastaa jahuomenna tuntuu ehkä paremmalta, toivotaan niin!0ÄänestäKommentoi
tämän kun en pysytynyt muuhunkaan keskittyä, sanat vain tuli "jostain" jotenkin, kiitti Runoilijatar!0ÄänestäKommentoi
heittäytyä välillä vapaalle lataamaan akkuja ja ajattelemaan aivan rutiinin vastaisia asioita...niinkuin taidat tehdäkinSinulle/Kaukomieli0ÄänestäKommentoi
kirjoitin, olin levoton, kyllästynyt saamattomuuteeni ja näihin ikuisilta tuntuviin pyhäpäiviin, no nyt olen saanut inspiksen takaisinKiitti Kaukomieli sanoistasi!0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 11
Vanhimmat
hmmmm,
sanoisinko että veit sanat
suustani - kiitos,
ei tarvinnut itse niitä
lausua.
Suvi-iltaa aurinkoista :D
Tuija
mitään vikaa ole, mutta saisi nyt jo olla maanantai, täälläpäin on niin hiljaista ja autioita
Kiitti itselles/Lio
Terve LIO! Minä olen päättänyt tehdä tänä viikonl. tekemättömiä töitä.Nyt luen muutamaa kirjaa pois jonosta, samalla kuikin runoja! Kiitos runostasi!
niin minäkin olen ja on monta keskeneräistä juttua, män olen nyt niin saamaton ettei mistään tuu valmista!
Kiitos vastauksestasi Murukulta!
MASENTAA.
Vänkääminen raivostuttaa.
elämä MASENTAA.
Let me LOve.
sano suoraan, mitä mielessäsi.
Ehkä sitten ei tarvitse vänkätä.
ei mulla ollut tarkoitus ketään masentaa, on vain niin tylsää, ja kyllä saat luvan rakastaa ja
huomenna tuntuu ehkä paremmalta, toivotaan niin!
Upea selkeä runo !
tämän kun en pysytynyt muuhunkaan keskittyä, sanat vain tuli "jostain" jotenkin, kiitti Runoilijatar!
heittäytyä välillä vapaalle lataamaan akkuja ja ajattelemaan aivan rutiinin vastaisia asioita...
niinkuin taidat tehdäkin
Sinulle/Kaukomieli
kirjoitin, olin levoton, kyllästynyt saamattomuuteeni ja näihin ikuisilta tuntuviin pyhäpäiviin, no nyt olen saanut inspiksen takaisin
Kiitti Kaukomieli sanoistasi!