Tekemättömien töiden
rasittavien ajatuksien
väsyttävänä
nukahdan lohdullisien
unieni haaveisiin
sinusta
Tekemättömyys
11
559
Vastaukset
- Rellu
hmmmm,
sanoisinko että veit sanat
suustani - kiitos,
ei tarvinnut itse niitä
lausua.
Suvi-iltaa aurinkoista :D
Tuija- Lio
mitään vikaa ole, mutta saisi nyt jo olla maanantai, täälläpäin on niin hiljaista ja autioita
Kiitti itselles/Lio
Terve LIO! Minä olen päättänyt tehdä tänä viikonl. tekemättömiä töitä.Nyt luen muutamaa kirjaa pois jonosta, samalla kuikin runoja! Kiitos runostasi!
- Lio
niin minäkin olen ja on monta keskeneräistä juttua, män olen nyt niin saamaton ettei mistään tuu valmista!
Kiitos vastauksestasi Murukulta!
- MASENTUNUT_
MASENTAA.
Vänkääminen raivostuttaa.
elämä MASENTAA.
Let me LOve.- vänkäät
sano suoraan, mitä mielessäsi.
Ehkä sitten ei tarvitse vänkätä. - Lio
ei mulla ollut tarkoitus ketään masentaa, on vain niin tylsää, ja kyllä saat luvan rakastaa ja
huomenna tuntuu ehkä paremmalta, toivotaan niin!
- Runoilijatar
Upea selkeä runo !
- Lio
tämän kun en pysytynyt muuhunkaan keskittyä, sanat vain tuli "jostain" jotenkin, kiitti Runoilijatar!
- Kaukomieli
heittäytyä välillä vapaalle lataamaan akkuja ja ajattelemaan aivan rutiinin vastaisia asioita...
niinkuin taidat tehdäkin
Sinulle/Kaukomieli- Lio
kirjoitin, olin levoton, kyllästynyt saamattomuuteeni ja näihin ikuisilta tuntuviin pyhäpäiviin, no nyt olen saanut inspiksen takaisin
Kiitti Kaukomieli sanoistasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519