Tekemättömyys

Tekemättömien töiden
rasittavien ajatuksien
väsyttävänä
nukahdan lohdullisien
unieni haaveisiin
sinusta
11560
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

hmmmm,
sanoisinko että veit sanat
suustani - kiitos,
ei tarvinnut itse niitä
lausua.

Suvi-iltaa aurinkoista :D
Tuija

Äänestä
  • mitään vikaa ole, mutta saisi nyt jo olla maanantai, täälläpäin on niin hiljaista ja autioita

Kiitti itselles/Lio

Äänestä

Terve LIO! Minä olen päättänyt tehdä tänä viikonl. tekemättömiä töitä.Nyt luen muutamaa kirjaa pois jonosta, samalla kuikin runoja! Kiitos runostasi!

Äänestä
  • niin minäkin olen ja on monta keskeneräistä juttua, män olen nyt niin saamaton ettei mistään tuu valmista!

Kiitos vastauksestasi Murukulta!

Äänestä

MASENTAA.

Vänkääminen raivostuttaa.

elämä MASENTAA.

Let me LOve.

Äänestä
  • sano suoraan, mitä mielessäsi.
    Ehkä sitten ei tarvitse vänkätä.

Äänestä

• ei mulla ollut tarkoitus ketään masentaa, on vain niin tylsää, ja kyllä saat luvan rakastaa ja
    huomenna tuntuu ehkä paremmalta, toivotaan niin!

Äänestä

Upea selkeä runo !

Äänestä
  • tämän kun en pysytynyt muuhunkaan keskittyä, sanat vain tuli "jostain" jotenkin, kiitti Runoilijatar!

Äänestä

heittäytyä välillä vapaalle lataamaan akkuja ja ajattelemaan aivan rutiinin vastaisia asioita...
niinkuin taidat tehdäkin

Sinulle/Kaukomieli

Äänestä
  • kirjoitin, olin levoton, kyllästynyt saamattomuuteeni ja näihin ikuisilta tuntuviin pyhäpäiviin, no nyt olen saanut inspiksen takaisin

Kiitti Kaukomieli sanoistasi!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Lio kirjoitti:

Tekemättömien töiden
rasittavien ajatuksien
väsyttävänä
nukahdan lohdullisien
unieni haaveisiin
sinusta

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu