Nuo kaikki kuvat joita on ollut siitä Bruno-karhusta (vainaja nykyään), ja sitä jahdanneista "asiantuntijoista" hieman vaivaavat.
Koko ajan puhutaan että heillä on karjalankarhukoiria.
Kuitenkin kaikki kuvat niin telkussa kuin lehdissä osoittaa mielestäni selvästi niitten olevan lähinnä norjanharmaita.
Onko tuon näköisiä ja värisiä karjalaisia jo jossain vai onko toimittajat keksineet rodun.
Enkö tunne rotuja vai mikä on
10
723
Vastaukset 10
ja hieman hymyilin. Karjalankarhukoiria eivät olleet. Norjanharmaita veikkaisin.
- ei alkuunkaan
ne on jämttejä
En kauheasti tunne noita mettäkoirarotuja, mutta ei ne kyllä karjalankarhukoirilta näyttäny. Karjalaisethan on mustavalkoisia? Noi oli harmaita/sudenvärisiä.
Yhdessä lasten tv-sarjassa oli kerran tervuereneita esittämässä verenhimoisia susia...
lehtikuva jonka itse näin niin harmaita olivat =)aamulla katsoin.karjalankarhukoira kun on enemmän tai vähemmän mustavalkoinen.
- ei alkuunkaan
ne on jämttejä kun et kerran tunne
- kaukkareita
Ne on ainoot joita kannattaa käyttää karhulle.Ne pystyy tappamaan karhun ilman ampuma aseita.Jos vähänki tunnet rotuja niin näet et on kaukkareita jos et tunne selvää roua niin älä esiinny asiantuntijana.
- akitoja
etkö poöljä tunne akitaa ne on selviä akitoja ja sillä sipuli
- mu vuoro arvata
noi muut vaan arvailee mut ne on selvää seropeja sillä ei mitää ole tuon näkösii rotukoirii:))))jotain sakemannien sekotuksii
- ei alkuunkaan
eikä norjan harmaita vaan jämttejä.siinä sinulle tieto
- Hallooo
sun ainaski luulis tuntevan jos on noita harmaita....pistätkö tähän onko ne niitä vai mitä.........siis sun rotuas
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta843457Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3971272Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty38964Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty71843Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä197798Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s271724Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22700Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31618Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen20607Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan33576