Xboxilla paremmat pelit

Sonny

Määrä ei korvaa laatua. Pleikkaripelit ovat heikkolaatuista kuraa, eivätkä ne pärjää millään Xboxin laatupeleille.

14

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • molemmilla

      vain ohjain on parempi xboxissa mutta pelit menee aika lailla tasan.

      • Ohjainhan juuri on X boxissa ihan kalikka. Ei todellakaan yhtä ergonominen kuin pleikkareissa. Ja Ei ainakaan noista uuden sukupolven konsoleista vielä voi sanoa peleistä paljon mitään. Alku näyttää ehkä boxilla paremmalta, mutta antaa ajan näyttää.


      • on kopioinut
        hell_patrol kirjoitti:

        Ohjainhan juuri on X boxissa ihan kalikka. Ei todellakaan yhtä ergonominen kuin pleikkareissa. Ja Ei ainakaan noista uuden sukupolven konsoleista vielä voi sanoa peleistä paljon mitään. Alku näyttää ehkä boxilla paremmalta, mutta antaa ajan näyttää.

        oman ohjaimensa Sonyn ohjaimesta, mutta koska samanlaista ei voi tehdä niin ovat hieman muuttaneet, jostain syystä vain huonompaan suuntaan.


      • kyllästynyt vanhoihin ohjai...
        on kopioinut kirjoitti:

        oman ohjaimensa Sonyn ohjaimesta, mutta koska samanlaista ei voi tehdä niin ovat hieman muuttaneet, jostain syystä vain huonompaan suuntaan.

        Huonompaan? hahahahahaaaa.. pikemminki parempaan, hyvä ku joku edes tekee parempia ohjaimia, kun toiset pärjää vanhanaikasilla liian pienillä ja tököillä ohjaimilla kun ei vaan viitsi kehittää uutta ja parempaa...

        Tämäkin varmaan vaan siksi ettei tarvi laittaa koko ohjaimien tuotantolinjaa uusiksi, ei tarvi kun hiukan muuttaa sisukalujen tukirakenteita ja yksi reikä lisäää sille xbox360 napille josta pääsee dashboardille niin ohjain on valmis.

        miksihän esim nintendo ei käytä samannnäköistä ohjainta ku ensimmäisessä koneessaan, oisivat vaan lisänneet siihenki pari tattia ja tärinän niin kelpais varmaan?...

        Mutta on se "dual shock" ohjain kuitenki parempi ku se banaani mitä ne meinasivat ensin julkaista pleikka kolmoselle. itse ainakin kaipaisin jotain hieman uudempaa ja parempaa.


      • jepp...
        hell_patrol kirjoitti:

        Ohjainhan juuri on X boxissa ihan kalikka. Ei todellakaan yhtä ergonominen kuin pleikkareissa. Ja Ei ainakaan noista uuden sukupolven konsoleista vielä voi sanoa peleistä paljon mitään. Alku näyttää ehkä boxilla paremmalta, mutta antaa ajan näyttää.

        "Ohjainhan juuri on X boxissa ihan kalikka. Ei todellakaan yhtä ergonominen kuin pleikkareissa"

        XBoxin ohjainta ei olekaan tarkoitettu pyllyyn työnnettäväksi.


      • ps ohjain
        hell_patrol kirjoitti:

        Ohjainhan juuri on X boxissa ihan kalikka. Ei todellakaan yhtä ergonominen kuin pleikkareissa. Ja Ei ainakaan noista uuden sukupolven konsoleista vielä voi sanoa peleistä paljon mitään. Alku näyttää ehkä boxilla paremmalta, mutta antaa ajan näyttää.

        on mielestäni erittäin huono auto ja räiskintä peleissä kun tatit on huonosti sijoiteltu ja liipaisimet puuttuu.kokoakin voisi olla enemmän kun nyt puutuu kädet nopeasti sen takia ku liian pieni ohjain.


      • kyllästynyt vanhoihin ohjai... kirjoitti:

        Huonompaan? hahahahahaaaa.. pikemminki parempaan, hyvä ku joku edes tekee parempia ohjaimia, kun toiset pärjää vanhanaikasilla liian pienillä ja tököillä ohjaimilla kun ei vaan viitsi kehittää uutta ja parempaa...

        Tämäkin varmaan vaan siksi ettei tarvi laittaa koko ohjaimien tuotantolinjaa uusiksi, ei tarvi kun hiukan muuttaa sisukalujen tukirakenteita ja yksi reikä lisäää sille xbox360 napille josta pääsee dashboardille niin ohjain on valmis.

        miksihän esim nintendo ei käytä samannnäköistä ohjainta ku ensimmäisessä koneessaan, oisivat vaan lisänneet siihenki pari tattia ja tärinän niin kelpais varmaan?...

        Mutta on se "dual shock" ohjain kuitenki parempi ku se banaani mitä ne meinasivat ensin julkaista pleikka kolmoselle. itse ainakin kaipaisin jotain hieman uudempaa ja parempaa.

        nyt ole tyhmä. Pleikan ohjain on oikeastikkin parempi. Tietysti se on taas mielipidekysymys, mutta ainakin minun mielestäni. Ja hyvä vaan ettei sony ole muuttanu ohjaintaan kun on noin hyvän tuntunen kädessä.


      • jepp... kirjoitti:

        "Ohjainhan juuri on X boxissa ihan kalikka. Ei todellakaan yhtä ergonominen kuin pleikkareissa"

        XBoxin ohjainta ei olekaan tarkoitettu pyllyyn työnnettäväksi.

        Onpa hauskaa kun et asiallista sanottavaa keksi niin alat heittelemään mitä tyhmempiä kommentteja. Jos meinaat että ohjain on liian pieni niin. Boxissa se on kyllä sitten taas liian iso.


      • oletko kokeillut
        hell_patrol kirjoitti:

        Onpa hauskaa kun et asiallista sanottavaa keksi niin alat heittelemään mitä tyhmempiä kommentteja. Jos meinaat että ohjain on liian pieni niin. Boxissa se on kyllä sitten taas liian iso.

        jos oikeasti olet kokeillut xbox360 ohjainta tai vaikka vanhan boxin sitä pienempää niin et voi väittää että ne olisi isoja.pleikkarin ohjain nyt vaan on huonosti suunniteltu ja siksi ei sovi oikeastaan kenenkään käteen ja sen yleensä myöntää jopa pahimmat fanboyt.tottakai se joillekin sopii en sitä väitä mutta yleisesti sitä pidetään huonona.


      • ohjain on ruma kapistus..
        oletko kokeillut kirjoitti:

        jos oikeasti olet kokeillut xbox360 ohjainta tai vaikka vanhan boxin sitä pienempää niin et voi väittää että ne olisi isoja.pleikkarin ohjain nyt vaan on huonosti suunniteltu ja siksi ei sovi oikeastaan kenenkään käteen ja sen yleensä myöntää jopa pahimmat fanboyt.tottakai se joillekin sopii en sitä väitä mutta yleisesti sitä pidetään huonona.

        xbox 360 ohjain taas on paras ohjain mitä on viellä keksitty sopii käteen täydellisesti ja on vielläpä mahtavannäkönen.


      • tykkään kovasti
        ohjain on ruma kapistus.. kirjoitti:

        xbox 360 ohjain taas on paras ohjain mitä on viellä keksitty sopii käteen täydellisesti ja on vielläpä mahtavannäkönen.

        harmi että ps3 ei muuteta ohjainta mutta ei voi mitään pakko se on silti hommata.luulin että vanhasta xboxin ohjaimesta ei voisi parempaa saada mutta oli mahtava yllätys ku sai 360 ohjaimen käteen.ps4 sitten on varmaan ohjainkin laitettu uusiksi.tulis jo se ps3 niin saisi uusi xbox arvoisensa kaverin.


      • tykkään kovasti kirjoitti:

        harmi että ps3 ei muuteta ohjainta mutta ei voi mitään pakko se on silti hommata.luulin että vanhasta xboxin ohjaimesta ei voisi parempaa saada mutta oli mahtava yllätys ku sai 360 ohjaimen käteen.ps4 sitten on varmaan ohjainkin laitettu uusiksi.tulis jo se ps3 niin saisi uusi xbox arvoisensa kaverin.

        Ymmärtää. boxin ohjain näyttääkin ihan lelulta ja sehän on ihan laatikko.


      • ei voi mitään
        hell_patrol kirjoitti:

        Ymmärtää. boxin ohjain näyttääkin ihan lelulta ja sehän on ihan laatikko.

        en tunne yhtäkään pelaajaa joka väittäisi sitä huonoksi päin vastoin kaikki kehuu sitä.tämä ei olisi ihme jos kaikki kaverit ja tutut pelaisi xboxilla mutta kun suurin osa on pc ja pleikkari pelaajia.nyt vasta ku 360 tuli myyntiin on nekin kääntymässä xboxin puolelle.


    • Konsolisonta

      Xboxilla ei ole mitään ostamisen arvoista peliä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe