Määrä ei korvaa laatua. Pleikkaripelit ovat heikkolaatuista kuraa, eivätkä ne pärjää millään Xboxin laatupeleille.
Xboxilla paremmat pelit
14
563
Vastaukset
- molemmilla
vain ohjain on parempi xboxissa mutta pelit menee aika lailla tasan.
Ohjainhan juuri on X boxissa ihan kalikka. Ei todellakaan yhtä ergonominen kuin pleikkareissa. Ja Ei ainakaan noista uuden sukupolven konsoleista vielä voi sanoa peleistä paljon mitään. Alku näyttää ehkä boxilla paremmalta, mutta antaa ajan näyttää.
- on kopioinut
hell_patrol kirjoitti:
Ohjainhan juuri on X boxissa ihan kalikka. Ei todellakaan yhtä ergonominen kuin pleikkareissa. Ja Ei ainakaan noista uuden sukupolven konsoleista vielä voi sanoa peleistä paljon mitään. Alku näyttää ehkä boxilla paremmalta, mutta antaa ajan näyttää.
oman ohjaimensa Sonyn ohjaimesta, mutta koska samanlaista ei voi tehdä niin ovat hieman muuttaneet, jostain syystä vain huonompaan suuntaan.
- kyllästynyt vanhoihin ohjai...
on kopioinut kirjoitti:
oman ohjaimensa Sonyn ohjaimesta, mutta koska samanlaista ei voi tehdä niin ovat hieman muuttaneet, jostain syystä vain huonompaan suuntaan.
Huonompaan? hahahahahaaaa.. pikemminki parempaan, hyvä ku joku edes tekee parempia ohjaimia, kun toiset pärjää vanhanaikasilla liian pienillä ja tököillä ohjaimilla kun ei vaan viitsi kehittää uutta ja parempaa...
Tämäkin varmaan vaan siksi ettei tarvi laittaa koko ohjaimien tuotantolinjaa uusiksi, ei tarvi kun hiukan muuttaa sisukalujen tukirakenteita ja yksi reikä lisäää sille xbox360 napille josta pääsee dashboardille niin ohjain on valmis.
miksihän esim nintendo ei käytä samannnäköistä ohjainta ku ensimmäisessä koneessaan, oisivat vaan lisänneet siihenki pari tattia ja tärinän niin kelpais varmaan?...
Mutta on se "dual shock" ohjain kuitenki parempi ku se banaani mitä ne meinasivat ensin julkaista pleikka kolmoselle. itse ainakin kaipaisin jotain hieman uudempaa ja parempaa. - jepp...
hell_patrol kirjoitti:
Ohjainhan juuri on X boxissa ihan kalikka. Ei todellakaan yhtä ergonominen kuin pleikkareissa. Ja Ei ainakaan noista uuden sukupolven konsoleista vielä voi sanoa peleistä paljon mitään. Alku näyttää ehkä boxilla paremmalta, mutta antaa ajan näyttää.
"Ohjainhan juuri on X boxissa ihan kalikka. Ei todellakaan yhtä ergonominen kuin pleikkareissa"
XBoxin ohjainta ei olekaan tarkoitettu pyllyyn työnnettäväksi. - ps ohjain
hell_patrol kirjoitti:
Ohjainhan juuri on X boxissa ihan kalikka. Ei todellakaan yhtä ergonominen kuin pleikkareissa. Ja Ei ainakaan noista uuden sukupolven konsoleista vielä voi sanoa peleistä paljon mitään. Alku näyttää ehkä boxilla paremmalta, mutta antaa ajan näyttää.
on mielestäni erittäin huono auto ja räiskintä peleissä kun tatit on huonosti sijoiteltu ja liipaisimet puuttuu.kokoakin voisi olla enemmän kun nyt puutuu kädet nopeasti sen takia ku liian pieni ohjain.
kyllästynyt vanhoihin ohjai... kirjoitti:
Huonompaan? hahahahahaaaa.. pikemminki parempaan, hyvä ku joku edes tekee parempia ohjaimia, kun toiset pärjää vanhanaikasilla liian pienillä ja tököillä ohjaimilla kun ei vaan viitsi kehittää uutta ja parempaa...
Tämäkin varmaan vaan siksi ettei tarvi laittaa koko ohjaimien tuotantolinjaa uusiksi, ei tarvi kun hiukan muuttaa sisukalujen tukirakenteita ja yksi reikä lisäää sille xbox360 napille josta pääsee dashboardille niin ohjain on valmis.
miksihän esim nintendo ei käytä samannnäköistä ohjainta ku ensimmäisessä koneessaan, oisivat vaan lisänneet siihenki pari tattia ja tärinän niin kelpais varmaan?...
Mutta on se "dual shock" ohjain kuitenki parempi ku se banaani mitä ne meinasivat ensin julkaista pleikka kolmoselle. itse ainakin kaipaisin jotain hieman uudempaa ja parempaa.nyt ole tyhmä. Pleikan ohjain on oikeastikkin parempi. Tietysti se on taas mielipidekysymys, mutta ainakin minun mielestäni. Ja hyvä vaan ettei sony ole muuttanu ohjaintaan kun on noin hyvän tuntunen kädessä.
jepp... kirjoitti:
"Ohjainhan juuri on X boxissa ihan kalikka. Ei todellakaan yhtä ergonominen kuin pleikkareissa"
XBoxin ohjainta ei olekaan tarkoitettu pyllyyn työnnettäväksi.Onpa hauskaa kun et asiallista sanottavaa keksi niin alat heittelemään mitä tyhmempiä kommentteja. Jos meinaat että ohjain on liian pieni niin. Boxissa se on kyllä sitten taas liian iso.
- oletko kokeillut
hell_patrol kirjoitti:
Onpa hauskaa kun et asiallista sanottavaa keksi niin alat heittelemään mitä tyhmempiä kommentteja. Jos meinaat että ohjain on liian pieni niin. Boxissa se on kyllä sitten taas liian iso.
jos oikeasti olet kokeillut xbox360 ohjainta tai vaikka vanhan boxin sitä pienempää niin et voi väittää että ne olisi isoja.pleikkarin ohjain nyt vaan on huonosti suunniteltu ja siksi ei sovi oikeastaan kenenkään käteen ja sen yleensä myöntää jopa pahimmat fanboyt.tottakai se joillekin sopii en sitä väitä mutta yleisesti sitä pidetään huonona.
- ohjain on ruma kapistus..
oletko kokeillut kirjoitti:
jos oikeasti olet kokeillut xbox360 ohjainta tai vaikka vanhan boxin sitä pienempää niin et voi väittää että ne olisi isoja.pleikkarin ohjain nyt vaan on huonosti suunniteltu ja siksi ei sovi oikeastaan kenenkään käteen ja sen yleensä myöntää jopa pahimmat fanboyt.tottakai se joillekin sopii en sitä väitä mutta yleisesti sitä pidetään huonona.
xbox 360 ohjain taas on paras ohjain mitä on viellä keksitty sopii käteen täydellisesti ja on vielläpä mahtavannäkönen.
- tykkään kovasti
ohjain on ruma kapistus.. kirjoitti:
xbox 360 ohjain taas on paras ohjain mitä on viellä keksitty sopii käteen täydellisesti ja on vielläpä mahtavannäkönen.
harmi että ps3 ei muuteta ohjainta mutta ei voi mitään pakko se on silti hommata.luulin että vanhasta xboxin ohjaimesta ei voisi parempaa saada mutta oli mahtava yllätys ku sai 360 ohjaimen käteen.ps4 sitten on varmaan ohjainkin laitettu uusiksi.tulis jo se ps3 niin saisi uusi xbox arvoisensa kaverin.
tykkään kovasti kirjoitti:
harmi että ps3 ei muuteta ohjainta mutta ei voi mitään pakko se on silti hommata.luulin että vanhasta xboxin ohjaimesta ei voisi parempaa saada mutta oli mahtava yllätys ku sai 360 ohjaimen käteen.ps4 sitten on varmaan ohjainkin laitettu uusiksi.tulis jo se ps3 niin saisi uusi xbox arvoisensa kaverin.
Ymmärtää. boxin ohjain näyttääkin ihan lelulta ja sehän on ihan laatikko.
- ei voi mitään
hell_patrol kirjoitti:
Ymmärtää. boxin ohjain näyttääkin ihan lelulta ja sehän on ihan laatikko.
en tunne yhtäkään pelaajaa joka väittäisi sitä huonoksi päin vastoin kaikki kehuu sitä.tämä ei olisi ihme jos kaikki kaverit ja tutut pelaisi xboxilla mutta kun suurin osa on pc ja pleikkari pelaajia.nyt vasta ku 360 tuli myyntiin on nekin kääntymässä xboxin puolelle.
- Konsolisonta
Xboxilla ei ole mitään ostamisen arvoista peliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483