Hienoin auto!

ladalla pääsee

Mikä on hienoin auto minkä olette liikenteessä nähneet? mukana kaikki auton mitat ylittävät vehkeet, eli 3500kg ylöspäin

8

2185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kyllä...

        Avanti on itsestään selvä huippu.Muut tulevat kaukana takana


    • Junior-Trucker
      • Hieno on, myönnetään. Ja kyllä ainakin mun silmiä hivelee nuo muutkin ameriikan rekanvetäjät.


      • joppe.
        Karloss kirjoitti:

        Hieno on, myönnetään. Ja kyllä ainakin mun silmiä hivelee nuo muutkin ameriikan rekanvetäjät.

        mä en kyl voi sille mitään et noi jenkit on mun silmään hiton rumia... sama kun henkilöautoissa. en vois muutenkaan kyl kuvitella jollain nokkamallisella autolla töitä tekeväni! mut tää on täysin maku asia!:)


      • tämä´

        sama peli mikä oli vuosi takaperin Minirukkereissa Kouvolan Tykkimäessä? Kävin sisällä ihmettelemässä Ameriikanherkkua ja namiskuukkelia ja mittaria oli kuin Nasan sukkulassa. Töitä teen mieluummin eurovehkeillä mutta harrasteena tuo on mukavan oloinen laite.


      • Junior-Trucker
        tämä´ kirjoitti:

        sama peli mikä oli vuosi takaperin Minirukkereissa Kouvolan Tykkimäessä? Kävin sisällä ihmettelemässä Ameriikanherkkua ja namiskuukkelia ja mittaria oli kuin Nasan sukkulassa. Töitä teen mieluummin eurovehkeillä mutta harrasteena tuo on mukavan oloinen laite.

        Onhan tuo varmaankin Suomen tunnetuin jenkkiveturi..sitten on pari muutakin, salosen Peterbilt, joka on saman ikäinen ja saman värinen. Eli lähes samanlainen, mutta viime näkemän mukaan väriltään koko sininen, kuten Mannisen autokin oli ennen. Nythän on nuo mustat raidat.
        Sitten on se yksi Kenworth W900, joka on kooltaan ehkä hieman isompi ja uudempi. Väri on kutakuinkin sama. Se on vaan muistaakseni vm. 95, kun nämä Peterbiltit ovat viimeisiä Classiceja, eli vuodelta 86. Silloin ei vielä tarvinnut olla nopeudenrajoitinta.. Sen Kenworthin koneesta onkin kutitettu reilut 700 heppaa irti, eli liikkuu..:)


      • joppe. kirjoitti:

        mä en kyl voi sille mitään et noi jenkit on mun silmään hiton rumia... sama kun henkilöautoissa. en vois muutenkaan kyl kuvitella jollain nokkamallisella autolla töitä tekeväni! mut tää on täysin maku asia!:)

        mutta ainakin hieman epätasasempaan maastoon valitsisin nokkamallin, on nääs vakaampi epätasasuuksissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe