Mikä on hienoin auto minkä olette liikenteessä nähneet? mukana kaikki auton mitat ylittävät vehkeet, eli 3500kg ylöspäin
Hienoin auto!
8
2185
Vastaukset
- kyllä...
Avanti on itsestään selvä huippu.Muut tulevat kaukana takana
- Junior-Trucker
Makuasioita, mutta kyllä itseäni säväyttää Mannisen Peterbilt 359.
http://www.kauneinauto.fi/ajoneuvo.php?id=0125&show=kilpailuHieno on, myönnetään. Ja kyllä ainakin mun silmiä hivelee nuo muutkin ameriikan rekanvetäjät.
- joppe.
Karloss kirjoitti:
Hieno on, myönnetään. Ja kyllä ainakin mun silmiä hivelee nuo muutkin ameriikan rekanvetäjät.
mä en kyl voi sille mitään et noi jenkit on mun silmään hiton rumia... sama kun henkilöautoissa. en vois muutenkaan kyl kuvitella jollain nokkamallisella autolla töitä tekeväni! mut tää on täysin maku asia!:)
- tämä´
sama peli mikä oli vuosi takaperin Minirukkereissa Kouvolan Tykkimäessä? Kävin sisällä ihmettelemässä Ameriikanherkkua ja namiskuukkelia ja mittaria oli kuin Nasan sukkulassa. Töitä teen mieluummin eurovehkeillä mutta harrasteena tuo on mukavan oloinen laite.
- Junior-Trucker
tämä´ kirjoitti:
sama peli mikä oli vuosi takaperin Minirukkereissa Kouvolan Tykkimäessä? Kävin sisällä ihmettelemässä Ameriikanherkkua ja namiskuukkelia ja mittaria oli kuin Nasan sukkulassa. Töitä teen mieluummin eurovehkeillä mutta harrasteena tuo on mukavan oloinen laite.
Onhan tuo varmaankin Suomen tunnetuin jenkkiveturi..sitten on pari muutakin, salosen Peterbilt, joka on saman ikäinen ja saman värinen. Eli lähes samanlainen, mutta viime näkemän mukaan väriltään koko sininen, kuten Mannisen autokin oli ennen. Nythän on nuo mustat raidat.
Sitten on se yksi Kenworth W900, joka on kooltaan ehkä hieman isompi ja uudempi. Väri on kutakuinkin sama. Se on vaan muistaakseni vm. 95, kun nämä Peterbiltit ovat viimeisiä Classiceja, eli vuodelta 86. Silloin ei vielä tarvinnut olla nopeudenrajoitinta.. Sen Kenworthin koneesta onkin kutitettu reilut 700 heppaa irti, eli liikkuu..:) joppe. kirjoitti:
mä en kyl voi sille mitään et noi jenkit on mun silmään hiton rumia... sama kun henkilöautoissa. en vois muutenkaan kyl kuvitella jollain nokkamallisella autolla töitä tekeväni! mut tää on täysin maku asia!:)
mutta ainakin hieman epätasasempaan maastoon valitsisin nokkamallin, on nääs vakaampi epätasasuuksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416