Eli siis joku sano ettei ne pakosti päähenkilöitä ole jotka kuolee(siis ne 2 joita Rowling näyttää nyt olevan tapattamassa :D)mutta tähän sanon,että Rowling itse sanoi (Harry Potter-fanit suomentamassa haastattelussa),että mitä järkeä on tappaa sivuhenkilöitä,päähenkilöt on kaikkein mielenkiintoisampia :D
Siinäkin Rowling voi huijata,että oikeasti(jos tapattaa)tapattaa kaksi sivuhenkilöä,mutta niin hän sanoi(jotain sinne päin että kun pahaa vastaan taistellaan nii uhreilta ei vältytä)...Ja päähenkilö uhrit ovat kiinnostavimpia,tai jotain sinne päin..
Kuolevista päähenkilöistä...
5
475
Vastaukset
- Moi
Rowling on varmaan tapattamassa enemmänkin kuin 2 henkilöä. Jotkut niistä on päähenkilöitä mutta se on aika yhdentekevää kuuluvatko ne joukkoon, jotka Rowling on ajatellut jo kauan aikaa sitten tappavansa tai niihin kahteen uuten jotka Rowling nyt ilmoitti. Odotetaan sen kirjan ilmestymistä niin nähdään ketkä kaikki kuolee ja ketkä jää henkiin.
Mitä järkeä on tappaa päähenkilö?
Kirjassa ei enää sen jälkeen ole mitään järkevää.
Minä en ainakaan kulikisi kirjaa jossa ei ole päähenkilöä.
Kaikki tietävät,että kaksi kuolee.
Voldemort on varmasti yksi sellainen,joka kuolee kirjassa toisesta on vaikea sano se voilla opettaja tai sitten Potter tai Hänen joku kaverinsa.
Ja olen kuulut tai oikeastaan lukenut,että seuraava kirja ei olisi viimeinen jonka Rowling kirjoittaa.
Jos hän kirjoittaa vielä toisen kirjan eihän vältmättä Potteria Tapa.
Mutta vaikea on sano joten jäämme siis jännittämään mitten käy. :D- Toope
Jos (ja kun) joku päähenkilöistä kuolee, mun mielestä siinä menee koko kirjasarja pilalle.
Se vie ikäänkuin pohjan myös muilta kirjoilta, jos esimerkiksi Harry kuolee. Mitä iloa lukea niitä uudestaan, jos tietää, että lopussa tuokin lempihahmoni kuolee.
Mun lempihahmoni kuolivat jo, Sirius oli ehdoton ykkonen. Veikkaan, että Harry ei kuole. - nmnnmmn
Toope kirjoitti:
Jos (ja kun) joku päähenkilöistä kuolee, mun mielestä siinä menee koko kirjasarja pilalle.
Se vie ikäänkuin pohjan myös muilta kirjoilta, jos esimerkiksi Harry kuolee. Mitä iloa lukea niitä uudestaan, jos tietää, että lopussa tuokin lempihahmoni kuolee.
Mun lempihahmoni kuolivat jo, Sirius oli ehdoton ykkonen. Veikkaan, että Harry ei kuole.Eli Voldemortkaan ei voisi kuolla, koska uudestaan lukeminen olisi tylsää kun tietäisi miten kävi? Kyllä minä ainanakin olen lukenut mielelläni esim. kolmosen ja vitosen uudelleen moneen kertaan vaikka tiedän keitä kuolee ja miten sen kolmosen juoneenkäänteet menee.
- marjut18
itse en haluaisi että kukaan päähenkilöistä (siis näistä kolmesta ainakaan) kuolisi.. toivotaan parasta ja jaksetaan vielä odottaa viimeistä kirjaa :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 61818