mitkä ovat tehot kyseisen merkin kaasutinmallissa ja ruiskumallissa?
honda cbr1100xx:n tehot
8
2207
Vastaukset
- wabe
ruisku 152
kaasari 164- Aivan sama
Nuo on konetehoja....joten takarattaassa on vähemmän mutta suhdehan pysyy samana....
ruisku versiostaki saa nimittäin aika helposti tehoja irti esim pelkästää powercommnderilla ja paremmin virtaavalla putkistolla päästään jo kaasariversion tehoihin ja mahollisesti jopa yliki ainaki vääntöä luulis tulevan lissää no annetaan asiantuntijoiden kertoa sit paremmin.
mutta silti ihmettelen miks ihmeessä ruisku on noin tehoton verrattuna kaasariversioon. vaikka kyseessä on saman mallisarjan pyörä kuiteski.- Blackie
Riippuu vuosimallista. Vuodesta 2002 lukien ruiskukoneessa 152, sitä ennen 164. 97- 99 kaasariversiossa vähemmän vääntöä, kuin 2000 - 2001 ruiskuissa. Lähde Haynes huolto-opas.
- olt
Kaasarissa 160, eikä 164 hp. Pruuttassa 152, joka vuosimallissa.
- sam.
onko kaasutinmalleja alumiinirungolla? Olisi mielenkiintoista tietää molempien mallien suoritusarvoja, huippunopeus ja kiihtyvyys
noissa pyörissä onkos sitten ruisku vai kaasariversio. -98 taitaa olla viimmenen kaasaripyörä. sitten siitä eteenpäin ovat lähinnä kosmeettisia muutoksia. Kuten esim. mittaristo on muuttunut digitaalisempaan suuntaan (tosin henk. koht. tykkään perinteisistä "kelloista"). Niin ja tietty se ruisku noissa -99 pyöristä lähtien.
alumiinirungothan niissä kaikissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607134- 1243761
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263100- 212698
- 272363
- 181980
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3681909- 251900
- 321808
- 451792