heips vaan,
Olisin kiinnostunut tuningista ja olen menossa amikseen.. Niin mikä olisi parasta vaihtoehto "linja" tuningin kannalta jos ei osaa mitään ja haluaa oppia? Ajoneuvonasentaja, automaalari vai autokorikorjaaja?
Koulutus?
4
665
Vastaukset
- Nimetön
jos haluat autoosi nätit maalaukset edullisesti itse tehtynä oman tyylin mukaan. Asentaja jos haluat trimmailla konetta enemmän kun puuttua ulkonäköön.
Koriseppä mikäli haluat pitää autosi ulkopuolen kunnossa ja saada ulkopuolen näyttämään hyvin viimeistellyltä yms..amiksessahan eka vuosi on "yleispätevää koulutusta".
Itse olen korinkorjaaja, tekniikasta tajuan perusasiat, mutta voi kun saisen sen maalarin vaimokseni. =)
(joojoo teidän, treffiilmotukset ei kuulu tälle palstalle)
- Tahansa
Mikä tahansa autopuolen/metallin koulutus käy,karjalalippiksiä saa kaupasta,mutta mistäs me ne viikset sulle taiotaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273