Löytyykö muitakin hikoilijoita

ei ilmastointia

Pitäisi mielestäni kieltää lailla ammattiliikenteessä olevat autot joissa ei ilmastointia ole.

19

3912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuta

      sano! Yks paita menee läpimäräks päivän aikana

    • jakari

      Vanhoilla romuilla sitä joutuu enimmäkseen ajelemaan.

      Vaihtoehdot on joko istua vaatteet päällä saunassa koko päivä tai sitte ajaa ikkuna auki ja niskat on niin perkeleen jumissa.

      • täällä

        mullakin että ilmastoinnin puuttumisen lisäksi, joutuu vanhoilla paskoilla ajamaan.


    • Icemann

      Niin, ei kaikki työkalut ole vielä ajan tasalla.
      Jos lämpötila nousee yli 28, niin pidä ylimääräinen vartin tauko joka tunti, jonka laki suo.
      Eiköhän isäntä ala harkitsemaan ilmastoinin hankintaa.

      • kyllä...

        Meilläkin jakareissa yli 5000 €:n kylmäkoneet katolla ja kopissa saa paahtua. Eikö sieltä kontista voisi vetää jonkun putken ohjaamoon?


      • paavo
        kyllä... kirjoitti:

        Meilläkin jakareissa yli 5000 €:n kylmäkoneet katolla ja kopissa saa paahtua. Eikö sieltä kontista voisi vetää jonkun putken ohjaamoon?

        scania,automaattinen ilmastointi hyvin pelittää!
        Vaikka onkin muuta "säälää" sitten senkin edestä.
        Aikonaan Globe-volvossa 80 luvun alussa
        oli jo ilmastointi,tosin manuaalinen.


      • hikoiltu
        kyllä... kirjoitti:

        Meilläkin jakareissa yli 5000 €:n kylmäkoneet katolla ja kopissa saa paahtua. Eikö sieltä kontista voisi vetää jonkun putken ohjaamoon?

        Hyvä kun konees riittää pitää jätskit ja muut pakkaset kylminä ni saatikka et vielä tarjoilis osan puhalluksesta kuskille. Ei meidän paskoil ainakaa.


      • 1978
        paavo kirjoitti:

        scania,automaattinen ilmastointi hyvin pelittää!
        Vaikka onkin muuta "säälää" sitten senkin edestä.
        Aikonaan Globe-volvossa 80 luvun alussa
        oli jo ilmastointi,tosin manuaalinen.

        oli vakiona volvo f1223 merkkisessä kuorma-autossa ilmastointilaite vakiona!!!!!TOSIN MANUAALINEN!!!ja se oli melko ameriikkaa!!


      • Nättijussi
        hikoiltu kirjoitti:

        Hyvä kun konees riittää pitää jätskit ja muut pakkaset kylminä ni saatikka et vielä tarjoilis osan puhalluksesta kuskille. Ei meidän paskoil ainakaa.

        Meille ei ole asiaa duuniin, jos ei kuski ole sitä luokkaa, että käy polkemassa vähintään kolmea kaupan tyttöä vuodessa. Kuljetussopparit on paljon helpompi pitää, jos kaupan tytöt ovat tyytyväisiä.


      • toisaalta kyllä

        toi vois toimiakkin jossain mutta, meiän työpaikalla tuskin asiat muuttuis, kun kalusto muutenkin täysin vanhentunutta ja epäkuntoista.


      • Toppahousu
        1978 kirjoitti:

        oli vakiona volvo f1223 merkkisessä kuorma-autossa ilmastointilaite vakiona!!!!!TOSIN MANUAALINEN!!!ja se oli melko ameriikkaa!!

        JYRY-SISUSSA automaatti-ilmastointi!! OLI! Kesällä kuuma ja talvella kylmä!!


    • kattoräppänä, ja ikkuna auki mennään, illalla purkillinen mopilattia niskaan, vaikka auto on uus, mutta eihän saksalaiseen=) voi ilmastointia laittaa,ainakaan vakiona. (kaikissa ajamissani volvoissa ja relluissa on ollut, muttä nykysessä MANnissa ei ole)

      • Jani-

        Käsittääkseni MAN on tanskalainen?


      • Jani- kirjoitti:

        Käsittääkseni MAN on tanskalainen?

        mulle on ainakin väitetty saksalaiseksi.
        noh olkoon mistä on, eihän se nyt NIIN olennaista ole.


      • se on
        jannetin82 kirjoitti:

        mulle on ainakin väitetty saksalaiseksi.
        noh olkoon mistä on, eihän se nyt NIIN olennaista ole.

        MAN = Wolgswagen


      • stycke
        Jani- kirjoitti:

        Käsittääkseni MAN on tanskalainen?

        Nimi muodostuu lyhenteestä sanoille Maschinenwerk Augsburg-Nürnberg, kyllä se saksalainen on.


    • sitten

      syksymmällä voipi olla jo eri työpaikka :-)

      • kivampi on...

        kesällä ajaa vaikkakin paita märkänä kuin talvella pakkasella.
        ja naisena paita märkänä niin miehet kattelee...


      • huoli_
        kivampi on... kirjoitti:

        kesällä ajaa vaikkakin paita märkänä kuin talvella pakkasella.
        ja naisena paita märkänä niin miehet kattelee...

        Katellaan me kuiviakin paitoja:). Mut kyllä kesällä on paljon mukavampi kaikesta huolimatta ajella


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe