Vaikka Sinulle luvataan hyvä kurssi, voi pettyä jälkikäteen.
Meitä oli kolme ja kaksi vaihtoi valuuttaa Helsingin Satamaterminaalin valuutanvaihdossa.
Jälkikäteen huomasin, että molemmilta oli otettu 4,- euroa vaihtopalkkiota ilmoittamatta siitä mitään. Olisimme tietysti voineet vaihtaa yhdelläkin kertaa, mutta eiväthän tytöt siitä toki mitään maininneet, kun saivat 4 euron vaihtopalkkion sijaan 8,- euroa. Tiskillä ei ole mitään mainintaa ainakaan näkyvästi, että ottavat 4,- euroa! Eivät liioin mainitse siitä mitään. Eikä ole edes kuitissa!! Kurssin outo huono arvo 20 euron vaihdossa tuntui! No 20% palkkio on kiva! Olisin soittanut heille tästä epäkohdasta, mutta eihän kuitissa ole puhelinnumeroa, ei liioin kuka firma on myynyt tässä valuuttaa!! Oli viimeinen kerta sitten siinä paikassa ja mainostan tästä muillekin, koska reilu peli tulee liiketoiminnassa olla eikä pidä peitellä rahastusta. Silloin minä katson tämän jo olevan petos.
OLE TARKKA VALUUTANVAIHDOSSA
Nimetön
3
606
Vastaukset
- Tepi.
Mikähän lienee tämä satamaterminaali??
Länsi-, makasiini, olympia, kanava-, katajanokan- hansaterminaalit minä tiedän.
Helsingin sataman sivuilta löytyy valuutanvaihtopuljujen yhteystiedot, mutta ei kyllä satamaterminaalin osalta :)- nimeltään
Linda Line ja Siljan nopeat käyttävät tätä terminaalia.
kolme viikkoa sitten vaihtokursseja viking linen terminaalissa.Olivat muuutenkin huonoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437