Ostin tavaratalosta juoksuvyön 12€ ja lähdin järvelle uimaan. Eka kertaa käytössä. No menin järveen ja kiinnitin vyön sääntöjen mukaan. Onneksi en ehtinyt pitkälle koska solki ei pitänyt. Minulla kun on makkaroita tuossa navan kohdolla. Uskon, että solki ei pitänyt siitä syystä. Onneksi uimataito on kuitenkin melko hyvä ja vyöhän kannattaa uimaria muullakin tavalla järveltä takaisin.
Juoksuvyön vaarallisuus
7
1483
Vastaukset
- Taikis
tietämättömyyteni, mikä on juoksuvyö?
- on tämä
Tässä linkissä kuva. Voi järvessä juosta mielensä mukaan. Lämpösellä kelillä onnistuu. Kannattaa vaan katsoa, että lukitus toimii. Tosi kätevä.
http://www.savenmaa.fi/tuotteet/72/137/vesij.phtml - Taikis
on tämä kirjoitti:
Tässä linkissä kuva. Voi järvessä juosta mielensä mukaan. Lämpösellä kelillä onnistuu. Kannattaa vaan katsoa, että lukitus toimii. Tosi kätevä.
http://www.savenmaa.fi/tuotteet/72/137/vesij.phtmlvastauksestasi, tämä tuote olikin ihan uusi tuttavuus.
- merkillinen nimi
Vyötä ei ole kyllä tarkoitettukaan uintivälineeksi, joten sillä ei pidä mennä syvään veteen jos uimataito on heikko.
Mutta kuntoiluvälineenä helkkarinhyvä, nimittäin se rasittaa sopivasti ja etenkin jos on selkä tai nivelvaivoja niin silloin se on ehoton peli kuntoiluun.
Itse olen käyttänyt vyötä umahallissa ohjatussa vesijumpassa ja olen sitä mieltä että yksi parhaista apuvälineistä. - kunnollista/turvallista
Vesivöitä on ainakin tusinan verran erilaista. On paksuja ja kankeita,ohuita ja taipusia. Hintahaarukka lähes sataan euroon asti.Materiaali,muoto ja kestävyys ( vyön solki laadukas ja saa varaosia) vaikuttaa hintaan.
Eilen "hätäkorjasin" hajonneen soljen muovinpalalla, mutta kunhan arki koittaa, menen ompelutarvikeliikkeeseen kaupunkiin ja ostan uuden soljen. Eihän muovi ole ikuista!
Kalliistakin vyöstä solki saattaa hajota :-) Onneksi armeijassa opetettiin (pakolla) ompelutaito kun ei äiti ollut siellä mukana!- Pirre*
olin ajatellut hankkia sellaisen ja "juosta" pitkälle järven selälle - kamalaa jos se solki ei olisi pitänytkään sitten puolivälissä järveä.
Olen kyllä hyvä uimari, mutta ei nyt kilometrejä kuitenkaan mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2074506- 1862531
- 671492
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961200- 1251099
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1031066- 711051
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a131977- 107967
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa9912