Ränskä vöittää itäliän..
pölkee sen mään räköön kyin mämmin..
päsköö sen niskään..
heittää nyrmen pintään kyin vänhän rätin..
sylkee niskään ja näyrää päälle..
itäliä itkee hyomennä..
ränskä jyhlii..
hyöminen on ränskän jyhlää..
itäliä päinyy kötiin nyölemään näppejään jä imemään mitälejään jötkä myöhemmin heittävät röskiin..
Ränskä VÖITTÄÄ ITÄLIÄN!!!!
ITÄLIÄ-YÖK!!
17
841
Vastaukset
- karoliiina
Italia voittaa, ainakin toivon sen voittavan, koska olen vieläkin katkera Ranskalle joka vei finali-paikan Portugalin nenän edestä :(
Joten: Forza Italia! (vai miten se meni...)- Meksiko<3
itsekin toivon että Portugali olisi Ranskan paikalla mutta Ranska sentään voitti Brasilian!!!!
- kirre.
Eipä tuohon muuta voi sanoa kuin, että olipa alle arvostelun oleva viesti, oon minä aina tiennyt, että täällä ei ole mitään älyn jättiläisiä, mutta aina tuo tyhmyys silti jaksaa yllättää.
- Meksiko<3
..niin?! Mä kannustan Ranskaa ainoastaan sen takia koska se voitti Brasilian..Italia on ihan hyvä mutta Ranska on parempi..;) ja Portugalin kyllä pitäisi olla Ranskan paikalla..
Huomenna parempi voittakoon..Eli Ranska;) - kirre.
Meksiko<3 kirjoitti:
..niin?! Mä kannustan Ranskaa ainoastaan sen takia koska se voitti Brasilian..Italia on ihan hyvä mutta Ranska on parempi..;) ja Portugalin kyllä pitäisi olla Ranskan paikalla..
Huomenna parempi voittakoon..Eli Ranska;)Sanoin ehkä törkeesti sorry, tyhmyyttäni sanoin mutta tarkoitin sitä, että tänne voisi kirjoittaa ihan asiallisestikin, ei aina tarvitse haukkua jompaa kumpaa joukkuetta, minulle tärkeintä on että tulee hyvä ja viihdyttävä peli, sama se kumpi voittaa, yleensä parempi.
- Meksiko<3
kirre. kirjoitti:
Sanoin ehkä törkeesti sorry, tyhmyyttäni sanoin mutta tarkoitin sitä, että tänne voisi kirjoittaa ihan asiallisestikin, ei aina tarvitse haukkua jompaa kumpaa joukkuetta, minulle tärkeintä on että tulee hyvä ja viihdyttävä peli, sama se kumpi voittaa, yleensä parempi.
..tuo nyt mitään haittaa..olisin ite voinut laittaa jotain muuta tohon..en halua haukkua kumpaakaan joukkuetta mutta Ranska on musta parempi koska se voitti Brasilia..Kaikkia muita maajoukkueitta voin sietää mutta en Brasiliaa..ja se varmaan johtuu siitä että siellä on se Ronldinho..tai mikä lie..se vaan jotenkin on niin..yäk..:P mutta kyllä ne Brassitkin osaa pelata ku ne on niin monta maailmanmestaruutta voittaneet mutta onneksi tänä vuonna se vaihtui..;)
- kirre.
Meksiko<3 kirjoitti:
..tuo nyt mitään haittaa..olisin ite voinut laittaa jotain muuta tohon..en halua haukkua kumpaakaan joukkuetta mutta Ranska on musta parempi koska se voitti Brasilia..Kaikkia muita maajoukkueitta voin sietää mutta en Brasiliaa..ja se varmaan johtuu siitä että siellä on se Ronldinho..tai mikä lie..se vaan jotenkin on niin..yäk..:P mutta kyllä ne Brassitkin osaa pelata ku ne on niin monta maailmanmestaruutta voittaneet mutta onneksi tänä vuonna se vaihtui..;)
Samoin, niinkuin sanoin pääasia on että tulee hyvä peli, mutta totuuden nimissä kyllä minäkin toivoisin että Ranska voittaisi ja kuten sanoit hyvä että mestari vaihtuu tänävuonna.
- Meksiko<3
kirre. kirjoitti:
Samoin, niinkuin sanoin pääasia on että tulee hyvä peli, mutta totuuden nimissä kyllä minäkin toivoisin että Ranska voittaisi ja kuten sanoit hyvä että mestari vaihtuu tänävuonna.
menisipä huominen ottelu rankkulaukauksiin asti;)
..mieltä olet muuten siitä Portugali-Hollanti pelistä..?! eihän sellainen kuulu jalkapalloon....?! enemmän menee jääkiekon puolelle tuollainen nyrkki sota..hulluja.. - kirre.
Meksiko<3 kirjoitti:
menisipä huominen ottelu rankkulaukauksiin asti;)
..mieltä olet muuten siitä Portugali-Hollanti pelistä..?! eihän sellainen kuulu jalkapalloon....?! enemmän menee jääkiekon puolelle tuollainen nyrkki sota..hulluja..Se oli kyllä outo ottelu, ei oikein hyvää mainosta jalkapallolle, tuo tahallinen vastustajan satuttaminen on jo aika sairasta suoraan sanottuna. Hieno lajina jalkapallo, itsekkin pelasin aikoinaan, mutta tuo ottelu oli kyllä jotain aivan käsittämätöntä, no onneksi se ei ole kovin yleistä euroopassa, latinalaisessa amerikassa se kai on aika yleistä siellä tunteet on aika pinnassa.
Toivottavasti huominen otelu ei mene rankkulaukauksiin, vaan ratkii ihan pelaamalla;). - Meksiko<3
kirre. kirjoitti:
Se oli kyllä outo ottelu, ei oikein hyvää mainosta jalkapallolle, tuo tahallinen vastustajan satuttaminen on jo aika sairasta suoraan sanottuna. Hieno lajina jalkapallo, itsekkin pelasin aikoinaan, mutta tuo ottelu oli kyllä jotain aivan käsittämätöntä, no onneksi se ei ole kovin yleistä euroopassa, latinalaisessa amerikassa se kai on aika yleistä siellä tunteet on aika pinnassa.
Toivottavasti huominen otelu ei mene rankkulaukauksiin, vaan ratkii ihan pelaamalla;)...niinpä..
laitoit muuten tuossa ensimmäisessä vastauksessa että toivot itlian voittavan ja sitten laitoit että rehellisyyden nimissä toivot ranskan voittavan......????!!!! - kirre.
Meksiko<3 kirjoitti:
..niinpä..
laitoit muuten tuossa ensimmäisessä vastauksessa että toivot itlian voittavan ja sitten laitoit että rehellisyyden nimissä toivot ranskan voittavan......????!!!!Lueppa uudestaan;). En missään mainitse että toivon Italian voittavan, tarkistin vielä äsken huvikseni ja kuten muistin en oo maininnut sellaista, ja kuten sanoin hyvä peli tärkeintä, mutta olen hieman Ranskan puolella.
- Meksiko<3
kirre. kirjoitti:
Lueppa uudestaan;). En missään mainitse että toivon Italian voittavan, tarkistin vielä äsken huvikseni ja kuten muistin en oo maininnut sellaista, ja kuten sanoin hyvä peli tärkeintä, mutta olen hieman Ranskan puolella.
..olikin yksi toinen joka niin laittoi että toivoo Italian voittavan..eh..sorry..sä laitoit että "mutta totuuden nimissä kyllä minäkin toivoisin että Ranska voittaisi" ja se toinen toivoo Italian voittavan mutta Italia ei voita..^_^
- kirre.
Meksiko<3 kirjoitti:
..olikin yksi toinen joka niin laittoi että toivoo Italian voittavan..eh..sorry..sä laitoit että "mutta totuuden nimissä kyllä minäkin toivoisin että Ranska voittaisi" ja se toinen toivoo Italian voittavan mutta Italia ei voita..^_^
Mitäpä tuosta, joo Ranska voittaa ehdottomasti tai sanotaanko toivottavasti.
kirre. kirjoitti:
Se oli kyllä outo ottelu, ei oikein hyvää mainosta jalkapallolle, tuo tahallinen vastustajan satuttaminen on jo aika sairasta suoraan sanottuna. Hieno lajina jalkapallo, itsekkin pelasin aikoinaan, mutta tuo ottelu oli kyllä jotain aivan käsittämätöntä, no onneksi se ei ole kovin yleistä euroopassa, latinalaisessa amerikassa se kai on aika yleistä siellä tunteet on aika pinnassa.
Toivottavasti huominen otelu ei mene rankkulaukauksiin, vaan ratkii ihan pelaamalla;).Portugali on osa eurooppaa..
Italiassakin on kuumakalleja tarpeeksi..(yllätys:sekin on eurooppaa)tip-ex_crisu kirjoitti:
Portugali on osa eurooppaa..
Italiassakin on kuumakalleja tarpeeksi..(yllätys:sekin on eurooppaa)Hollanti myös löytys kartalta,euroopasta niin ikään.
ymmärsin kyllä pointtis mut,kyllä euroillakin on tunteet pinnassa..- kirre.
tip-ex_crisu kirjoitti:
Hollanti myös löytys kartalta,euroopasta niin ikään.
ymmärsin kyllä pointtis mut,kyllä euroillakin on tunteet pinnassa..Löytyyhän ne euroopasta nuo valtiot ja varmaan on tunteet pinnassa välillä mutta olen asunut latinalaisessa amerikassa jonkun aikaa ja viittaan kokemuksiini mitä olen nähnyt, niin kyllä se aika kevyttä täällä on. Eräskin peli mitä olin seuraamassa, niin suoraan sanottuna pelaaja löi kunnolla kasvoihin tuomaria ja mitä siitä seuraasi on vielä toinen juttu, yleinen kaaos, ja mitä siellä näin, en todellakaan ole täällä nähnyt.
kirre. kirjoitti:
Löytyyhän ne euroopasta nuo valtiot ja varmaan on tunteet pinnassa välillä mutta olen asunut latinalaisessa amerikassa jonkun aikaa ja viittaan kokemuksiini mitä olen nähnyt, niin kyllä se aika kevyttä täällä on. Eräskin peli mitä olin seuraamassa, niin suoraan sanottuna pelaaja löi kunnolla kasvoihin tuomaria ja mitä siitä seuraasi on vielä toinen juttu, yleinen kaaos, ja mitä siellä näin, en todellakaan ole täällä nähnyt.
tuli vaan mieleen eräs Newcastlen peli jossa kaksi oman joukkueen pelaajaa alkoi nujakoimaan keskenään.
Turkki ja Sveitsikin on onnistunut rähinöinnissä.
en siis vähättele latinoiden tunteellisuutta,mutta löytyy myös muualta..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078