En erota enää

Rellutar

En erota enää,
mikä on vihaa -
mikä rakkautta.

Minun sydämeni on tyhjä,
sanat harhailevat -
järkevyyttäkö -
ei ole sitäkään.

Vaellan kuin autiomaassa,
ilman päämäärää.

Kurkkuni kuivuu,
kädet hamuavat ilmaa -
ei ole turvaa johon
tukeutua.

Elämäni tarkoitus,
innoittajani,
lauseiden kauniiden
kohde -
sinut olen kadottanut.

24

1008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä

      runosi oli tunteita täynnä, mutta ethän vaivu epätoivoon kauniina kesäpäivänä. Ajattele syksyn
      pimeitä päiviä ja rantäsateen kastelemia katuja. Nyt on kesä ja - valo. Vielä on kesää jäljellä... nauti kesäpäivistä vaikka kaipaatkin.:)

      • lisäys

        mä kaipaan myös....


      • Rellu

        sointuni salainen ...

        Kesää on vielä jäljellä, elämä
        vain on sellaista,
        että se unohtaa kesän kauneudenkin,
        kun sille päälle sattuu.

        Jotain kaipuutahan tässä kai lienee,
        olet oikeassa.

        Lämmin kiitos


    • Nyt sanat kosketti
      saamatta otetta
      tyhjyyttä vailla
      pohjaa, yksin!
      kuitenki :D

      • Rellu

        kiitos sullekkin sanoistasi
        lämpimästi.


      • TheDragonLord

        Rakkautta on kaikkialla, niinkuin on vihaakin.
        Haavilla rakkautta on vaikeeta pyytää jos reijät ovat liian suuret...

        Oikea aika ja paikka takaa voiton kotiin:)


      • Rellu
        TheDragonLord kirjoitti:

        Rakkautta on kaikkialla, niinkuin on vihaakin.
        Haavilla rakkautta on vaikeeta pyytää jos reijät ovat liian suuret...

        Oikea aika ja paikka takaa voiton kotiin:)

        ikuinen ystäväni :D

        Miten sinä aina löydätkin niin
        oikeat sanat joka paikkaan ...

        Rei´ät taitaa olla liian suuret,
        kiitos ja lämmin halaus.


      • TheDragonLord
        Rellu kirjoitti:

        ikuinen ystäväni :D

        Miten sinä aina löydätkin niin
        oikeat sanat joka paikkaan ...

        Rei´ät taitaa olla liian suuret,
        kiitos ja lämmin halaus.

        jos huulet vaan riittäs;))


      • Vesa
        Rellu kirjoitti:

        ikuinen ystäväni :D

        Miten sinä aina löydätkin niin
        oikeat sanat joka paikkaan ...

        Rei´ät taitaa olla liian suuret,
        kiitos ja lämmin halaus.

        Kiitos itsellesi..
        Ehkä tämä maalaisilma
        tee hiukan pöhköpääksi.
        Tiijä häntä.
        Lämmin halaus.


      • Rellu
        Vesa kirjoitti:

        Kiitos itsellesi..
        Ehkä tämä maalaisilma
        tee hiukan pöhköpääksi.
        Tiijä häntä.
        Lämmin halaus.

        pöhköpääksi tässä itsekunkin,
        onneksi ystävyys on ja pysyy :D

        Kiitos !


    • tuot esiin

      tunteet, joita itsekkin kannan ajoittain.
      Kesälläkin kylmää, hyytävän kylmää joskus,
      ja sitten taas pilvisenäkin päivänä
      voi aurinko paistaa,
      kun oikea ihminen osuu näköpiiriin ;-)))..

      Hyvä rellu!....(ystis)

      • Rellu

        lämmin halaus sulle,
        ja kiitos -
        oot aina jotain erityistä :D


      • Ämkoo***
        Rellu kirjoitti:

        lämmin halaus sulle,
        ja kiitos -
        oot aina jotain erityistä :D

        maanantaipäivälle käynyt huononpikin runo...Sitä lemmenpölyä on ilmassa..


      • Rellu
        Ämkoo*** kirjoitti:

        maanantaipäivälle käynyt huononpikin runo...Sitä lemmenpölyä on ilmassa..

        kiitos kaunis sinullekkin,
        kun aina muistat :D


    • Lio-na

      et ole ainakaan kadottanut ilmaisukykyäsi senhän jokainen voi lukea runostasi, tälläisiä päiviä tulee kaikille mutta toivotaan että jo huomenna...
      paistais vaikka aurinko!

      • Rellu

        kaunein kiitokseni sinulle
        kommentistasi.
        Tällaisia vain joskus syntyy -
        joku mielen apeus lienee
        kuitenkin aiheena.

        Täällä kävi ukkonen,
        teki kyllä hyvää, mutta
        kyllä se aurinko palaa :D

        Leppoisaa iltaa.


    • lomalainen,,

      pidin, kiitos, poistun, ai niin se hymy :)

      • Rellu

        ystäväni aina :D

        Kiitos ja hymy sinnekkin :))


    • Hessu-kissa

      Aurinko piirsi
      näkymättämän kartaston
      polttavaan hiekkaan.

      Sinä siellä
      mun koordinaatistoni
      keskipisteessä,

      tietämättäsi.

      Sokaisuneena katsomaan
      katveeseen, jonka heitin
      hehkuvaan maahan.

      Mitäs me siitä.
      Jos sinä tunnet,
      minä näen puolestasi,

      valot ja varjot.

      • Rellu

        Aurinko piirtää kartaston,
        siihen polttavaan hiekkaan.

        Minä olen valossa ja varjossa,
        varjossa usein miten,
        kiitos Hessu :D


      • yli

        muuten hyvä runo, kunhan kirjoittaja ei yritä leikkiä jumalaa.


      • Rellu
        yli kirjoitti:

        muuten hyvä runo, kunhan kirjoittaja ei yritä leikkiä jumalaa.

        puhun vain tunnoistani !


    • Kertoa molempien puolesta.
      Kuinka vaikeaa on oikeasti rakastaa.
      Ja saada vastarakkautta.
      Kivenheittäjiä kyllä riitää.
      Mut niitä jotka joskus kiittää on vähässä.
      Mut olet sinä ainakin sydämessä.
      Enhän kerjuulle rupia, sano pohjalaanenSeinäjoella.

      • Rellu

        menen nukkumaan nyt.

        En osaa, tunteistani vain kerron,
        aatoksistani virkan.

        Hyvää yötä :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe