Onkohan muut törmänneet vastaavaan määrään ongelmia oman mustarastaansa kanssa vai oonko ihan erityistapaus...? Eli, ostin oman tuplaäksäni(vm.-97 kaasarimalli, aj. 60tkm) kevään kynnyksellä ja jo kotiinajomatkalla havaitsin käyntiongelmia. (tyhmänä luotin rehdin oloiseen myyjään enkä koeajanut pyörää ennen ostoa).
Enivei, alhaisilla kierroksilla ei löydy vääntöä niinkuin pitäisi eikä kaasu vastaa käskyyn kovinkaan herkästi. Kone reagoi viiveellä. Pidettäessä kierrokset tasaisena 3000rpm:n tuntumassa kone "röpöttää" eikä käy tasaisesti. Kuulostaa melkeen kolmipyttyiseltä...=/ Tilanne kuulostaa paranevan korkeammilla kierroksilla. Vastaavasti ajettaessa tasakaasulla 2500-5000rpm käynti vaeltaa, -välillä kiihdyttää välillä jarruttaa. Bensankulutus on huimaa; noin kymmenen litraa seka-ajossa! Välillä pienillä kierroksilla ajettaessa "tusahtelee" kun bensa räjähtää vasta putkissa. Kaasuttimessa likaa?? Sytytys??
Ja tarkennuksena todettakoon että pyörä on täysin vakio ilman tehareita ja suutinsarjoja. Vaihdoin vapaavirtaussuodattimenkin vakioon ja uudet iridiumtulpat siinä toivossa että käynti paranisi. Saksan tuontipyörä on kyseessä(tuotu 4v. ja 30tkm sitten).
Toinen merkittävä ongelma on tärinä. Tämä alkoi vasta noin viikkoa oston jälkeen ja on pahentunut ajamani 5tkm:n myötä. Myyjä oli asentanut uudet Epsanjasta tilatut laatu Pirellit alle, eikä nakeissa näe silmillä vikaa, mutta huollossa epäiltiin eturenkaan "kuluneen nypyille" josta tärinä aiheutuu... Kokemuksia&mielipiteitä vastaavasta?!
Pyörällä pystyy ajamaan noin 250km/h suoraa tietä muttei mitenkään mutkaan. En usko että näinkään kovaa voisi ajaa jos vanne olisi kiero. Sitäpaitsi ensireissulla pyörä kulki vakaasti tärinöittä. Nyt etupyörä hyppii ja peilit alkavat täristä selkeästi noin 140kmh vauhdissa. Jalkatapit täristävät myös ja ihankuin se tulisi ketjusta. Epäilen takarattaan takanaolevien kumipuslien kuluneen loppuun ja metalli ottaa metallia vasten. Tai sitten takapyörä kulkee hieman vinossa ja aiheuttaa ketjun "klonksunnan"...(???) Etuteleskoopit ei vuoda öljyä joten en usko iskunvaimennuksessa olevan vikaa. Kädet kihelmöivät kyllä kovasti pienenkin lenkin jälkeen tärinän takia.
Olisin todella kiitollinen asiantuntevista vinkeistä. En halua viedä suoraan huoltoon ja sanoa vaan että "tehkää kaikki" ja saada taas käteen kolmen tonnin lasku ja pyörä takaisin vikoineen...
Sitten vielä yksi kymysys: Mikä on XX:n nokkaketjun vaihtoväli? Alkaa pikkuhiljaa pitää ääntä ja ajattelin kyllä kiristää.
Pyörä on muuten hyvä ja haluaisin olla jatkossakin bläckärin omistaja. Kyseiset viat on vain saatava korjattua kohtuullisilla kustannuksilla.
Iso kiitos jo etukäteen osallistumisesta!
Ongelmia BlackBirdin kanssa
18
10052
Vastaukset
- CebariVille
No jopas on ongelmia.
Kone kuulostaa käyvän liian rikkaalla. Tarkista nyt ensin ettei ryyppy vaan jää päälle? Minkalaiset on noi tyhjäkäynti kierrokset ja minkäväriset oli tulpat ja oliko värieroja tulppien kesken?
Kannattaa tilata aika säätöpenkkiin niin saa katsottua noi seokset ja tehot, kun ei ne siitä veloita kuin 50€/h ja kahdessa tunnissa se on säädetty.
Voisiko renkaan täristys johtua irronneesta painosta, joten täristys pahenee koko ajan kun rengas kuluu enemmän kuopalle ja saat vaihtaa kohta uuden renkaan. Jos vanne olisi kiero niin pitäisi siinä olla jälki osumasta.
Jalkatappien täristys johtuu useimmiten liian kuivasta ja kireästä ketjusta. Voihan ketjulinjakin olla kierossa, mutta olisithan sinä sen jo silmällä huomannut.
Mulla on toi vanhempi malli siinä on ton jakoketjun vaihto 50 000km välein ja kiristin 25000km.- -tympääntynyt-
Kiitän vinkeistä.
Ryyppy ei jää päälle. Vanhoja tulppia en nähnyt kun vaihtoivat huollossa ja heittivät vanhat mäkeen. Täristys johtuu todnäk viallisesta eturenkaasta(Pirellin Diablo). Painot ovat paikallaan. Moni haukkunut Pirellin renkaita huonolaatuisiksi, mukana paljon sekundaa. Mahdollisesti nämäkin Espanjasta tilatut roskiskamaa.---> uutta rengasta kehiin. Metzelerin Z-sarjasta kuullut hyvää. -mielipiteitä?
Ketju on pikemminkin hieman liian löysällä kuin tiukalla. Tämä sen takia, että välillä kyydissä raskas lasti. Jalkatappien tärinä väheni kun lopetin ketjuvahan käyttämisen ja siirryin vanhaan kunnon paksuun vaseliiniin=) Lisäksi laskin hieman rengaspaineita kuumien kelien vuoksi. (Viileällä kevätsäällä ollut 2.9bar on nyt yli kolme kesäkuumalla...)
Aika dynoon varattu ja samalla uusitaan jakoketjun kiristäjä. Eiköhän se tästä ala äkxxä olee taas iskussa...=)
- voi että!
Minä maksoin aikoinani kulkuvälineiden kanssa oppirahoja paljonkin. Yhden auton ja yhden moton olen ostanut koeajamatta. Kumpikin olivat niin sontaa, että muistan laitteet kuin eilisen päivän ja mokista on sentään 30 vuotta.
Mistä aina syntyy uusi sukupolvi näitä luotettavaan myyjään sokeasti uskovia?
Taas kerran tulee mieleen "itselle tuotu, vähän ajettu, vanhalla miehellä ollut tuontipyörä" .
No nyt oli oppirahojen maksu Sinulla ja varmasti vältät virhettä jatkossa.
Diagnoosi; Todennäköisesti ajettu paljon enemmän ja nimenomaan vain ajettu. Matkan varrella vaihdeltu kaikki mahdolliset suutinsarjat ja myyntiä varten löydetty jostakin joku ikivanha ja loppuunkulunut neulasetti. Kaikki kuluvat osat uusiksi! Siihen menee enemmän rahaa kuin hinnanero siihen, että olisit ostanut moposi merkkiliikkeestä toimintatakuulla. Surullista mutta totta.- -tympääntynyt-
En koeajanut pyörää, koska a)satoi kaatamalla ja lähimmälle asfalttitielle oli matkaa muutama kilometri. b)totesin käyntiäänien perusteella koneen olevan kunnossa. c)myyjä oli puhunut asiaa alusta asti sekä oli erittäin rehdin tuntuinen. Lisäksi olin tullut noin 600km päästä hakemaan pyörää ja sitoutuneena sen ostamaan.
Mutta...ehkä olisi sittenkin kannattanut ajella hetken vaikka kaatosateessa ja todeta lievät käyntihäiriöt jolloin ehkä hintakin olisi tippunut. Kaveri kyllä lupasi osallistua jälkikäteen kustannuksiin jos vikoja ilmenee. Noh, yllättäen tyyppi ei kumminkaan nyt vastaa enää puhelimeen tai viesteihin.
Anyway, tilanne on nyt tämä ja sen kanssa eletään. En usko etteivätkö kilometrit pitäisi paikkaansa enkä myöskään usko että hätä olisi tämän näköinen. Vien pyörän dynoon säädätykseen ja kokeilen tasapainottaa renkaat uudelleen. Ellei käyntiä saada millään ilveellä paremmaksi kohtuukuluin, niin sitten on kai laitettava paska valumaan alaspäin ja hankkia vaikka Busa.
Kalliiksi tuli pyörä joka tapauksessa. Jos myyn niin hintaa on tiputettava. Toivottavasti nyt kumminkin huollon tyypit osaa asiansa ja saa vehkeen kondikseen normikengänkuluttajan saldolla. - Yamaha
-tympääntynyt- kirjoitti:
En koeajanut pyörää, koska a)satoi kaatamalla ja lähimmälle asfalttitielle oli matkaa muutama kilometri. b)totesin käyntiäänien perusteella koneen olevan kunnossa. c)myyjä oli puhunut asiaa alusta asti sekä oli erittäin rehdin tuntuinen. Lisäksi olin tullut noin 600km päästä hakemaan pyörää ja sitoutuneena sen ostamaan.
Mutta...ehkä olisi sittenkin kannattanut ajella hetken vaikka kaatosateessa ja todeta lievät käyntihäiriöt jolloin ehkä hintakin olisi tippunut. Kaveri kyllä lupasi osallistua jälkikäteen kustannuksiin jos vikoja ilmenee. Noh, yllättäen tyyppi ei kumminkaan nyt vastaa enää puhelimeen tai viesteihin.
Anyway, tilanne on nyt tämä ja sen kanssa eletään. En usko etteivätkö kilometrit pitäisi paikkaansa enkä myöskään usko että hätä olisi tämän näköinen. Vien pyörän dynoon säädätykseen ja kokeilen tasapainottaa renkaat uudelleen. Ellei käyntiä saada millään ilveellä paremmaksi kohtuukuluin, niin sitten on kai laitettava paska valumaan alaspäin ja hankkia vaikka Busa.
Kalliiksi tuli pyörä joka tapauksessa. Jos myyn niin hintaa on tiputettava. Toivottavasti nyt kumminkin huollon tyypit osaa asiansa ja saa vehkeen kondikseen normikengänkuluttajan saldolla.Hei, jos et pääse sinuiksi sen laitteen kanssa niin vaihda vaikka minun FJ1200.
Eipä ole viimeisen 20tkm aikana tarvinut tehdä kun öljyn/renkaan/jarrupalojen vaihdot. Kulutus 5.2-5.7 Väliä toki maksan.
erikoismies007hotmail.com - tämä....
-tympääntynyt- kirjoitti:
En koeajanut pyörää, koska a)satoi kaatamalla ja lähimmälle asfalttitielle oli matkaa muutama kilometri. b)totesin käyntiäänien perusteella koneen olevan kunnossa. c)myyjä oli puhunut asiaa alusta asti sekä oli erittäin rehdin tuntuinen. Lisäksi olin tullut noin 600km päästä hakemaan pyörää ja sitoutuneena sen ostamaan.
Mutta...ehkä olisi sittenkin kannattanut ajella hetken vaikka kaatosateessa ja todeta lievät käyntihäiriöt jolloin ehkä hintakin olisi tippunut. Kaveri kyllä lupasi osallistua jälkikäteen kustannuksiin jos vikoja ilmenee. Noh, yllättäen tyyppi ei kumminkaan nyt vastaa enää puhelimeen tai viesteihin.
Anyway, tilanne on nyt tämä ja sen kanssa eletään. En usko etteivätkö kilometrit pitäisi paikkaansa enkä myöskään usko että hätä olisi tämän näköinen. Vien pyörän dynoon säädätykseen ja kokeilen tasapainottaa renkaat uudelleen. Ellei käyntiä saada millään ilveellä paremmaksi kohtuukuluin, niin sitten on kai laitettava paska valumaan alaspäin ja hankkia vaikka Busa.
Kalliiksi tuli pyörä joka tapauksessa. Jos myyn niin hintaa on tiputettava. Toivottavasti nyt kumminkin huollon tyypit osaa asiansa ja saa vehkeen kondikseen normikengänkuluttajan saldolla.Lähdenpä liian kauas "katsomaan" pyörää. Olen luvannut salaa jo lähteissäni itselleni ottavani sen. Pettymys on muuten liian suuri pitkän ajomatkan jälkeen. Ei koeajoa... hienoa... pannaan sateen piikkiin. Ihan kuin pyörät loppuisivat justiinsa vaikkei tätä juuri saisi.. katso vaikka keltaista pörssiä niin bläkäriä löytyy kyllä toinenkin kappale.
Mites bensan kulutus voi nousta jos kaasareissa on likaa? Eikös se yleensä tuppaa tukkimaan suuttimia eikä ilmatorvea?
Tekniikka kaiken kaikkiaan hallussa joten siten makaa kuin petaa... hah. - -tympääntynyt-
Yamaha kirjoitti:
Hei, jos et pääse sinuiksi sen laitteen kanssa niin vaihda vaikka minun FJ1200.
Eipä ole viimeisen 20tkm aikana tarvinut tehdä kun öljyn/renkaan/jarrupalojen vaihdot. Kulutus 5.2-5.7 Väliä toki maksan.
erikoismies007hotmail.comVaihto voisi käydä päinsä kyllä jos löytyy kiinnostava pyörä. Esim Hayabusa, FJR1300, ZX12R tai vastaava, ehkä jopa Buell tai V-Max... Aiempi pyöräni oli juuri FJ1200, joten haen nyt jotain muuta. FJ oli kyllä asiallinen peli mutta jo vähän aikaansa jäljessä.
- -tympääntynyt-
tämä.... kirjoitti:
Lähdenpä liian kauas "katsomaan" pyörää. Olen luvannut salaa jo lähteissäni itselleni ottavani sen. Pettymys on muuten liian suuri pitkän ajomatkan jälkeen. Ei koeajoa... hienoa... pannaan sateen piikkiin. Ihan kuin pyörät loppuisivat justiinsa vaikkei tätä juuri saisi.. katso vaikka keltaista pörssiä niin bläkäriä löytyy kyllä toinenkin kappale.
Mites bensan kulutus voi nousta jos kaasareissa on likaa? Eikös se yleensä tuppaa tukkimaan suuttimia eikä ilmatorvea?
Tekniikka kaiken kaikkiaan hallussa joten siten makaa kuin petaa... hah.Tässäpä meillä maailmanparantaja taas parhaasta päästä. Voi että kun olet niin oikeassa! Onneksi eksyit tähän ketjuun ja annoit asiantuntevia neuvoja, joiden ansiosta pyöräni on uutta ehompi ja elämäni niin paljon helpompaa. Voisitko vielä hieman tarkentaa ja jakaa Suurta Viisauttasi miten saisin koneen käymään vielä paremmin?
KIITOS JO ETUKÄTEEN!! - FJ1200
-tympääntynyt- kirjoitti:
Vaihto voisi käydä päinsä kyllä jos löytyy kiinnostava pyörä. Esim Hayabusa, FJR1300, ZX12R tai vastaava, ehkä jopa Buell tai V-Max... Aiempi pyöräni oli juuri FJ1200, joten haen nyt jotain muuta. FJ oli kyllä asiallinen peli mutta jo vähän aikaansa jäljessä.
Vai on kokemusta FJ.stä, no kerroppa miten olet sopeutunut siihen "kyykky" ajoasentoon. Se kun tökkii eniten vaihtoajatuksissa. Kävin pari päivää sitten testaamassa -03 mallia. Aika puuduksiin veti kämmenpohjat vartissa.
Clip-on sarvia kuulemma saa ameriikasta reiluun 300e ja yläkolmion vaihtamallakin saisi enemmän tuota touring henkeä (korkeammat sarvet). Siitä pitääkö myös jarru yms letkut vaihtaa ei ole tietoa. - DoubleX
FJ1200 kirjoitti:
Vai on kokemusta FJ.stä, no kerroppa miten olet sopeutunut siihen "kyykky" ajoasentoon. Se kun tökkii eniten vaihtoajatuksissa. Kävin pari päivää sitten testaamassa -03 mallia. Aika puuduksiin veti kämmenpohjat vartissa.
Clip-on sarvia kuulemma saa ameriikasta reiluun 300e ja yläkolmion vaihtamallakin saisi enemmän tuota touring henkeä (korkeammat sarvet). Siitä pitääkö myös jarru yms letkut vaihtaa ei ole tietoa.Vaihto sujui varsin mukavasti kun koen XX:n ajoasennon hyvin mukavana varsinkin matka-ajoon. FJ oli toki loistava mutta mielestäni XX:ssä on enemmän variaatoita ajoasennolle, ainakin yksin ajettaessa. Voi hakea asennon tosi kyykyksi ja toisaalta mukavaa rundailla selkä suorana. Pitkään kaupungissa rundaillessa ja hitaassa ajossa kädet saattavat hieman puutua, mutta tilanne korjaantuu vauhdin noustessa ajoviiman keventäessä taakkaa. Tosin itselläni on tuplakuplapleksi kiinni, joka ohjaa viiman juuri sopivasti kypärän yli. Pleksin taakse pääsee hienosti piiloon tarvittaessa jos tekee mieli hätyytellä 300kmh rajaa ja jalat voi asettaa mukavasti takatapeille.
Olikohan koeajamasi pyörä sitten ihan kunnossa säädöiltään jos hakkasi niin käsille? Toisaalta on kai pituudellakin jotain merkitystä. Itse olen kyllä aika hukkapätkä(174cm) mutta XX toimii mulle.
Suosittelen lämpimästi vaihtoa bläckäriin, varsinkin jos tykkäät että tehoa on hieman enemmän. XX on sitäpaitsi paljon parempi ajaa kohtuunopeuksista mutkatietä kuin FJ. Sitä tarvii hieman käskeä, mutta taipuu kyllä kun oppii pyörän niksit.
Saan oman pyörän huollosta maanantaina ja luulen ettei vaihtotarvetta juurikaan senjälkeen ilmene=)
T: ei enää niin -tympääntynyt- - yamaha
DoubleX kirjoitti:
Vaihto sujui varsin mukavasti kun koen XX:n ajoasennon hyvin mukavana varsinkin matka-ajoon. FJ oli toki loistava mutta mielestäni XX:ssä on enemmän variaatoita ajoasennolle, ainakin yksin ajettaessa. Voi hakea asennon tosi kyykyksi ja toisaalta mukavaa rundailla selkä suorana. Pitkään kaupungissa rundaillessa ja hitaassa ajossa kädet saattavat hieman puutua, mutta tilanne korjaantuu vauhdin noustessa ajoviiman keventäessä taakkaa. Tosin itselläni on tuplakuplapleksi kiinni, joka ohjaa viiman juuri sopivasti kypärän yli. Pleksin taakse pääsee hienosti piiloon tarvittaessa jos tekee mieli hätyytellä 300kmh rajaa ja jalat voi asettaa mukavasti takatapeille.
Olikohan koeajamasi pyörä sitten ihan kunnossa säädöiltään jos hakkasi niin käsille? Toisaalta on kai pituudellakin jotain merkitystä. Itse olen kyllä aika hukkapätkä(174cm) mutta XX toimii mulle.
Suosittelen lämpimästi vaihtoa bläckäriin, varsinkin jos tykkäät että tehoa on hieman enemmän. XX on sitäpaitsi paljon parempi ajaa kohtuunopeuksista mutkatietä kuin FJ. Sitä tarvii hieman käskeä, mutta taipuu kyllä kun oppii pyörän niksit.
Saan oman pyörän huollosta maanantaina ja luulen ettei vaihtotarvetta juurikaan senjälkeen ilmene=)
T: ei enää niin -tympääntynyt-Kiitos vastauksesta!
Niin, ennen FJ.tä oli Transalp ja sen jälkeen FJ.kin tuntui kovin "sporttiselta", mutta ehkäpä homma on lähinnä tottumiskysymys ?
Ei se XX mitenkään hakannut vaan painoa vaan tuli enemmän käsille ja se puudutti/väsytti. Tehoa oli sikamaisen paljon. Siis se tuplakupla heittää ilman jo kypärän yli ?? Eikä itse kypärään joka sitten jytisee ? Lyhyyttä itselläkin vain 171cm.
Juu bläkkäri tuntui ajossa ketterämmältä kuin FJ. Satasessa kun "heiluttelee" sarvista puolelta toiselle niin FJ.ssä runko/pyörä tuntuu pistävän tosi jäykkänä vastaan eikä notku mihinkään, bläkkäri taas alkoi jo kiemurrella jonkin verran ohjauksen mukana. Syvällisempiin analyyseihin ei aika riittänyt.
FJ nyt nettimoton listoilla myynnissä/vaihdossa ....
- äksä kuski
itsellä kaasari malli xx:ssä oli vastaavia käynti ongelmia,syyksi osottautui kaasutin paketin päästä irronnut alipaineletku. tarkasta onko sulla samaa vikaa.alipainletkut tulee kaasari paketin oikeaan päähän helppo katsoa kun tankkia vähän nostaa. toivottavasti tämä auttaa
- -tympääntynyt-
Kiitos vinkistä. Täytyypä tarkastaa asia jos vaikka tästä kiinni.
- nakki nape
Olenkin ihmetellyt,mikä ihme se siinä blackarissa viehättää.Aivan liian yliarvostettu ja helevetin kallis kuin joku hd.
- bluexx
itsellä sama ongelma tärinän kans mut loppu ku vaihdoin eturenkaan kunnolla tasapainotettuun. entisessä pyörässä oli joskus toinen etuputki vuotanu eli öljymäärä ei ollu sama ja se aiheutti tärinän
- Lisää ongelmia
Kun käynnistän pyörän, alkaa moottori käydä ja pakoputkista kuuluu ääniä! Liikkeellelähdettäessä alkaa pyörätkin pyöriä! Maisemakin vaihtuu aivan erilaiseksi! Missä mä oon?
- DoubleX
No niin! Tuplaäksä kävi asiantuntevissa käsissä hoidettavana ja täytyy sanoa, että vaikka kalliiks tuli niin kyllä kannatti! BikeDoctorin Miksu väänsi ruuvit oikeaan asentoon ja nyt lähtee. Tässä seuraavana yhteenveto ja analyysi koko hommasta. Toivottavasti näistä vinkeistä löytyy apua muillekin vastaavien ongelmien kanssa painiville.
XX:sää vaivasivat seuraavat ongelmat:
1)Tärinä. Ohjaustanko, jalkatapit ja koko runko täristi niin, että vei ajamisesta nautinnon.
2)Käyntiongelmat. Tasakaasulla nyki, käynti vaeltaa, ei vedä tasaisesti. Röpöttää. Kone "yskii".
1)Ohjaustangon tärinä johtui pääasiassa nypyille kuluneesta renkaasta(Pirellin Diablo). Paineet olivat olleet oikeat, mutta edellisen omistajan (auto)rengasliikkeessä tekemä tasapainotus oli pielessä ja ilmeisesti Espanjan tuontirenkaat oli muutenkin sekundatavaraa. Vaihto uuteen Metzelerin Z6:een helpotti kummasti! Toinen tärinää pahentava tekijä oli (ja on edelleen) ohjauslaakeri. Tangon keskiasennossa tuntuu selkeä pykälä. Laakeri menee vaihtoon talven aikana.
Rungon ja jalkatappien tärinään helpotusta toi ketjun perusteellinen puhdistaminen, kunnollinen rasvaus ja oikea kiristys. Takarengas(Diablo myös) tuntuu olevan aika sekundaa sekin ja siinäkin oli tasapainotus päin persettä. Toinen painokin oli lentänyt huitsin nevadaan.(painot alunperinkin väärissä paikoissa). Samainen rengas vielä paikallaan budjettiongelmien vuoksi ja vaihtuu kyllä uuteen seuraavana tilipäivänä. Kulunut keskeltä tasaiseksi ja myös nypyille eturenkaan tapaan. Uusi tasapainotus hieman helpotti onneksi.
2)Bläckäriin vaihdettiin Yoshimuran tuplasliparit,(Slip-on putki=äänenvaimenninosa) alkuperäisen juuriputken halusin jäävän paikalleen sen tarjoaman paremman vääntökäyrän takia. Kaasareihin vaihtui Dynojetin neulasarja(=suutinsarja) ja alkup. ilmanputsari paremmin virtaavaan K&N:n vapaavirtaussuotimeen. K&N:n kanssa vääntökäyrä parani selkeästi alhaisilla kierroksilla ja kone reagoi herkemmin kaasuun. Ongelmaksi tosin tuli tasakaasun lievä nykiminen, jonka Miksu neuvoi paranevan vaihtamalla enskasuuttimet pari pykälää isompiin.
Pyörä ajettiin muutamaan kertaan vaihdetuilla osilla dynossa ja vaikka tehoa löytyi, jotain tuntui vielä olevan pielessä. Koelenkki vahvisti asian ja Miksu väänsi vielä kerran katteet irti ja työnsi mittauslaitteet kiinni imukanaviin. JA OHHOH! 2. ja 3. sylinteri antoivat tupla-arvoja ja muutenkin synkat päin hel.....ttiä. Liekö edellisellä omistajalla käynyt putsaillessa vahinko...? Kaasarit kun ovat aika herkkiä. Synkat ja seosruuvit kohdilleen ja eiku takas baanalle kokeilemaan.
NO JOHAN ALKOI TASSU NOUSEMAAN! Vesisade tosin hieman haittasi testausta, kun takapyörä pyrki jatkuvasti sivulle... Mutta fiilis oli upea! =)
Aiemmin vaivanneet munattomat äänetkin oli nyt kerralla hoidettu kondikseen tupla Yoshimurien hönkiessä ilmoille taivaallista murinaansa.
Arvot dynossa ennen säätöjä olivat 142hv/116,8Nm takapyörältä, mutta luulen noiden säätöjen parantaneen lukemat yli 150hv/120Nm. Perstuntumalla ainakin voimaa tuli rutkasti lisää! Ja ne saundit...=)
Hintaa tuli huollolle, mutta pakko sanoa että vastinetta joka pennille enkä enää muualle pyörääni vie. Päivän siinä pällistellessä ja seuratessa ammattitaitosten äijien puuhaa ni sai hyviä vinkkejä tulevaisuuden varalle.
Jeps, tässäpä tämä stoori. Kommentoida saa ja vastailen asiallisiin kysymyksiin ja autan jos vain voin. Nyt on taas iso ilo ajaa joten painunpa baanalle! Hyvää loppukesää kaikille!
Kiitos ja anteeksi.
T:DoubleX -ei pätkääkään tympääntynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607134- 1243761
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263100- 212698
- 272363
- 181980
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3681909- 251900
- 321808
- 451792