Ostin kesän alussa -04 vuoden blackbirdin ja alkuun pidin matka-ajosta kovastikin, vaikka 2 päällä ja laukkujen kanssa. Nyttemmin kaasukahvan tärinä on alkanut häiritseen pidempää ajoa. Taukoja joutuu pitämään aika lyhyin välein koska, käsi puutuu tärinästä. Kokeilin apukaasuakin ,trottle rockeria, mutta ei oikein auta. Helpottaa kylläkin, kun voi vaihtaa välillä käden asentoa. Onko teillä kellään samanlaisia ongelmia? Mikä neuvoksi?
Tärinää -xx-
9
1952
Vastaukset
- Blackie
Nojaatko käsiesi päälle ajaessa? Jännitätkö käsivarsia ja hartioita? Minkälaiset hanskat? Tarkkaileppa ajotapaasi... aluksi. Ei kai kaasukahva erikseen tärise, kyllä värinät ja tarinät tulevat jostakin muusta syystä!
- käden asennosta
minullakin puutuus, mutta vain kankkusessa...
- nakki-nape
Miksi te ostatte niitä ylihintaisia ja yliarvostettuja vehkeitä,kun niillä ei pysty edes ajamaan matkaa.
Moro
Oiskohan pyörässäs jotain vikaa? Kas kun tuo XX:n
kone ainakin on yks tärinättömimmistä mitä oon koskaan ajanu (pauttiarallaa 50tkm ajettuna). Vois tarkistella vaikka renkaitten tasapainot ensimmäisenä.
t.Pasi- eetvarttti
Itellä sama homma 600cc cbr:än kanssa,kaasukäsi puutuu pitkässä ajossa häiritsevästi,toinen käsi ei ole moksiskaan...
kait varmaan pitäis kokeilla toisenmoisia hanskoja josko se mitään auttaisi. - DoubleX
Sama vaiva itsellä bläckärin kanssa. Ongelma todennäköisesti huonossa renkaassa. Kulunut "nypyille" ja vaiva paranee kun vaihdat laaturenkaan tilalle tasapainotettuna. Tarkista myös etuteleskoopin stefat; vuotaako öljyä putkille? Pienikin heitto etuiskareiden öljymäärässä tekee paljon iskunvaimennukselle
--->täristää. - hullun_hommaa
Hommasin uuden mustiksen reilu pari viikkoa sitten ja huomasin alussa, että tietyllä nopeudella (täsmälleen 67km/h) tuntuu lievää tärinää vaihteesta riippumatta. Mietin renkaiden tasapainotusta ja myyjäliikekin katsoi asiaa tonnin huollossa.
Nyt homma ei enää tunnu häiritsevän, tai ehkä se katosi tai sitten totuin siihen. Toisaalta mittarissakin alkaa olla kohta seuraavan huollon verran kilsoja. Ehkäpä asiaan tosiaan tottui, mutta nyt kun siitä luin, niin se tietenkin alkaa taas risomaan :)
Millainen laukkusetti sinulla muuten on? Minulla on takaboksi, joka ei tunnu soveltuvan hyvin autobahn -nopeuksiin ja olen tuuminut sivulaukkujen hankintaa... - ???
Itsellä ainakin haskat vaikuttaa käsien puutumiseen.
MP:n kunnollisilla hankoilla 100-1500 km kunnes alkaa pistely.
OMP:n mokkahankoilla (rallikotilo ajossa käytettävät)puutuu jo alle 50 km. - xx -06
Omani oli heti uutena viallinen, aiheuttaen tärinöitä. Viaksi paljastui yhden sylinterin kaasuläpän reilu eroavuus muista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607134- 1243761
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263100- 212698
- 272363
- 181980
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3681909- 251900
- 321808
- 451792