Voiskos joku valaista miten tuon seinän alimman laattarivin kanssa menetellään?
Jos naru laitetaan yläpuolelle niin laatta lähtee laskemaan alaspäin.Pitääkös altapäin jotenkin kannattaa laattaa??
Epätietoinen
2
316
Vastaukset 2
- aaaraaa1
Olen laittanut ilmastointiteipillä ylälaatasta.
on sellaista hopeanväristä kangasteippiä.
Ensin alalaattaan ja pientä---siis -pientä- vetoa ja ylälaattaan teippi kiinni.
yksikin riittää,
minä käytän kolmea, usein ne voi käytää uudelleen
puolen tunnin kuluttua. olihan ne ylemmät laatat jo kuivuneet ?? nimittäin se teippaaminen ei onnistu muuten.
Työjärjestyshän on 1 ensimmäinen laattarivi laatoitetaan ohjarin päälle siten että helmalaatalle jää tilaa ja siitä sitten ylös, annetaan kuivua yön yli ja tehdään helmat joko teipillä tai jollain muulla konstilla. työn iloa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73862
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508