Munan kokoisia rakeita,kävikö kelleen mitään

kawamanne

Oliko ketään motoristia liikenteessä kun tuli se yllättävä rae kuuro jossa munan kokoisia rakeita itä-suomessa?

8

1850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juro-singeri

      Turo-Inkeri oli mutta selvisi, kun rakeetkin väistävät tätä narsistia.

      • Turo--Inkeri

        ei tullut edes kuhmuja ohtaan kun oli hyvälaatuinen ja KALLIS kuitukypärä päässä!

        Jos olisi ollut halpahallin 30 euron muovipipo niin halki olisi mennyt että heilahtaa, eikä siihen olis tarvittu edes kikkelin kokoisia rakeita!!


      • pottarainen
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        ei tullut edes kuhmuja ohtaan kun oli hyvälaatuinen ja KALLIS kuitukypärä päässä!

        Jos olisi ollut halpahallin 30 euron muovipipo niin halki olisi mennyt että heilahtaa, eikä siihen olis tarvittu edes kikkelin kokoisia rakeita!!

        Ei taivaan rakeet kysele merkkiä tai hintaa, kyllä ne pommittavat tasapuolisesti kaikkea maan elävää.


      • Turo--Inkeri
        pottarainen kirjoitti:

        Ei taivaan rakeet kysele merkkiä tai hintaa, kyllä ne pommittavat tasapuolisesti kaikkea maan elävää.

        mutta olipa silti hyvä, että oli päässäni LAADUKAS ja KALLIS KUITU-kypärä eikä mikään 30 euron talousmuovisanko.. ei sellainen olisi pidätellyt rakeiden iskuenergiaa ollenkaan. Olisi varmaan haljennut ekasta osumasta!

        Pitäisi tuohon ECE22-05 normiin sisällyttää raesadetesti, niin joutuisivat moiset paskapipot myyntikieltoon. Perunannostossa niitä varmaan saisi vielä käyttää suojapäähineinä!


      • Turo--Inkeri kirjoitti:

        mutta olipa silti hyvä, että oli päässäni LAADUKAS ja KALLIS KUITU-kypärä eikä mikään 30 euron talousmuovisanko.. ei sellainen olisi pidätellyt rakeiden iskuenergiaa ollenkaan. Olisi varmaan haljennut ekasta osumasta!

        Pitäisi tuohon ECE22-05 normiin sisällyttää raesadetesti, niin joutuisivat moiset paskapipot myyntikieltoon. Perunannostossa niitä varmaan saisi vielä käyttää suojapäähineinä!

        Mutta tuohon kalleuteen,kalleushan on suhteellinen käsite.
        Joku juo kossua ja sanoo että se on kallista.
        Ite ostan konjakkia eikä se minun mielestäni ole kallista.
        Toisaalta, jos haluaa suojata nuppinsa niin mikään ei ole kallista.Kunnon potasta kannattaa maksaa.


      • Turo--Inkeri
        vanha-erkki kirjoitti:

        Mutta tuohon kalleuteen,kalleushan on suhteellinen käsite.
        Joku juo kossua ja sanoo että se on kallista.
        Ite ostan konjakkia eikä se minun mielestäni ole kallista.
        Toisaalta, jos haluaa suojata nuppinsa niin mikään ei ole kallista.Kunnon potasta kannattaa maksaa.

        täällä suomi24:ssä tuntuu löytyvän enemmänkin sellaista porukkaa, joiden päänuppi on alle 30 euron arvoinen.

        Se on sitten ihan toinen juttu, onko heillä edes pyörää jonka kanssa tällaista tarvitsisi. Juttujen tason perusteella voi tehdä johtopäätöksiä.


      • tuuppaat

        on Turolla pointtia asioissaan...


      • taasen

        turo jankuttanut niin paljon että rakeetkin kuuntelee ja muuttavat suuntaansa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe