Elikkäs tarkoitus olisi vaihtaa lattia kaivo ja repiä irti vessan nurkassa oleva levy, joka peittää putkia. Ajattelin päästä vähällä ja vaitaa pelkästään lattian ja nurkan laatoitus. Onko sunnitelmani pätevä? Mites se vedeneristys? Saanko siitä tiiviin jos vaihdan vain osan laatoista?
Vastaukset 3
- putkari2
on kyllä sellaiset suunnitelmat että kannattaa ottaa tekijät virosta tai sitten halvin mahdollinen suomesta. Mieluiten kannattaa tehdä itse...
Toinen vaihtoehto on tehdä työ kunnolla ja poistaa kaikki vanhat laatat ja laittaa uudet tilalle niin ei tarvitse tehdä sitä parin vuoden päästä samalla kun kuivatellaan märkiä rakenteita. ainakin seinissä onnistuu päälle laatotus lattiasta en ole varma mutta kysäse kauppiaalta. Ainoat ongelmat ovat lattia kaivon tiiveys ja seinän vierustat miten saat siistit.Jos vesieristys on kunnossa kannattaa harkita.
- E111
Yksi ongelma mikä vai osan laatoista vaihtaminen tuo on laattojen väri erot. Vanhat laatat ovat tod. näk. jo hieman kellastuneet ja muutenkin jokainen laattaerä on aina hieman eri värinen. Itse varmaan vaihtaisin samantien kaikki laatat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831069
- 73902
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut114695- 57670
- 43595
- 30562
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173558Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4556Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136538Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61535