Anteeksi ulkonäköni, sanoin
kun hän tuli minua vastaan
kadunkulmassa
sinä päivänä kun koko maailmani
romahti
Sanoin, olen pahoillani
koska en voi olla
iloinen
Häntä jota rakastan
hän minut jätti
Olen pahoillani
11
504
Vastaukset
- TöllinLiisa
Voisin sinua ilahduttaa?
Tiedän ,sydän tuntee surunsa,
eikä siihen voi kukaa sekaantua.
Jospa hän ,joka sinut jätti,
ei oo sen arvoinen,sittenkää?
Jospa nostaisit pääs,edessäs on tie.
Kaikkea hyvää ,joka sydämen hoitaa.Liisa - Ellen
ei jaeta ulkonäön perusteella
Se mikä ei vahvista,
se kaunistaa ;-) - Rellu
Voi Lio -
onko tämä juuri
tapahtunut, vaiko runo
menneestä ?
Se tuntui niin kovin tutulta
tunteelta.
Kiitos ja päivän jatkoa sinnekkin. - Lio-na
teille kaikille, tämä ei koskenut itseäni, olisi pitänyt muotoilla toisella tavalla, mutta kun sormet on nopeammat kuin järki!
Tuossa vaiheessa ei pyydellä
anteeksi, siinä romahdetaan
ja sillä selvä! Ympäristön
pitää ottaa kiinni!- Lio-na
koko maailma romahtaa ja kaikki sinkoilevat pieninä atomina universimuksessa?
- mietin vain
Lio-na kirjoitti:
koko maailma romahtaa ja kaikki sinkoilevat pieninä atomina universimuksessa?
palasiksi järjestyäkseen uudelleen.
Antaen uuden mahdollisuuden.Kaikki muuttuu,välillä se satutta. - mietin vain
mietin vain kirjoitti:
palasiksi järjestyäkseen uudelleen.
Antaen uuden mahdollisuuden.Kaikki muuttuu,välillä se satutta.tuli vahigossa tähän väliin.
- Lio-na
mietin vain kirjoitti:
tuli vahigossa tähän väliin.
Kai ne palaset saa koottua, jos joku ojentaisi auttavan käden, kiitti vaan kommentistasi!
- mietin vain
Lio-na kirjoitti:
Kai ne palaset saa koottua, jos joku ojentaisi auttavan käden, kiitti vaan kommentistasi!
Niin tähän murukultasi ja sinun ketjuun.
Et sinä yksin ole.Avun vastaan ottaminen on joskus vaikeaa,tiedätkö.
Minä tiedän.
Sehän on kuin periksi antamista ja tappion myöntämistä.Mutta jännä juttu silloin sitä arvostusta(sitä oikeaa)vasta saakin.
Muutenkin on hyvä kuulla toistenkin mielipiteitä sitä kun ei yksin kaikkea huomaa.
Miksi olisit.
Jos yksi jätää.
Luo toisen lähde.
Ja kauneus on aina katsojan silmissä.
Sisäisestä kauneudesta puhumattakaan, mitä sinä omistat roppa kaupalla.
Ihanaa uutta päivää ystäväni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437