Olen pahoillani

Lio-na

Anteeksi ulkonäköni, sanoin
kun hän tuli minua vastaan
kadunkulmassa
sinä päivänä kun koko maailmani
romahti

Sanoin, olen pahoillani
koska en voi olla
iloinen

Häntä jota rakastan
hän minut jätti

11

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TöllinLiisa

      Voisin sinua ilahduttaa?
      Tiedän ,sydän tuntee surunsa,
      eikä siihen voi kukaa sekaantua.

      Jospa hän ,joka sinut jätti,
      ei oo sen arvoinen,sittenkää?
      Jospa nostaisit pääs,edessäs on tie.
      Kaikkea hyvää ,joka sydämen hoitaa.Liisa

    • Ellen

      ei jaeta ulkonäön perusteella


      Se mikä ei vahvista,

      se kaunistaa ;-)

    • Rellu

      Voi Lio -
      onko tämä juuri
      tapahtunut, vaiko runo
      menneestä ?

      Se tuntui niin kovin tutulta
      tunteelta.

      Kiitos ja päivän jatkoa sinnekkin.

    • Lio-na

      teille kaikille, tämä ei koskenut itseäni, olisi pitänyt muotoilla toisella tavalla, mutta kun sormet on nopeammat kuin järki!

    • Tuossa vaiheessa ei pyydellä
      anteeksi, siinä romahdetaan
      ja sillä selvä! Ympäristön
      pitää ottaa kiinni!

      • Lio-na

        koko maailma romahtaa ja kaikki sinkoilevat pieninä atomina universimuksessa?


      • mietin vain
        Lio-na kirjoitti:

        koko maailma romahtaa ja kaikki sinkoilevat pieninä atomina universimuksessa?

        palasiksi järjestyäkseen uudelleen.
        Antaen uuden mahdollisuuden.Kaikki muuttuu,välillä se satutta.


      • mietin vain
        mietin vain kirjoitti:

        palasiksi järjestyäkseen uudelleen.
        Antaen uuden mahdollisuuden.Kaikki muuttuu,välillä se satutta.

        tuli vahigossa tähän väliin.


      • Lio-na
        mietin vain kirjoitti:

        tuli vahigossa tähän väliin.

        Kai ne palaset saa koottua, jos joku ojentaisi auttavan käden, kiitti vaan kommentistasi!


      • mietin vain
        Lio-na kirjoitti:

        Kai ne palaset saa koottua, jos joku ojentaisi auttavan käden, kiitti vaan kommentistasi!

        Niin tähän murukultasi ja sinun ketjuun.

        Et sinä yksin ole.Avun vastaan ottaminen on joskus vaikeaa,tiedätkö.
        Minä tiedän.
        Sehän on kuin periksi antamista ja tappion myöntämistä.Mutta jännä juttu silloin sitä arvostusta(sitä oikeaa)vasta saakin.

        Muutenkin on hyvä kuulla toistenkin mielipiteitä sitä kun ei yksin kaikkea huomaa.


    • Miksi olisit.
      Jos yksi jätää.
      Luo toisen lähde.
      Ja kauneus on aina katsojan silmissä.
      Sisäisestä kauneudesta puhumattakaan, mitä sinä omistat roppa kaupalla.
      Ihanaa uutta päivää ystäväni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe