Keräät tietoa
elämästä,naisista rakkaudesta..ehkä
Imet itseesi makeaa mettä
suolaista ..sitäkin
Jätät taaksesi ison kasan
nyyhkyttäviä ja suruisia sydämiä
Älä nyt kuitenkaan tunge minua
siihen joukkoon
minä tiedän..se ei kannata
Keräilet
10
387
Vastaukset
- TöllinLiisa
Pimppareita nyt kovasti liikkeellä.
Lukkiki seki mokoma imee tyhjäks ja jättää.
Taitavasti verkkojaan virittelee,
oottamaan jää ,koska saapuu makee ,suupala?
Leppoisaa ,lämmintä kesäiltaa sinulle.
Minä olen tässä lähtökuopassa,aamusta lähden ajeleen kohti pohjoista.
Kylään ja samalla poimin lakkoja.Liisa- Runoilijatar
Aurinko saa aikaan kaikenlaisia runoja..
mitähän seuraavaksi :)
Vai että lakkoja poimimaan,toivottavasti löydät hyvän paikan :)Ajelehan varovasti
- Rellu
hmmmm -
liekkö tuo melko monen kohdalla
keräily, noh
kuka kerää mitäkin *hymy*
Kiva oli runo :-)- Runoilijatar
Niin..kaikenlaistahan sitä voi keräillä..
postimerkkejä tai pusuja ,kuka mitäkin :)Tämä nyt oli vain runo muiden joukossa
- Lio-na
osuvasti sanottu, pidin tästä!
- Runoilijatar
Mistähän näitäkin putkahtelee ?? :)
No kirjoittaminen tökkii nyt hieman
Mukavaa iltaa sulle :)
joo sano ettei kannata
minuakaan tungee sinne
joukkoon! ;DD- Runoilijatar
että semmosta :) Hauskaa illanjatkoa sulle :)
- Odottelija_
Tietoa juu olet kerännyt kyllä ja keräät kaiken aikaa, kyttääminen kukkii entisellään. Moisilla nippelitiedoillahan ei ole mitään virkaan minkään kanssa, ne ovat vain kivoja yksityiskohtia syylärikyyläreille. Tunkenut olet mut syrjään sydän suruisena toistuvasti yhä uudelleen. Itkua ja virnettä vaihtelet sävyissäs ja suotuhuopailet suhteesi kanssa.
Ethän leiki lemmellä, edes leikilläsi. Rakas olet, ole ihminen myös mulle. Älä vain esitä huomionkipeänä saippusarjaa sitä halajaville. Tuska kun on todellista, vailla väliaikoja.- Runoilijatar
Mitähän minä tähän nyt oikein vastaisin...
Kylläpäs runoni sai aikaan voimakkaita tunteita
Hyvä niin,se näköjään innoitti sinua ...
Minähän vain yrittelen kirjoitella runoja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 64618
- 77608
- 104584
- 26532
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet91457