videoeditonti ongelma!

leetti

Miks kun yritän editoida videoita, niin pinnacle ja microsoft moviemaker molemmat menevät heti nurin kun yrittää tuoda videon kansiosta? Kuvan kaappausta en niillä viitsi tehdä kun koko on jotain 1Gt/minuutti eikä sitä voi enää toistaa muulla kuin media payerillä, vaan olen ottanut Nerolla kaikki videot koneelle jolloin niitä voi katsoa muillakin ohjelmilla, siinäkö vika?
Mistä saisin ohjelman jolla voisin leikellä MPEG-2 videoita, ja lisätä musiikkia ym. yksinkertaisia tehosteita. Usko pinnacleen ja moviemakeriin ovat nyt menneet.

8

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

      Noi molemmat on tarkoitettu siihen, että tuot/kaappaat sen materiaalin kamerasta suoraan. Ja sitten editoit ja viet haluaamasi muotoon katsottavaksi valitsemillasi ohjelmilla.

    • Timppa66

      Ensiksi viittaisi vahvasti, että koneesi kuumenee liikaa joten putsaa ilmanvaihto kanavat esmes paineilma spraylla.
      Jos amd64 lappari niin hommaa crystalcpuid ja laske vähän jännitteitä.

      toinen asia on sitten se, että pinnacle on aikalailla paska softa...hae siihen ainakin kaikki päivitykset..saattaapi pysyä minuutin kaks pystyssä

      t timppa a.k.a ukkeli

      • se on MovieMakerkin, TM:n mukaan MM on käytännössä käyttökelvoton, koska se huonontaa videon laatua niin paljon että eivät viitsineet edes ottaa sitä videoneditointiohjelmien esittelyyn.


      • multeri
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        se on MovieMakerkin, TM:n mukaan MM on käytännössä käyttökelvoton, koska se huonontaa videon laatua niin paljon että eivät viitsineet edes ottaa sitä videoneditointiohjelmien esittelyyn.

        Hae vaan sinä niitä vastauksia siitä TM:stä. Se onkin tietotekniikan asiantuntija.
        Jos ei oikeasti ole asiasta mitään käsitystä niin kannattaako tuommosta kommenttia edes postata, edes tuolla koulutuksella.


      • multeri kirjoitti:

        Hae vaan sinä niitä vastauksia siitä TM:stä. Se onkin tietotekniikan asiantuntija.
        Jos ei oikeasti ole asiasta mitään käsitystä niin kannattaako tuommosta kommenttia edes postata, edes tuolla koulutuksella.

        Koska vihjaat että TM ei olisi tietotekniikan asiantuntija, sulla on varmaan plakkarissa edustava esimerkistö virheistä esimerkiksi tuossa videosoftajutussa ja sen jälkikirjoituksessa. Niin että annapa tulla.


      • multeri ehkä
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Koska vihjaat että TM ei olisi tietotekniikan asiantuntija, sulla on varmaan plakkarissa edustava esimerkistö virheistä esimerkiksi tuossa videosoftajutussa ja sen jälkikirjoituksessa. Niin että annapa tulla.

        Jos TM on tietotekniikan asiantuntija niin kai sitä sitten suomenkuvalehdestä pitää autovertailut alkaa lukemaan.
        Kuules ny, markariini ei ole voita, piika ei ole ihminen eikä sitikka ole auto.
        Kyl näin on.


      • multeri ehkä kirjoitti:

        Jos TM on tietotekniikan asiantuntija niin kai sitä sitten suomenkuvalehdestä pitää autovertailut alkaa lukemaan.
        Kuules ny, markariini ei ole voita, piika ei ole ihminen eikä sitikka ole auto.
        Kyl näin on.

        olikkin vaan vitsikäs! Sori kun en ymmärtäny.

        Neljäs Sitikka, eukolla kolmas. Kyl mää kovasti koetan ostaa parasta mitä mun rahalla saa ja viime aikoina ne on sit olleet näitä...


    • Aotes

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe