Celinen tulevaisuuden suunnitelmat

Onko kukaan kuullut mitään varmaa tietoa siitä mitä Celine aikoo tehdä tuon Las Wegasin shovn päätyttyä? Tämän pitäisi loppua vuoden 2007 joulukuussa.

Huhuja tuosta on kuulunut paljonkin, mutta pitääkö ne paikkansa. Sitä en tiedä.
Eräs versio kertoo, että olisi neuvotteilla jatkosopimus tai sopimus jossain toisessa kasinossa Wegasissa. Toinen taas, että hän lopettaa. Sitten kolmannen mukaan jopa jokunen keikka euroopassa saattaisi olla mahdollinen.

Viimeinen euroopan kiertue oli kai European tour 99 nimeä kantanut kiertue. Se tosin ei ulottunut suomeen asti lainkaan.

5

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MLIYL

      Celineltä pitäisi tulla sekä jazz että akustinen levy joissain vaiheessa, toivottavasti sitten kun Wegasin show'n on päättynyt. Lopettamassa Celine ei kai ole.

      Parasta olisi, että Celine pitäisi pienen breikin ja tulisi takaisin uudella englanninkielisellä albumilla 2008.

      • pitäisi

        tulla uusi englanninlielinen albumi kahden vuoden sisällä vuoden 2005 lopulta laskien? Kun mtv3 tuli On Ne Change Pasin julkaisun jälkeen ohjelma Celinestä, niin siinä ainakin sanottiin jotain tuollaista... Onko Celine käynyt koskaan Suomessa? Ei? Siis jos hän Suomeen tulisi ostaisin liput keikalle jo ekana päivänä kun ne tulis myyntiin!!! :-)

        Jos tuollainen albumi enkuksi on tulossa, toivottavasti se ei ole hätiköity. Levyn kannataisi olla Celinen comeback-albumi, joka sisältäis muutaman megahitin. (A New Day Han Come, I'm Alive, That's The Way It Is tms.)

        Eihän Celinen poikakaan ihan vauva enää ole, joten toivottavasti Euroopankiertue olisi tulossa ja uusi levy!!!


      • Celinen
        pitäisi kirjoitti:

        tulla uusi englanninlielinen albumi kahden vuoden sisällä vuoden 2005 lopulta laskien? Kun mtv3 tuli On Ne Change Pasin julkaisun jälkeen ohjelma Celinestä, niin siinä ainakin sanottiin jotain tuollaista... Onko Celine käynyt koskaan Suomessa? Ei? Siis jos hän Suomeen tulisi ostaisin liput keikalle jo ekana päivänä kun ne tulis myyntiin!!! :-)

        Jos tuollainen albumi enkuksi on tulossa, toivottavasti se ei ole hätiköity. Levyn kannataisi olla Celinen comeback-albumi, joka sisältäis muutaman megahitin. (A New Day Han Come, I'm Alive, That's The Way It Is tms.)

        Eihän Celinen poikakaan ihan vauva enää ole, joten toivottavasti Euroopankiertue olisi tulossa ja uusi levy!!!

        uudesta levystä kuulunut mitään. Jos joku saa jotain uutta tietoo, heti vaan linkkejä tänne!


    • -mie-

      Halon vähän hiuksia:

      se on Vegas, ei Wegas. Kirjoitetaan tavallisella V:llä. (Jos kirjoitettaisiin w:llä, äännettäisiin 'uegas')

      Mutta, toivottavasti saataisiin taas Dionilta tuoretta materiaalia. Edellisestä kunnon albumista on kulunut jo taas vähän aikaa. Mutta ymmärtäähän tuon, ettei uutta ole tulossa: ääntä pitää lepuuttaa tuollaisen esitystahdin lomassa niin paljon kuin mahdollista, jos aikoo jatkossakin laulaa.

      • Tietääkseni elokuussa 2007 olisi tulossa uusi ranskan kielinen levy. MLIYL on kirjoittanut tänne linkin sivustoon, jossa siitä tarkemmin. Se on otsikon taana: Toinen keskustelupaikka faneille.

        Sitten nimimerkille mie: Huomasin tuon kirjoitus virheeni hieman myöhään. Olin kerennyt sen jo lähettää kun huomasin vipan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe