Kertokaa kumpi tehoaa teihin paremmin= "Paha poika" meininki (polttaa, ryyppää, haukkuu toisia, kiroilee paljon) vai "Kiltti poika" meininki (ei polta, ei ryyppää, ei kiroile) ???
T: Super Nörtti
Tytöille...(ja naisille)
33
2684
Vastaukset
- Super Nörtti
Ja juuri huomasin että tämän ei pitänyt tulla tälle aihe alueelle (aikuistuminen)
Pahoitteluni...- miis
Unelmamies on sellanen, joka ei mitenkää kovistele ryyppäämisellä, tupakoimisella tai kiroilemisella. Eikä unelmamies oo sellai nörttikään, tai mä ajattelen nörtin sellasena ujona, sisäänpäinkääntyneenä datajätkänä :DD et ei ihan sellasta! =)
paras on sellai urheilullinen, reipas ja fiksu mies - uniQue2
miis kirjoitti:
Unelmamies on sellanen, joka ei mitenkää kovistele ryyppäämisellä, tupakoimisella tai kiroilemisella. Eikä unelmamies oo sellai nörttikään, tai mä ajattelen nörtin sellasena ujona, sisäänpäinkääntyneenä datajätkänä :DD et ei ihan sellasta! =)
paras on sellai urheilullinen, reipas ja fiksu miesVohan sitä kännit joskus vetää tai siiderin pari ottaa saunan jälkee, mut ei sen juomisen tarvii olla semmosta humalahakusta teini meinikiä. Polttamisessa en kuitenkaan nää mitään hyvää. Kuhan on kohtelia herras mies niin siitä se lähtee.
- nainen87
no moi nörtti, voin kokemuksella sanoa että ryyppääminen ja polttaminen tai kova jäbä meininki ei vetoa fiksuihin ja normaaleihin naisiiin. Kiltit pojat tosin eivät saa olla sitten ihan liian kilttejä ja hissukoita että täytyy vähän löytyä itsevarmuutta ja rohkeutta mennä juttelemaa naisille. Ole nörtti ei se mitään, mut ole samalla rohkee menemään juttlemaan ja kiinnostunut muidenkin jutuista (eli naisten ;) ) niin takuulla saat myös vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen.
- Mije
Noh, "paha poika" on yleensä (MINUN MIELIPITEENI!) komeamman näköinen, ja kyllä ne käytös tavat ovat muutettavissa :)
- 91-tyttömielipide
Mielummin otan "kiltin" kuin "pahan" pojan.. Sillä itseäni ei kamalasti viehätä polttajat tai ryppääjät..(itse en siis harrasta kumpaakaan pahetta..) No kiroilusta taas.. no ei se haittaa vaikka sanavalikoimaan kuuluisikin kirosanoja, niitä käytä itsekkin.. Tosin harvoin..
Mutta niin.. Siis en tahdo polttajaa enkä ryyppääjää.. Saa tietysti juoda mutta KOHTUUS KAIKESSA!! Kirosanoista ei niin väliä :)- ---------luna
Mieluiten pahan pojan näköinen kiltti herrasmies. jalat tutisee kun näen sellaisia miehiä..
- poukh
yleensä mä ainakin oon tykänny sellasista pahoista pojista, mutta sitten välillä huomaa että joku kiltti poika on niin ihastuttava ;)
- soapp
ehdottomasti kiltti en vois kuvitellakaan pitävän jostain koviksesta, sillä yleensä niistä ei tuu mitään aikuisina.. ja yksi vinkki, pysy sellaisena kuin oot, ei nimittäin tuu toimimaan jos yrität olla joku, joka et itse oo. :)
- ehdottomasti
Kiltti poika.Ehdottomasti.Itsekin olen kiltin puoleinen,ja ajatus esim. ryyppäämisestä on pelottava.En ole mikään uskovainen tms,mutta minusta se raiskauksien,huumeiden ja ryyppäämisen maailma kuulostaa liian rankalta.
- pikkuhaukku
Toi kiltti poika meininki... :)
- asdasdytty
Aika paljon todellisuudessa tuntuu kuitenkin vastaukset tässä asiassa eroavan....
- :) ...
ehdottomasti!
- Mutrunalle88
ei kovis ei nössö.... =)
- n.i.g.h.t
jokin siltä väliltä mieluummin.
- cocos
pojan pitää suht kiltti olla..Sellaset "isottelija-machoilijat" on vaan lapsellisia.
Röökaaminen taas on ällöttävää, kukapa nyt tuhkakuppia haluis alkaa nuolemaan?!
- KGJUTY
EI SEN TOISIA TARTTE HAUKKUU!
- irma.L
"KILTTI POIKA"
- ...
Ehdottomasti "Kiltti poika"-meininki. Kaikki ryyppärit ja vittuilijat on niin *****!
- Janatia]
tietty..
- Perhonen
Äääh.. Mä en ymmärrä ku henkilökohtasesti ihastun AINA kilttiin poikiin... Mutta sitte loppuen lopuksi ei ne ookkaan niin kilttejä.. :/
En usko, että kokonaan kilttejä poikia on olemassakaan... Kiltin ja pahan pojan väliltä joku... Mukava ja ystävällinen, mut ei liian kiltti(muuten menee hermot!).. ja sen verran neuvoksi, kiltit pojat pettää pahiten! ku pahoista pojista tietää, että ne voi satuttaa, mut ei sitä aina tiiä mihin kiltit pojat pystyy (kokemusta on) - kiltti
,mutta ei liian kiltti.
Ehdottomasti kiltti, kunhan ei vain ole liiaksi tossun alle sopeutuva. Pitää pojassa sen verran luontoa olla, että osaa oman mielipiteensä asioihin sanoa, vaikka olisikin poikkeava kuin minulla.
- ...............89
Kilttipoika tietenkin. Niin, ehkä nää tilastotkin voi vaikuttaa siks aika eriltä, koska kannattaa miettiä, minkä tyyppiset tytöt täälä koneilla istuu...
kilttipoika ja nörtti ei tarkota samaa. Kilttipoika voi olla nörtti, mutta ei välttämättä. Ei tarkota että nörtti ois unelma poikaystävä, jos haluais kiltin poikaystävän, mutta sen varmaan ootte tajunneetkin.
Kiltti poika.
Pahoja tapoja omaavaa.
juo sopivasti,tietää rajansa.
on lojaali tytölle ja rehellinen
saa kiroilla mutta ei saa kiroilla niin että joka toinen sana on kirosana.ei kiroile lasten kuulen.
Saa polttaa tupakkaa mutta plussaa jos ei polta.- kookos
... Millaisen tytön haluat.
Jos haluat vedota ryyppääviin, polttaviin tyttöihin niin he varmaan myös pitävät sellaisista pojista.
"Fiksut" tytöt pitävät tietämäni mukaan enemmän "fiksuista" pojista.
Minun unelmapoikani on komea, ystävällinen ja huumorintajuinen. :D - 7th level
tilastollisesti suomalainen tyttö (15-22v) tykästyy ennemmin ns. pahikseen, joka on "jännittävä" ja jossa on hiukan "vaaran elementtejä". tämä on osittain primitiivivalinta, perustuen siihen, että tyttö tuntee olonsa fyysisesti suojatummaksi tällaisen "väkevän" uroon läheisyydessä. kiltti nörtti, joka yrittää puhumalla puolustaa itseään (ja ehkä naistaan) ei siis kiehdo kuin vasta "oikeasti aikuisena" (eli keskimäärin vasta yli kolmekymppisenä).
"Pahoissa pojissa" on usein myös se huono puoli, että nyrkit paukkuvat myös kotipesässä, sillä naaraan sinnikäs tapa yrittää muokata tätä omaa, ihanaa "renttua" ärsyttää machoiluun ja pullisteluun tottunutta veijaria. Vallankin kännipäissä. Ja vielä huonompi juttu on se, että suomalainen tyttö/nainen on keskimäärin kovin sinnikäs tässä suhteessa, eikä älyä lähteä edes kolmannen turpiinsaantikerran jälkeen, vaan itsepintaisesti jatkaa muutoksenhakumenettelyä uroonsa kanssa kun entiset mustelmat ja turvotukset ovat kaikonneet peilikuvasta.
Mutta eipä hätiä mitiä tulevien sukupolvien kannalta. Viimeksi tällainen kiltti ja romanttinen miesmalli oli muodissa 1700- ja 1800-luvuilla, joten eiköhän se taas kohta palanne muotiin. Siitä vaan kaikki kotiemme pikku Shakespearet värssyjä väsäämään ja kitarat kourassa parvekkeiden alle jodlaamaan omille pikku prinsessoille!
Hauskaa kesää!- jonttu 17v.
miksi tyttöjä vetävät puoleensa "pahat pojat".. --> amis, pukeutuu pitkään nahkatakkiin jne.., maiharit, villapaita ympäri vuoden, haiseeee!, polttaa, juo aina kuin mahd., panee kaikkea mikä liikkuu, pitkä takkuinen likainen heviletti....
Miksi tytöt tykkää?? itseäni ainakin inhottaa katsoa näitä örkkejä ja sitten on vielä se haju.. laatta lentää ku vieres joutuu istumaan jossain.
Itse olen lukiolainen, käyn päivittäin suihkussa, siistit hiukset, ei ylimäärästä mahaa, en haise, en ole mikään nörd, en kyl mikään enkeli juomisen suhteen ole mutta kohtuudella silti, älyä on :P, mutta silti tytöt ei tykkää.. valtaosalla näin. Minulla on käynyt flaksi kun omistan ihanimman tytön mut miksei muilla käy? - ......
jonttu 17v. kirjoitti:
miksi tyttöjä vetävät puoleensa "pahat pojat".. --> amis, pukeutuu pitkään nahkatakkiin jne.., maiharit, villapaita ympäri vuoden, haiseeee!, polttaa, juo aina kuin mahd., panee kaikkea mikä liikkuu, pitkä takkuinen likainen heviletti....
Miksi tytöt tykkää?? itseäni ainakin inhottaa katsoa näitä örkkejä ja sitten on vielä se haju.. laatta lentää ku vieres joutuu istumaan jossain.
Itse olen lukiolainen, käyn päivittäin suihkussa, siistit hiukset, ei ylimäärästä mahaa, en haise, en ole mikään nörd, en kyl mikään enkeli juomisen suhteen ole mutta kohtuudella silti, älyä on :P, mutta silti tytöt ei tykkää.. valtaosalla näin. Minulla on käynyt flaksi kun omistan ihanimman tytön mut miksei muilla käy?Niin ja ihan niin kuin lukiossa ei olis kaiken maailman örvelöitä tai amiksessa ei olis "kilttejä poikia".
- kunhan olen
Paha poika pistää ensimmäisenä silmään mutta en ikuna lähtisi seurustelemaan sellaisen kanssa. Kiltti poika voittaa loppupeleissä mennen tullen.
- Super Nörtti tyttö
Minä haluaisin mieluiten sellaisen pojan, joka on kiltti, ei polta, ei kiroile, eikä ryyppää, mutta jättää röökit pois terveytensä vuoksi, eikä siksi, että se on sääntö. (Meinaan nyt alle 18.v)
T: Super Nörtti tyttö kiltti. selvä juttu. kiinnostus loppuu ku seinään jos ihastus ilmeneekin olevan... hmm... paha.
- joku vain
Mut jos haluut seuraa niin rohkeasti kysymään.. Kannattaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963