Tuomittu olemaan kotona?

Etäsuhteellinen

Minä niin kovasti haluaisin lavatansseihin. mutta miesystäväni ei lähde. Ei sitten millään, koska ei (muka) osaa tanssia. Hän asuu kauempana, eikä nytkään voida tavata kuin vasta viikkojen päästä. Meidän suhde on kahden eronneen suhde, jossa kiistaa aiheuttavat minun lapseni. Eikä hän muutenkaan halua sitoutua aamenilla tai renkailla.

Olenko tuomittu kotiin? Mitä te tekisitte minun asemassani? Hän käy poikien kanssa, varsinkin ulkomailla ollessaan, "ulkona". Minä en käy juuri missään, eikä hän yhdessäkään lähde juuri minnekään.

Onko yksinmenemisessä pahaa? Altistanko itseni sille, että ehkä sattuu silmään joku toinen?

9

883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos mielesi tekee tanssimaan, niin mene ihmeessä.Eihän mies voi sinulta vaatia kotona olemista, jos kerran itsekkin käy ulkomailla ja kaljalla. Jos suuttuu, niin unohda koko mies. Mitä tuohon altistumiseen tulee, niin ole silmät avoinna siellä lavatanseissa, saattaa osua kohdalle tanssitaitoinen , mukava mies joka haluaa viedä sinuakin ihmisten ilmoille.

• Puhurix

mökissä mököttää. Sitä paitsi mua pisti silmään toi että altistatko itsesi jonkun muun löytymiselle. Jos kaikki on hienosti, ei semmosta tarvii pelätä. Sä katkeroitat ittes tommosella pelillä.

• Etäsuhteellinen

tyydytään siihen turvalliseen, vaikka kaikki ei olisikaan kohdallaan. Kuten juuri tämä, että "En halua tavata lapsiasi" tai "Minä en lähde sinne, koska en halua".

Voi jukranpujut sentään. Tänäänkin olisi naistentanssit tuossa kiven heiton päässä...Ei sille voi mitään, että ihmisen itsetunto karisee pikku hiljaa, kun ihmisten seurassa ei kuljeta juurikaan. Onko siinä sitten mustasukkaisuutta vai mitä lienee..

Altistan, sepä tässä juuri onkin. Turvallinen vaakalaudalla ja tuntematon kukaties odottaa tai sitten ei :)

• the-real-nicki

outo suhde, Eihän papin aamenkaan tarkoita sitä,että se eläminen pitäisi siihen loppua.
      Ja sinä elät, jatka sitä elämistä !!!
      Yhdessä pitää tehdä asioita mistä voi hyvin,se on hyvää suhdetta se.
      Lapset eivät "seurustele" kanssanne, miksi niistä kiistellä..kiistelkää mielummin naapuristanne.
      Tuomittu kotiin, jos sinä sitä haluat, ja jos et.mene tansseihin...jne..
      Yksin pitää mennä,jos toinen ei lähde matkaan, pitää tehdä asioita mistä voi HYVIN !!
      Jos sinä yksin menet sillä silmällä, ilman muuta ..kaikki on mahdollista.
      Eiks, se ole jo vanhan aikaista ne luulot, kun yksin käy ulkona..
      Mitähän se miehesi yleensä haluaa...
      Istuppas alas ja anna itsellesi ja ajatuksille aikaa..onko teilla suhde tai eikö ole..
      Otin vain tuon sinun kertomuksesi..hieman outona, en tiedä mistä kiikastaa..mutta ei hyvältä kuulostanut.
      Mutta jos lapset voivat hyvin, eikö siitä itsenkin voi hyvin..isona lapsista näkee ovatko voineet hyvin, otatko riskin..
      Ihmisellä on suu, tätä varten: Pureminen, jamaku, puhuminen..niin ja se kielikin..jne..Puhuttako te toistenne kans..

Katkeruus heijastuu viestistäsi..
      Hommaappas lasten vahti ja heippa :)

• Etäsuhteellinen

risteilyllä. Ehkä hiukan iski haikeus ravintolassa, kun jokaisella näytti olevan kulta kainalossa... Ajattelin, että jospa minullakin. Mutta ei. Häntä eivät innosta risteilyt...

Mulla on se periaate, että mieluiten oman kultsun kaa, mutta jos ei niin ei. Jos minä kyllästyn ja alan haikailla ulos yksin, voi toinen ottaa taskupeilin käteen ja vilkaista siitä, että "haloo".

• tarvitaan aina kaksi

Ei toimi moinen peli, suhteeseen tarvitaan aina kaksi ihmistä. Jos toinen huseraa omia ja toinen odottelee kotona - niin mikä ihmeen suhde se on olevinaan.
      Etsi mies joka haluaa sitoutua ja elää parisuhteessa, kyllä niitäkin vielä on.

• Ellen

menet.

Keneltä siihen lupaa tarvit ?

• Etäsuhteellinen

siitä, että kaipaan etäsuhteeseen elämää. Kaipaan tulla huomatuksi. Kaipaan aikuista seuraa. Ehkä alitajunnassani toivon jotain uutta ja radikaalia tapahtuvaksi.

Turvalliseen on helppo jäädä. Vaatii paljon, että nousee jaloilleen ja huomauttaa, että "Minäkin olen olemassa".

Joku on sanonut: Asiat eivät ole tarpeeksi huonosti, niin kauan kun et tee mitään niitä muuttaaksesi.

• Ellen

... jos asiat ovat hyvin,
        mitkään pikkuseikat eivät niitä horjuta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3413
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2217
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2158
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1907
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1528
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1339
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1242
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1200
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1145
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1109
    Aihe