Saanko luvan; kysyy Reino
Nyökkää Aino,
joka on hieman kaino.
Sulaa sinisilmiin Aino
vastaa siihen Reino;
Sinua katsellut olen,
nyt sinut löysin
tanssiin elämän
ethän karkaa enään?
Mieleen ei tulisi
luotas lähteä,kuiskaa Aino,
joka ei ole enään
niin kaino.
Tahdit valssin hienon
sielut vie
Kaksi sydäntä rakastunutta
vain ja onnen tie
AINO JA REINO
8
440
Vastaukset
- zacharias
Loppusoinnut ja hyvä tunnelma.
mielessäni, kun "Reino" ja "Aino" tanssivat! :) Katoavaa kansanperinnettä! Kiitos sinulle,zacharias!
Huomenta. Runostasi tulee niin viehättävän vanhanaikainen olo. kaunis tarina.
nimikko runo.
Jotkut asiat pysyy
ja paranoo. Hyvä että
löysit sen vanhan ajan
joka kuitenkin tanssii..
Aurinkoista päivää sinulle
ja Kiitos! :D
Mut eri syystä .
Tuli runostasi mielee, joka oli todella ihana.
Ainot ja Reinot,,,,aamutossut, jotka jokaisella vanhuksella jalassaan on kun kepsuttelee täällä vanhainkodilla ja väliin valsaakin niillä.
Ihanaa illan jatkoa..lauantai-illan huumaa.- ei ehdi
niihin aikoihin, kun kirjoittelet tänne, kirjoittelemaan TYÖAINANA tänne. Pidät pilkkanasi lukijoita!
- *MURUKULTA*
Nyt huomasin kommentisi vasta!
Kyllä Ainoa ja Reinoa ei voita..:D
Tossua toisen eteen ja menoksi :) - ulkopuolinen nainen toteaa
ei ehdi kirjoitti:
niihin aikoihin, kun kirjoittelet tänne, kirjoittelemaan TYÖAINANA tänne. Pidät pilkkanasi lukijoita!
eiköhän vanhukset ole jo nukkumassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437
