Kaipailisin hyvää NARTTU koiran nimeä HUSKYLLE. Eli, jos teillä on hyviä ehdotuksia, niin kertokaa ihmeessä, kiitos. ^^
Nimiä NintenDogille?
7
482
Vastaukset
Luna.
Luna tarkoittaa (ymmärtääkseni) Kuuta ja se kuulostaa samaan sanaluokkaan kuuluvalta sanalta kuin Husky. "Husky - Luna".
Se siis minun ehdotukseni.- Esci93
Mutta en oikein osaa kuvitella sitä koiralle. :-/ Muita ehdotuksia?
- zelda-fani123
Esci93 kirjoitti:
no,volt,meia,moon,queen,hamp,misty,arma,hai-lin,yuna tai puppe.hiiii heeeehahahehehehehohahehoahe.
- thdrh
Esci93 kirjoitti:
sissi oisi sopiva..sissi ei ole hirveän yleinen koiran nimi mutta minun koirani kuoli ja sen nimi oli sissi..laita sen kunniaksi plz
- a.l.
Ichi- lausutaan itshi (tai melkein noin ^^), Miyaro (Mijaro), Windy (Windi)...?????
- Esci93
Aloitin pelin ennen kuin luin tämän viestisi ja nimesin koriani Windyksi. Meillä on sama maku... ^^
- shiban
Minun mielestä Rena on lämmin nimi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1272392Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from411975Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276521913Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen301907- 1021897
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la581199- 1171095
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20953- 54900
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110857