Niin paljonko nuo Sim-kortit yleensä maksaa? meinasin ostaa siemens kännykkään uuden
paljonko sim-kortti maksaa
5
1834
Vastaukset
- ja mitä vielä
kymppitonnista saa vielä jotain takas
Kyllä niistä joutuu maksamaan toistakymmentätuhattakin, no ainakin jos paljon puhuu. Hiljaisempia saa halvemmallakin ;) Ja ellet puhu ollenkaan et tarvii koko Sim-korttia, kannat vaan ylpeenä sitä kännyä kädessäs ja oot vaan puhuvinas ;)
On meitä vaan moneen junaan, toisten vielä jäädessä asemallekin ja joku saattaa yrittää resiinalla perässäkin. Niin on monenlaisia kännykänkantajiakin......Tulipa vielä halvempikin ratkaisu mieleeni. Ota kuule sakset ja pala kartonkia. Leikkaat siitä pahvista kortin ja kirjoitat siihen tussilla SIM. A vot kun laitat sen sitten kännykän viereen niin sekin on tyytyväinen, että se kortti kaverina ei tarvii kuluttaa edes akkua, säästyy nääs sähköäkin ;)
- halvempi halvin
sim kortti tulee liittymän mukana !!!
kun avaat liittymän joillakin operaattoreilla se maksaa n.3€ joillakin n.8€ riippuen miltä operaattorilta otat liittymän ja millaisen liittymän otat. Vertaile ihmeessä eri operaattoreita valitset sen mikä sulle parhaiten sopii esim. Elisa , Sonera ,DNA ,Saunalahti- .....
Onko sim:illesi käynyt jotenkin köpelösti vai? Marssi liittymääsi myyvään liikkeeseen ja kerro että sim on mäsänä, niin varmaan antavat ihan uuden ja ilmatteks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113877
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 48745
- 52719
- 30713
- 49629