Ikävyys ?

Miksi ihmiset ikäviä?

Miksi ihmiset tunteistaan ei puhu?

Kateus?

Pelko?

Ujous?

Vaiko tyypillen suomalaisuus?

en puhu enkä pussaa....

Miksei voisi puhua?!

7

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellen

      itseään,
      haavoittuvuuttaan,
      naurettavaksi tulemisen vaaraa,
      typeryyttään.

      Itsensä ilmaiseminen ei ole lahja,
      se saattaa olla kirous.

      • Kiitos Ellen kommentista.

        Yritän miettiä noita Sinun Sanojasi, miten itse tulkitsen niitä! Niissä on sanomaa, jokaisen meistä on luettava ja ymmärrettävä lukemansa, vai kuinka?

        Tosi hyvä ?!!


      • Ellen
        Haaveilija60 kirjoitti:

        Kiitos Ellen kommentista.

        Yritän miettiä noita Sinun Sanojasi, miten itse tulkitsen niitä! Niissä on sanomaa, jokaisen meistä on luettava ja ymmärrettävä lukemansa, vai kuinka?

        Tosi hyvä ?!!

        Ihmiset puuttuvat hyvin usein, turhan usein ja ällistyttävän usein sellaisiin asioihin, jotka eivät heille kuulu.

        Kuitenkaan he eivät puutu omiin asioihinsa; edes ajattelemalla, miltä heidän tekonsa tai ajatuksensa toisista ihmisistä näyttävät.

        Yleinen kohtelias taso on helppo säilyttää,

        purkamatta omia turhautumiaan;
        jos siihen pystyy, kaikki on hyvin.


    • Rellu

      kateus on ainakin tällä forumilla
      yksi syy, voin sanoa kokemuksesta.
      Noin yleensä ottaen kun puhutaan,
      niin pelko on varmasti päälimmäisin
      syy, uskon niin.
      Pelko muiden kommentoinnista, kuten
      oletko sinä joku haaveilija, pilvissä
      leijuja tai jotain muuta vastaavaa.

      Suomalaiset miehet ovat pääosin tuntei-
      densa piilottajia, mutta voin kokemukses-
      ta sanoa myös, että poikkeus vahvistaa
      säännön, tunnen nimittäin monta miestä,
      jotka osaavat purkaa tuntojaan myös siinä
      myönteisessä mielessä, osaa itkeä ja sanoa,
      jos on paha olla.
      Valtaosa kuitenkin, uskon niin, peittää
      ne herkimmät tunteensa.

      Hatun nosto sinulle, kyllä sinä ainakin
      osaat kirjoittaa ja tuoda tuntojasi hyvin
      kirjoituksissasi esille.

      • No tästä on kirjoitettu jo useampi rivi...
        mutta,
        harmi, ettei se ole kuitenkaan tuottanut "tulosta" l.= oltaisiin unohdettu kateus ja palattu kirjoittelussa inhimillisyyteen, onko se niin vaikeaa...?

        onko?


      • Rellu
        Haaveilija60 kirjoitti:

        No tästä on kirjoitettu jo useampi rivi...
        mutta,
        harmi, ettei se ole kuitenkaan tuottanut "tulosta" l.= oltaisiin unohdettu kateus ja palattu kirjoittelussa inhimillisyyteen, onko se niin vaikeaa...?

        onko?

        vaikeaa, ei sille mitääm voi.
        Meidät on rakennettu niin erilai-
        sista aineksista, reagoimme kukin omalla
        tavallamme.

        Kuten aiemmin sanoin sulle, jatketaan
        tästä - ei kun runoilemaan !


      • Rellu kirjoitti:

        vaikeaa, ei sille mitääm voi.
        Meidät on rakennettu niin erilai-
        sista aineksista, reagoimme kukin omalla
        tavallamme.

        Kuten aiemmin sanoin sulle, jatketaan
        tästä - ei kun runoilemaan !

        Joo sain jo pahemmat "agressiot" purettua saamieni palautteita lueskellessa ja ei pidä olla liian tiukkis itelle ja varsinkaan muille. :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe