Huuhkonvuori?

Morjens! Olisko kellään tietoa onko kyseinen paikka enää olemassa? Siis paikka oli joku leirintä-alue olisiko ollut leppävedellä? Muistelin tässä vaan kyseistä paikkaa, yövyttiin siellä kesälomareissulla vuonna -91. Paikka oli suoraan sanoen täydellinen fiasko. Todella törkeä paikka oli. Mökit olivat tosi saastaisia ja oli siellä jonkinlainen uima-allaskin jossa kellui varmaan monen vuoden vesi. Alue ei täyttänyt minkäänlaisia leirintä-alueen vaatimuksia saatika että terveysviranomaiset olisi paikkaa hyväksyneet leirintä-paikaksi. Myös vastaanotossa oli tosi töykeä palvelu. Ihan kuin halusivat karkottaa tulijat jo heti ovella. Semmonen kuva jäi. Meidän naapurimökissä yöpynyt vanhapariskunta oli myös samaa mieltä paikasta, ja he kertoivat ilmoittavansa terveysviranomaisille paikasta. En tiedä sitte kuinka on käynyt? Jälkeenpäin mietittiin kuinka tollanen paikka sai olla pystyssä ylipäätänsä.

3

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoojii

      Tarkoittanet varmaanin Leppävirrala ollutta Huuhkonvuori-nimistä paikkaa. Siitä paikasta on jalostunut nyt tanssipaikka Tulenliekki. Tuo mainitsemasi uima-allas siellä näyttää vieläkin olevan, ei tosiaan liene enää kovinkaan aktiivisessa käytössä. Aika paljon on tuo paikka muuttunut niistä 90-luvun ajoista. Täältä voit käydä katsomassa, miltä paikka nykyisin näyttää http://www.tulenliekki.com/.

      • Kylläpäs on paikka muuttunut sitten viime näkemän eli kesän -91. Vaikea uskoa että kyseessä on todella tämä sama paikka. Ilmeisesti tuo tanssipaviljonki on rakennettu sitte myöhemmin koska silloin en muista tollaista siellä olleen. Mökit näyttää olevan poissa? ei ainakaan näy kuvissa? Olivat silloin siellä metsän reunassa. Milloinkahan se edellinen lopetti toimintansa sitten? Ei voi muuta sanoa paikasta nykyisellään että hienolta kokonaisuudelta vaikuttaa.


    • HyvääLomaa

      Vanha ketju, mutta vastaanpa nyt esimerkiksi tuohon täysin väärään käsitykseesi ja törkeään väitteeseesi uima-altaan "monen vuoden vesistä": siinä kylläkin vaihtui koko ajan virtaava luonnon vesi, joka tuli paikalla kulkevasta luonnonpurosta.
      Vesi tutkittiin / tutkitutettiin joka vuosi terveysviranomaisten toimesta, ja todistus laitettiin kahvion oviin avoimesti asiakkaiden näkösälle ja luettavaksi. Tuon puron vesi oli nimittäin äärettömän puhdasta, tuhat kertaa puhtaampaa kuin minkään uimahallin vesi! Siinä on harvinaisen vähän mitään bakteereja. Tumman sävyistä se tietysti on, luonnonvetenä - mutta todella puhdasta ja turvallista uida, joka tapauksessa! :O

      Mökkejä on edelleen tallessa, mutta puut niiden ympärillä ovat "hieman" kasvaneet kohta kolmessakymmenessä vuodessa, joten jäävät niiden siimekseen... ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe