Voi miten suunnaton ikävä minulla on.
Elettyä elämää.
Niitä ihania lapsuuteni päiviä.
Äidin hellää syliä.
Isän vakaata kättä.
Sisaruteni hellää kuritusta kun nuorimpana hääräsin.
Voi niitä kaikkia kepposiani, joita sain aikaiseksi silloinkin.
Voi miten ikävöinkään nuoruuden ihanaa huumaa, rakkautta.
Jonka kohtalo uudelleen toi eteeni.
Voi miten ikävöinkään elettyjä vuosia, päiviä.
Ystäviä, rakkaita ikävöin.
Sinua, jota en koskaan kohdannut.
Sinua, rakkaani.
Sinua on niin suunnaton ikävä.
Ikävä elämää, tätä päivää.
Iloinen ikävä.
Ikävä
6
397
Vastaukset
- naikkonen.
Kaunis kiitos, toit hyvää mieltä tähän kovaan maailmaan. Aurinkoa ja poutapilviä päivääsi!
- Rellu
Ikävä on menneeseen,
ikävä entiseen.
Ikävä nuoruuden huumaa,
tunteen paloa kuumaa.
Ystävä on ihan lähellä,
vaikka onkin kaukana.
Ystävä kuulee,
ystävä ymmärtää.
Hyvää päivää siskosein,
kiitos runosi aiheesta :D - stupid cupid
mitä vanhemmaksi elää, sitä useammin toivoisi, että pääsisi kylään omaan menneisyyteensä.
kaunista päivää, margitta : ) Voisiko sitä selkeämmin sanoa.
lapsuus, nuoruus ja aikuisuuden kynnys...aikuisuus...vanheneminen...
niin paljon meille tapahtuu...
niin paljon opittavaa...
niin paljon muistettavaa...
niin paljon tiedettävä...
niin paljon osattava...
niin paljon kaikkea...
niin paljon opetettava...
laittoi pohtimaan..
kiitos.- Meijan tyttö
ikävaa Margita Kyllä sina löydat viela elämäs onnen ja rakkauven
Ihanaa omistaa sinunlaisesi,,,minä kerroin iloisesta ikävästäni, oikein iloisesta ikävästä.
Surullisen sisaresta ystävästä huomasitko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581