*Miksi lähdin riiteleen
sisuksesi viilteleen*
sanoo laulukin
miksi kuitenkin
sinua syytin
sinun ajatuksiasi ja unelmiasi
joita ei muka ollut
miksi jäit yksin sohvalle
ja minä leveään sänkyyn
siinä itkiessäni muistin
sinä et ole minä
minun ajatukseni eivät sinun
sinua loukkasin
vaikka rakastin
anteeksi pyydellen
itseäni häpeillen
vieläkö minut haluat
vaikka olen yksinäinen haaska
elämähän minustakin teki tällaisen
pakotti
kidutti
lopulta antoi kaiken
ja vieläkään en osannut kiittää
luovun unelmistani
jos tulet viereeni
ja sinä tulet
aamuyön tunnit tuhiset vieressäni
olet rakas
anteeksi
Rakkaalle
5
421
Vastaukset
- riitelyn
jälkeen on tuollainen olo. Älä kuitenkaan itsestäsi syyllistä tee. Sinullakin on oikeus olla eri mieltä. Miksi muuten laitoit sen tänne? Lukeeko hän täällä *runojasi*?
- samassa veneessä
ollaan...............=> => =>
Samat on fiilarit, ja ottaa pollaan!
Joskus on lupa kupin täyttyä,
jos heitetään lokaa silmille,
aiheetta ja yllättäen.
Hyväntuulisena aloitat,
etkä ole ennustajaeukko........
gggrrrr!!!............ - Ellen
kiitos runosta :D
Hei Jatsi!
Tekee kipeetä,
mutta,
rakkaus ja rakastuminen on sellaista..
On osattava,
rakastaa,
luopua rakkaudesta,
Meidän kaikkien on vaan opittava,
tuska repii rintaa,
luovuttava on...
joskus...
joskus rakastun uudestaan..
niin vaan käy!Hei Jatsi!
Tekee kipeetä,
mutta,
rakkaus ja rakastuminen on sellaista..
On osattava,
rakastaa,
luopua rakkaudesta,
Meidän kaikkien on vaan opittava,
tuska repii rintaa,
luovuttava on...
joskus...
joskus rakastun uudestaan..
niin vaan käy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511