n. vuoden vanha seefferi hyppii ovia ja ihmisiä vastein.. mikään ei tunnu auttavan.. onko neuvoja?? tai omia kokemuksia??
hyppii!!
4
456
Vastaukset
- pokspoks
on kenkuru vastassa kun kotiin tullaan ja VARSINKIN sillon kun huomaa että ollaan lenkille lähössä. Itse kotiin tultaessa en huomioi koiraa vaikka kuinka yrittää vasten hyppiä,sitten vasta tervehitään kun ollaan rauhotuttu...ja hihnaa ei kaulaan tipu ennen kuin nätisti istuu ja odottaa..parempaan suuntaan ollaan jo menossa..mutta se ryökäle on melkein kerinny näyttää meidän vajaa vuosikkaalle pennulle mallia..onnex ei pentu vielä pahemmin ole hokassu jutun ideaa ja malttaa nätisti istua ja odottaa..Joku sano joskus kaverille että poskikarvoista nykästä alas ja tiukka EI käsky..mutta niitäkin on miljoonia vaihtoehtoja niinkuin on koiriakin =)
Mulle kaveri neuvo et nostaa polven eteen, kun hyppä kohti ja kun polvi kolahtaa kunnolla rintaan niin loppu hypyt siihen. Raaka konsti, mut jos toimii niin mikäs siinä. Mein koira vaan niin nopee liikkeissä ettei kerenny polvee laittaa, ja kun sanon taikasanan niin rauhottuu.
- Ninniliini!
Meillä hypittin aluksi mutta erittäin tiukka EI ja polvi eteen heti kun vähänkään on sen näköinen että hyppis, niin hypyt unohtui, muuten kyllä hössöttää kun tullaan kotiin.
- jew
ota kiinni etujaloista kun hyppii ja et laske irti vaikka rimpuilee...lopettaa tuon tavan yhtä nopeaa kun on oppinu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle974571Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493142Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852889- 791657
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.401456450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021244- 15987
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40891Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah24878- 184864