en saa uutta muistikorttia alustettua koska valikossa aiemmin näkynyt "alusta" vaihto-ehto on mystisesti hävinnyt enkä saa sitä millään esiin. Osaako kukaan neuvoa missä olen tehnyt virheen? Huoltoon olen soittanut, mutta teknikko joka tuntee tämän mallin on lomalla, muu porukka ei osannut neuvoa.
Samsung Pro815 ongelma:
voi himputti...
3
535
Vastaukset
- hoohv
tartteeko sita alustaa? sonyssa ei tartte ainakaan itse, kamera luo 2 hakemistoa automaattisesti kortille. olisko niin etta se ei nay valikossa koska kortti on jo alustettu?
sit vaan kuvaamaan. - Ridge
Arvailuksi menee, mutta kokeile kuvankatselutilassa menua josko sitten ilmaantuisi, valikot ovat erilaiset kuvaus ja katselutilassa..
Yleensä uusi kortti on valmiiksi alustettu, joten sitä ei tarvi enää alustaa. Tämä alustus on syytä tehdä muutaman kynnenen tyhjennys kerran välein. Muuten kortti voi alkaa sekoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483