Nimimerkinkö? muutos ?

Onko sivujen lukijasto niin "fakkiutunut" tietylle nimimerkille? Se on sääli hyville sivuille.

Mikäli näin tällä sivustolla menetellään, niin vaihtoehtona on, että lopetan kirjoittelun täällä. Tosin eipä se isoja asioita olekkaan, mutta en turhaan viitsi kirjoitella, kun ei palautetta saa eikä mikään muukaan kannusta jatkamaan.

Poislukien niitä ystäviäni Kiitän,Jotka ovat jaksaneet ja ymmärtäneet "kommentoida" tämän kulunvuoden aikana.

Ehkä tapaamme sivuilla, miten nämä ihmiset kehittyvätkään vai kehittyvätkö....?

7

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reaaliteettiterapia

      Minäkin olen huomannut sen, että ollaan "kavereita".
      kehutaan toinen toistemme runoja. Joskus olisi hyvä kritisoidakin, mutta yleisimmät kommentit: "Pidin paljon", "kaunis runo sinulta taas", Hienoa runoa sinulta", "sinun vastauksesikin on kuin runo", kiitos lämpimästä arvostelustasi" jne...
      Joskus toivoisi oikeita kommmentteja, kritiikkiäkin, eikä vain minä-sinulle, sinä-minulle kehuja.
      Eihä siitä mihinkään kehity, jos aina vaan saa kehuja, kun pistää sanoja peräkkäin nättiin järjestykseen.

      • Kiitän Sinua rohkeasta mielipiteestäsi ja kannanotostasi.

        Kuin kirjoitat "moni meistä" kehuu kavereitsan ja "unohtaa" muut, se vaan on sääli, koska muilta saatu palaute VOISI olla inspiraatio kirjoittaa ehkä vieläkin parempia tuntemuksia kaikkien yhteiseksi hyväksi, ehkä....en tiedä nää on vain omia havaintoja asiasta...Tosin hyvää ja positiivista palautetta olen myös saanut...Kiitos siitä Teille...


    • Rellu

      Voin omasta puolestani sanoa, kuten olen joskus
      aiemminkin todennut, että tällä sivustolla on,
      ehkä oikea sana on kateutta.
      Olen kokenut itse aikoinaan saman, ettei runoi-
      hini kommentoitu, ja lopetin silloin kirjoitta-
      sen nicilläni.
      Kirjoitin ilman niciä, ja kommentteja tuli.
      Annoin ajan kulua, ja aloin uudelleen kirjoittaa
      nicilläni, ja jostain kumman syystä, kommentaat-
      toreita ilmestyi.

      Nyt olen yrittänyt pysytellä linjalla, runo/pv,
      joskus onnistun,joskus en.
      Melko vakio on kommentoijakaarti, mutta on ilo
      aina huomata, jos joku uusikin ilmestyy kommen-
      toimaan.

      Olen myöskin aina todennut, että rakentava
      palaute on tervetullutta, tietysti palaute yleensä-
      ottaenkin, mutta jos joku antaa vinkin,
      esim olisin itse kirjoittanut sen ja sen kohdan
      toisin, se on hyvä. Se on sitä rakentavaa palau-
      tetta, ja olen yrittänyt ottaa saaduista vin-
      keistä opikseni, mutta varmasti toistelen usein
      virheitäni, tuo pääkoppa kun on niin kummallinen
      kapistus, ettei sinne jää kaikki opittu/vinkik-
      si annettu.

      Pysy ihmeessä täällä, kirjoitat niin upeita
      runoja - älä lannistu.

      Täällä tullaan ja mennään, ollaan kateellisiakin,
      mutta en itsekkään ole antanut
      periksi, vaikka joskus tuleekin kylmää vettä
      kaatamalla päälle.

      Kiitos, kun otit kantaa asiaan.

      Oikein hyvää päivän jatkoa.

    • Ellen

      sanojaan tietoisesti,
      opittu lukemaan,
      opittu kommentoimaan,

      Jos käytät tiettyä nimimerkkiä,
      otat riskin, että kannat sen Nimimerkin saamaa leimaa otsassasi.

      Sellaista on elämä,
      kaikki vaikuttaa kaikkeen

    • kommentti sinulle niiiiiin tärkeä että lopetat kirjoittamisen täällä?? Miksi? Eihän se maata kaada jos ei kommetteja saa, vai kaataako? Kumpi merkitsee enemmän se että joku lukee vai kommentti?
      Myös täällä pitää olla kärsivällinen, antaa lukijoiden tottua. Noh, vain mielipide :)

    • Helmikankare

      ... kanssasi samaa mieltä...!?!

      Tämän sivun luonne runojen estradina on kärsinyt aika suuren inflaation kuluneen vuoden aikana.
      Aina välillä minä ainakin vetäydyn sivuu sen vuoksi, että tämä kuulostaa deittipalstalta ei runosivustolta.
      Minä itse olen kyllä ehdottoman laiska kommentoija ja sen vuoksi oma tuntoni vähän napisi kun luin tekstiäsi. Tällaisena "hiljaisena lukijana ja kirjoittajana" annan harvoin palautetta vaikka paljon luenkin tämänkin palstan runoja. Siis laiska nautistkelija.

      Kehittymisestä vielä sen verran, että olen huomannut kyllä muutamien aidosti runoilevien palstalaisten tekstien jalostuneen paljon jo näinkin lyhyessä ajassa ja se on hienoa.

      No tässä joitakin ajatuksiani, mutta ennenkaikkea on hyvä että herätät keskustelua ja mielipiteitä, sillä tämä sivusto joka on rakkausrunoille tarkoitettu kaipaa kyllä ehdottomasti uusia tuulia ja uutta verta.

      Ystävällisin terveisin Helmis!

      • Kiitos kommentista, näin sen asian olen itse tulkinnut ja huomannut myös samoja piirteitä tosta deittipalstasta.

        No katsiootaan mitä tuleman pitää ja onko pidettävä "taukoa" kirjoittelussa tänne.

        Lämpöisiä heinäkuisia jatkoja sinulle :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe