-Jäterekka peruutti lapsen päälle (kuvassa kaksiakselinen jäteauto)
-Rekkasaattueet vievät avustustarvikkeet katastrofialueelle (kuvissa kymmenittäin Toyota Dynia)
-Varikolla Nico asuu suuressa mustassa rekassa (kuvassa suuri musta matkailuauto)
-Rekka, 1 euro (paketissa kuorma-auton pienoismalli)
missä ne rekat ovat
5
1848
Vastaukset
- sunkin
elämäs vaikeaa....
joka toinen ei erota rekkaa kuorma-autosta.
ero on muuten siinä, että rekassa on aina peräkärry, muuten kyseessä on vain kuorma-auto/nuppi.- Rep-Sika
Wannabe-rahti-Reiskat pätevät usein sillä tiedolla,että puoliperävaunua kutsutaan piireissä myös rekaksi.Eli rekkaa vedetään nk.nupilla joka on siis kuorma-auto jonka päällä on vetopöytä.Vetopöytään kytketään tuo puoliperävaunu eli siis rekka.
- E-kuski
HEHE, on se hauskaa :)
Armeijassa tyypit kutsuu MASIa, siis maastosisua REKAKSI, on siinä meinaan selittäminen että tämä EI OLE REKKA ;)- sitte on
masiha on vanhin autosotamies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130