miksi jotku laittaa autoon 2 pakoputkea. siis auton molemmilla laidoilla on putki. vaikka autossa on moottorina suora 4. jos on v8 niin sitten ymmärtää mutta nuo ovat muuten vitun rumia. ja savu valuu sitten ulos niinku höyry lehmän perseestä
2 putken päätä
8
1042
Vastaukset
- mielestä
ne on hienoja. SIKSI. itse laittaisin omaan autooni tuplaulostulon keskelle takapuskuria.
- mutta
onhan kottikärryssäkin kaksi kahvaa
- Pocce
Nykyautoissa on kone poikittain. Silloin ulommaiset sylinterit ovat suunnilleen saman välimatkan päässä toisistaan kuin V8 koneessakin. Eli eikö se silloin ole loogista jakaa kaksi sylinteriä pakoputkea kohden molemmille puolille?
- kaan ole
kyllä neljän sylinterin usvat mahtuu samaan putkeen
saa perän näyttämään symmetriseltä.
- veekasimiäs
audit yms.. jossa rivineloskone pörisee keulilla ja takalaudassa 2 erillistä pakoputkea.
Tuplaputket kuuluvat vain veekutos ja sitä enemmän sylintereitä omaaviin vinkkelikoneisiin ( 8,10,12 ... )
Kenties valmistajille edukkaampaa tehdä yhtä ja samaa pohjalevyä ja perä"peltiä", jossa valmiina nuo kulkuväylät tuplaputkille. Muuta selitystä en keksi... - huoh
veekasimiäs kirjoitti:
audit yms.. jossa rivineloskone pörisee keulilla ja takalaudassa 2 erillistä pakoputkea.
Tuplaputket kuuluvat vain veekutos ja sitä enemmän sylintereitä omaaviin vinkkelikoneisiin ( 8,10,12 ... )
Kenties valmistajille edukkaampaa tehdä yhtä ja samaa pohjalevyä ja perä"peltiä", jossa valmiina nuo kulkuväylät tuplaputkille. Muuta selitystä en keksi...kateellisten vinkumista ja eikö se oo ihan jokaisen oma asia
- hohhoh
huoh kirjoitti:
kateellisten vinkumista ja eikö se oo ihan jokaisen oma asia
uudet autot jossa sellaset on niin maksaa vielä aika paljon, ellei oo joku tuning ja jälkeen laitettu 2 putkee.
taitaa vaan olla köyhät kateellisia ku on omassa vaan yx mehupilli.
sieltäkin tulee sinistä savua..
omassakin vaan yx (ei mehupilli).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438